_janet_ schreef:minstens ZZ zwaar anders is hij niet goed genoeg voor je
Een goed leerpaard is nooit weg natuurlijk, eentje doorrijden is natuurlijk ook wel een uitdaging.
Maar ik heb eigenlijk geen zin om te rijden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Weet je al of uit eten gaat?Grit schreef:Stennisje, wat "aardig" dat hij naar je paard vraagt. Weet je al of uit eten gaat?

Stennisje schreef:Grit schreef:Stennisje, wat "aardig" dat hij naar je paard vraagt. Weet je al of uit eten gaat?
Hij heeft me al eens mee uit eten genomen, hij stond ooit met een fruitmandje voor de deur toen ik griep had en m'n vriendje het uitgemaakt had, hij heeft een keer voor me gekookt en hij heeft me een keer naar vrienden gereden toen daar net een veulen was geboren en ik te veel op had om te rijden.
Dus alle oefeningen zitten er op, maar de basis ontbreekt

Tot m'n ouders 25 jaar getrouwd waren en m'n zusjes en ik een goed kado zochten. 'Nou, geven we ze toch een hond?' Zo gezegd, zo gedaan. Ideaal, want het is hún hond, dus mogen zij hem ook uitlaten met slecht weer
Dus zo zijn we aan Quinthor gekomen. Toen wisten we alleen nog niet wat voor gebruiksaanwijzing erbij zit
Hij heeft ook maar één testikel, heeft witte vlekjes op z'n borst en het puntje van z'n staart, is een langhaar, z'n lievelingskostje is komkommer... Ik vind het zelf een prachtige hond om te zien maar daar houdt het wel een beetje bij op
Hij kan niet apporteren of zo, z'n mooiste spelletje is dat hij z'n speeltje in z'n bek houdt en jij erachteraan moet rennen
. Hij houdt niet zo van eten, dus is ook niet om te kopen met een snoepje en hij is licht autistisch: als hij teveel prikkels krijgt begint 'ie te blaffen en kan dan niet meer ophouden tot je hem uit z'n 'trance' haalt. Dus...
... Nee, niet lachen zei ik!
Dat schijnen ontzettend sociale en intelligente honden te zijn, met een gezond gevoel voor humor... Ze zien er alleen een beetje tuttig uit
'Nee, niet dat poesje pakken!' 

[/modzeur]