[TI] [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 22:03

_janet_ schreef:
minstens ZZ zwaar anders is hij niet goed genoeg voor je :+

Een goed leerpaard is nooit weg natuurlijk, eentje doorrijden is natuurlijk ook wel een uitdaging.
Maar ik heb eigenlijk geen zin om te rijden :D

_janet_

Re: [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 22:04

haha naja misschien is de volgende die zich aanbied beter

Schimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 22:04

Haha, pak je sporen en penny-zweepje en trap hem maar eens de baan rond!! _O-

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 22:05

Nou is ie boos :?
En het is nog wel zo'n mooie trainingsstal.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 22:06

_O-

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 22:10

haha :=

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 22:11

Stennisje schreef:
Grid op huizenjacht, wat zoeken ze en in welke omgeving?

Kamer of klein appartementje voor alleenstaande vriend ;) hier in de regio heb op marktplaats al iets gevonden maar de meesten willen liever een vrouw :oo discriminatie >;)

ennuh ja idd klinkt als gevalletje voor africhtingstal }>

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 22:12

Stennisje, wat "aardig" dat hij naar je paard vraagt >;) . Weet je al of uit eten gaat?

Grid; als je iets tegenkomt wat goedkoop is en ongeschikt voor jouw vriend. Bij ons is er ook een zoekende. Het is uit tussen mijn schoonzusje en haar vriendin. Ze zit nu weer bij pa en ma, maar dat is ook niet alles.
Kun je nog iets met de "belzenfoto"?

Wilco is verstandig!

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 22:13

Iemand anders richt hem maar af, ik heb er geen zin in :Y)

Werkt dat echt zo met appartementen en kamers dat ze liever een vrouw dan een man hebben als huurder?

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 22:16

Grit schreef:
Stennisje, wat "aardig" dat hij naar je paard vraagt >;) . Weet je al of uit eten gaat?

Hij heeft me al eens mee uit eten genomen, hij stond ooit met een fruitmandje voor de deur toen ik griep had en m'n vriendje het uitgemaakt had, hij heeft een keer voor me gekookt en hij heeft me een keer naar vrienden gereden toen daar net een veulen was geboren en ik te veel op had om te rijden.
Dus alle oefeningen zitten er op, maar de basis ontbreekt _O-
Laatst bijgewerkt door LBLGypsyCobs op 02-02-09 22:16, in het totaal 1 keer bewerkt

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 22:16

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 22:17

Als ik een erf zou hebben zouden er twee mastino's op komen te lopen.
Ik heb buiten bella(sint-Bernard) altijd dogachtige honden gehad.
En ik vind hoe je ze opvoed worden ze.
En een stafford heeft niet enkel maar voor zijn kaken op die lijst gestaan maar ook omdat ze meeste agresief zijn(waarvan 90%zo gemaakt is door de mens)

Leon bale van Him en van je auto.
Maar ik zou wel even terug gaan naar de winkel waar hij vandaan komt.
Want dit zat er dan al mag ik aannemen

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 22:19

Straks komt er zeker weten een Cane corso. Amerikaanse bulldog en een amerikaanse stafford vind ik ook erg gaaf. Net zoals de mastino, de Fila

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 22:19

Stennisje schreef:
Grit schreef:

Hij heeft me al eens mee uit eten genomen, hij stond ooit met een fruitmandje voor de deur toen ik griep had en m'n vriendje het uitgemaakt had, hij heeft een keer voor me gekookt en hij heeft me een keer naar vrienden gereden toen daar net een veulen was geboren en ik te veel op had om te rijden.
Dus alle oefeningen zitten er op, maar de basis ontbreekt _O-

Zonder basis wordt het niks he, hij moet zich wel ontspannen in zijn rug en zijn achterwerk goed gebruiken......
Ah, dat is dus een ander dan de valentijnsdate??
Jemig, wat een aanbidders. En ook nog interesse in je paard :D

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 22:22

Hier heb ik ook nog wel een kamer te huur hoor hihi

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 22:23

ik zou hem nemen, dan maar niet de basis hoor. de rest is allemaal prima, haha ;)

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 22:24

Grid; Stuur ze door, marktplaats had ik nog niet aan gedacht . Die tweede in Uden zal het niet worden. Liever een vrouw en geen alcohol. Dat klinkt niet als een flexibele huisbaas.

