Geboren vannacht 11 april om 2.10: Kascha's Kai!!!!!!! Alles ging zo ontzettend goed, ik wist eigenlijk al dat het vannacht zou komen, ben lang opgeweest, ze was vreselijk onrustig. Wilde ook steeds niet bij me weg als ik kwam en leek een beetje schrikkerig, maar 't onweerde hier ook. Om 24.00 uur zijn we toch maar naar bed gegaan en hebben we het BA omgedaan. Ook echt even lekker geslapen, tot om 2.00 uur het BA afging. We keken op de camera, ze lag al te persen, dus meteen eruit en 15 minuutjes later was onze kleine man er. Wel even geholpen met trekken, 't was best heel zwaar voor d'r.
Toen zijn koppie eruit was kregen we een langgerekt uuuuhhhhh.... van hem, heel vocaal net als z'n moeder...

Hij stond binnen 10 minuutjes en is toen geeneen keer meer gevallen. "t Is een ontzettend stevig compact ding en heel volhardend!
Mams was heel erg moe, dus die heeft nog lekker even gelegen en toen ze ging staan kwam vrij snel de nageboorte er compleet af. Kleine Kai had al snel door hoe hij moest poepen en waar hij melk kon halen.
Kan bijna niet geloven dat het zo voorspoedig is gegaan, voel me enorm dankbaar!
Hij kan inmiddels al bokken en draven, dus echt een stoere kerel!!!!!!
Ik ga nu foto's uploaden!