Witte Whisje denk idd de eerste hier die veulen krijgt
ZJ grappige verwaande kip
En Maximus voor de wagen idd nog kippeborstje
Joyce op cheyenne ook leuk gezicht
Maya druk en leuk weekend gehad sjees kan idd erg hobbelig zijn en idd ben ik ook echt wel van plan John vond het ook meteen gaaf misschien krijg ik hem nog wel zo gek dat ie ook ff op een makke rondhobbeld (buitenland waar niemand hem kent/ ziet = veilig )
Leon + arjan weer heerlijk dagje paarden en idd als het weer langer licht wordt enzo
Grr een hoop haar van de paarden gepoetst en lekker gewandeld
rox virusje ...
Leo weer grote prijs meegenomen
Ben vandaag de hele dag naar IJslanderwedstrijd geweest 1ste van het seizoen weer... heb nu wel last van mijn rug maar verder heerlijk genoten Paar leukers gezien, maar ook veel die nog wel wat training naar ontspanning e.d. kunnen gebruiken en ook paar schattige kleintjes van 6-8 jr zo lollig Vriendin was in de Töltproef 12e geworden van de 21 --> Niet slecht als je bedenkt dat ze net pas weer beetje aan het trainen is enzo (druk met kleine en een hele tijd énorm slechte bak gehad enzo ...) Viergangen wilde ie niet in draf dus ja dan mis je wat punten , maar ze kon er wel om lachen dat gedribbel en uiteindelijk ook niet eens zo slecht geeindigd (weet niet meer precies welke punten/ plek ) Ze gaat dit jaar ook vaker starten
Say vanmorgen al lekker vroeg buitengezet, omdat ik dus naar Asten moest... Ze heeft vast ook hele dag genoten in het zonnetje wat was het weer heerlijk weer !!
Ja had er vandaag weer 2 gezien die ik wel in wilde laden misschien OOIT ook nog eens een stevige ijsco erbij denk ik --> misschien wel veulie kopen om samen met (o.a.) Say's veulie op te fokken --> vandaag met vriendin weer lekker vanalles verzonnen/ gedroomd