Whis; ik zal het doorgeven. Die paar kilometertjes extra :D

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 22:49

oh := dat had ik nog nieteens gezien alleen dus het vrouw gedeelte ...

Ja zag ineens op marktplaats ineens het kopje huizen en kamers :D dus dacht ff spieken en omdat vriend toch hier zat ff voor hem gezocht ;)

Ja zal het hier ook doorgeven is idd maar paar kmtjes verder :+

:wave: gaat nog ff sociaal doen

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 22:57

Geen basis betekend geen betrouwbaarheid en ik ben het scharrelen wel een beetje beu. Ik heb ook verder weinig met hem gemeen, dus meer zit er ook niet in.
Die Valentijndate is weer een ander inderdaad.

Zo scharrel is afgewimpeld, nog even gitaar gespeeld.
Hoe staat het met de kamer jacht hier?

sosy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 23:00

Weltrusten :z

Muds

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 23:04

Zo hé, ben je even schaapjes melken, kom je terug, weer 4 pagina's erbij :wow:
Even denken wat ik allemaal heb gelezen...

Als eerste Bianca gecondoleerd. Was het iets wat jullie aan zagen komen of was het onverwacht?

Verder gelezen over keuze hondenrassen... Wij hebben een Duitse Herder. Ik ben ook met Herders opgegroeid tot m'n twaalfde of zo. Daarna wilden we wel weer een hond, maar kwam het er steeds niet van: verhuizen, kleine broertjes en zusjes... := Tot m'n ouders 25 jaar getrouwd waren en m'n zusjes en ik een goed kado zochten. 'Nou, geven we ze toch een hond?' Zo gezegd, zo gedaan. Ideaal, want het is hún hond, dus mogen zij hem ook uitlaten met slecht weer }> :D Dus zo zijn we aan Quinthor gekomen. Toen wisten we alleen nog niet wat voor gebruiksaanwijzing erbij zit _O- Hij heeft ook maar één testikel, heeft witte vlekjes op z'n borst en het puntje van z'n staart, is een langhaar, z'n lievelingskostje is komkommer... Ik vind het zelf een prachtige hond om te zien maar daar houdt het wel een beetje bij op :o Hij kan niet apporteren of zo, z'n mooiste spelletje is dat hij z'n speeltje in z'n bek houdt en jij erachteraan moet rennen :+ . Hij houdt niet zo van eten, dus is ook niet om te kopen met een snoepje en hij is licht autistisch: als hij teveel prikkels krijgt begint 'ie te blaffen en kan dan niet meer ophouden tot je hem uit z'n 'trance' haalt. Dus... :)
Ik weet niet of ik later weer een Herder zou nemen. Niet als ze allemaal zo'n gebruiksaanwijzing hebben. Australian Shepherds lijken me wel leuk en... niet lachen... een koningspoedel :o ... Nee, niet lachen zei ik! :+ Dat schijnen ontzettend sociale en intelligente honden te zijn, met een gezond gevoel voor humor... Ze zien er alleen een beetje tuttig uit :\ :=
Labradoodles zijn ook leuk. :j
M'n tante had een Amerikaanse Bulldog die ook geen vlieg kwaad deed. Maar toen de kat van de buren langsliep wel ineens oostindisch doof was := 'Nee, niet dat poesje pakken!'
Vrees niet, de hond zat gelukkig aangelijnd

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 23:13

Das nogal een gebruiksaanwijzing Muds, maar dat maakt het wel een unieke hond.

Muds

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 23:16

Ja, da's een ding dat zeker is :')
Ach, hij heeft ook wel een heleboel goeie dingen hoor: pakt nooit wat van de tafel, heeft nog nooit wat gesloopt, kan goed met de andere huisdieren overweg... Het zou alleen leuk zijn als 'ie zich wat meer 'honds' zou gedragen in plaats van 'het kleinste kind in huis' :)

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 23:29

lieve allemaal bedankt voor jullie lieve woorden.

