Ik was Bo ook nooit :p loopt er nu ook bij als een zwerver in het land, arme ding is al ene week niet meer gepoetst :p ach ja ze staat toch 24/7 buiten en word even niet bereden dus vind het ook nutteloos om dan te poetsen.
Was gister helemaal blij dat ik dr kwam opzoeken in het land dr mok is bij beide voorbenen in de kootholte helemaal verdwenen, bij beide achterbenen is het al zo veel verbeterd zaten nu kleine korstjes terwijl er eerst grote roze/rode kloven zaten.Alleen in dr 'knieholtes' voor zitten nog bezige plekjes haar staat er alle kanten op en flink wat losse kortsjes erin. Vind toch dat ik het best knap heb gedaan voor een paard wat al jaren mok blijkt te hebben waar niks maar dan ook niks bij helpt, en dat ik haar nu 8 weken heb en dat het al zo verbeterd is, vind het vooral voor BO zelf heerlijk!!!
Gister ook nog naar dingetje gebeurd op het land, een vriendin van stal is nog tot zaterdag op vakantie dus ging even dr paardje een aai over dr bol geven zie ik dat ze een behoorlijke won op dr voorbeen heeft, ik staleigenaar gebeld die was er half uurtje later die dierenarts gebeld, uiteindelijk een stuk of 5 hechtingen erin, wat blijkt nou (had een bijrijdster van weer ander paardje gezien) die pony stond bij het hek toen kwam Bo aangeslofd (die is niet zo vlot :p) pony wilde wegrennen, valt half de sloot in neemt een hek mee en alt precies op een afgebroken stuk ijzer, mjah niet zo leuk ben ook blij dat het me meteen opviel.Anders was het waarschijnlijk behoorlijk schemerig geweest als VA had moeten komen.
Stoute Bo weer :p