Er zit helaas een heel verhaal aan vast. Mijn schoonvader at sinds afgelopen woensdag niet meer en dronk ook amper wat. Zijn rechterbeen was al een aantal jaar gelden geämputeerd en deze deed heel veel pijn. Vrijdag is de huisarts geweest en heeft gezed dat hij naar een verpleeghuis moest omdat mijn schoonmoeder hem niet meer kon verzorgen en er zelf aan onder door ging. Vandaag zou worden opgenomen.

Ik was er gister en toen ik hem zag, wist ik dta het afgelopen was. Ik heb toen een enorme discussie gehad met die verpleegkundige die langs kwam om te verzorgen. Hij spuugde oud bloed op en reageerde nog amper. Ik heb 3 keer gezegd dat ze de arts moest bellen, maar ze wilde niet. Ze zei gewoon dat ze toch niet zouden komen zolang hij geen koorts had. Ik zei dat hij misschien weer een bloeding zou krijgen als het zo door gingen zij zei dat ik dat maar fantaseerde. Ik ben toen kwaad weggegaan. 's Avonds kwam zijn dochter en deze zei hetzelfde tegen deze verpleegkundige en zij kreeg ook hetzelfde antwoord. Dus ook zij is zo naar huis gegaan, je denkt toch van nou ja ze is verpleegkundige, ik zal wel overbezorgd zijn...

Tot ik vanmorgen om 6.30 uur gebeld werd, mijn vriend werd een beetje kwaad van "wie belt er nou zo vroeg" en ik wist gewoon dat het mijn schoonmoeder was. De huisarts was er, het ging heel slecht met mijn schoonvader... De ambulance was opgeroepen en hij zou direct naar het ziekenhuis gaan. Ik in een sletreinvaart erheen. Toen ik aankwam, waren ze hem aan het reanimeren. Zijn hart kwam 1 keer op gang, daarna hield hij weer op. Toen hebben ze opgegeven.. zijn longen werkten niet meer, zijn nieren waarschijnlijk ook niet en zijn hart wilde dus ook niet meer.

Wat precies de oorzaak was, tja waarschijnlijk heeft hij een bloedprop in zn stomp. Deze is gaan zwerven en dus verschillende bloedingen veroorzaakt in zijn lichaam en is geëindigd in zijn longen.

Ik sla mezelf voor mijn kop dat ik niet zelf die arts heb gebeld, zijn dochtern u ook. Ze hadden waarschijnlijk toch niets kunnen doen maar gewoon voor je eigen gevoel, ik werd gewoon weggestuurd van "ik werk al 35 jaar in de verpleging en jij bent maar verzorgende geweest" grrr ik ben zo kwaad en gefrustreerd nu....

Wel even naar Noa geweest, toen ik aankwam en haar riep, kwam ze gelijk met haar hoofd buiten de stal en riep terug, dit brak helemaal mijn hart. Ze hinnikte wel 3 of 4 keer naar me, alsof ze voelde hoe ik me voelde...

Afbeelding
Zo werd ik begroet...

Afbeelding

Afbeelding
Daar ben je vrouwtje

Afbeelding
De stal is zo groot, dat ik maar net met mijn hoofd uit de stal kom

Afbeelding
Zo staat ze nu de hele tijd, oortjes erop en naar iedereen kijken en aandacht vragen.

Afbeelding
en maar gluren naar iedereen ;)

Afbeelding
Mevrouw is maar een klein beetje bezweet hoor, ze hadden in een gevorderde les met haar gelopen om te kijken wat ze kan. Nou het kunnen is geen probleem maar de conditie wel. Deze gaan ze dan langzaamaan opbouwen met 1 uur per dag rijden ipv 2 en dan dit dus gewoon lekker rustig opbouwen...

Nou ik ga zo mijn bed in, ben helemaal op...

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 23:36

:wave:

Iehl, net na een aflevering van Bones over pony play kom ik het hier ook al tegen %)

Sterkte Bianca.. :(:)

[modzeur]Stemtopics mogen niet, maar stemopdiespampb's zijn ook niet gewenst ;) [/modzeur]

Ik ga ook een richting bed, ben erg moe en alweer niet warm te krijgen. Maar, er lopen hier drie kruikjes op pootjes rond, daarvan zal ik er eens eentje vangen. Gegarandeerd warme voetjes én dat gespin is zo gezellig :))