Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maya schreef:Sita_ schreef:Inderdaad vreemd.. Maar ach wees blij dat het zo is en niet dat ie bij iedere klapscheet wegspurt..
Mijn vriendin haar paard is overal bang voor.. Dat is echt niet prettig rijden.. Bij iedere trekker oid moeten we ver in de berm gaan stilstaan.. Amy vind daar geen hol aan en dan word ze juist opgefokt. Ze snapt niet waarom we niet gewoon doorlopen..
Doe ik bij Dewi ook altijd, die is absoluut niet te vertrouwen voor landbouwverkeer. En ik wacht dan op een dam waar zij in het rond kan springen en stuiteren op een veilige wijze zonder tegen het verkeer aan te botsen. Gewoon doorlopen is langs landbouwverkeer bij haar levensgevaarlijk, want dan gaat ze aan de kletter. Als ik alleen rijd dan, is er een ander paard bij, dan gaat het een stuk beter. Gewoon verkeer geeft ze weer helemaal niks om. Wellicht dat ze ooit wel geheel verkeersmak wordt, het is nu een stuk beter dan 2 jaar terug

Het is namelijk van afkomst gewoon een hollander..
Een Fries.. 
wisky schreef:JIPPIE,IK MAG MARCEL ZO OPHALEN UIT HET ZIEKENHUIS!!!!!!!!!
Ook krijg ik vandaag weer een nieuwe Tinker erbij en eentje gaat weer naar huis terug.
Misschien heb ik het gemist, maar waarom lag hij in het ziekenhuis?Sita_ schreef:Rommulus.. Hotze kent wel jus..Het is namelijk van afkomst gewoon een hollander..
Een Fries..
jammer was waarschijnlijk wel een leuk gezicht geweest
mischien brutaal he maar waarom komen ze terug uit denemarken ??? ik zou dr blijven (heerlijk land)

Dat heb je natuurlijk ook nog altijd, mensen die hun paard gewoon angstig maken.
Beetje heel erg
hier en daar (nogal overdreven Amerikaans) maar wel leuk om te zien, mooi gefilmd ook 
Dat is imo gewoon verstandig rijden.
Hier komen ze altijd paar keer per jaar langs om de aardappels, uien of suikerbieten op te halen. En dan loop ik er ook altijd vlak langs, maar die vrachtwagens zijn niet eng, maar langs de weg op de een of andere manier wel
(voor Dewi dan) Amanda boeit het niks.
Ik moet er ineens aan terugdenken dat toen ik Dewi driekwart jaar had ofzo, en toen kwamen ze in het najaar de suikerbieten laden. Dat doen ze eigenlijk altijd 's nachts, variërend van 's avonds laat tot 's ochtens heel vroeg, en Dewi was me toch een partijtje over de zeik geraakt daarvan. Zo erg dat die mensen m'n pa waren gaan halen of dat nou toch wel goed ging met dat paard...
(hun paddock kijkt uit op de betonplaat waar de suikerbieten liggen). Ze heeft flink moeten wennen bij ons eigenlijk. Al dat enorme landbouwverkeer wat ze anders alleen uit de verte zag.rommulus schreef:Sita_ schreef:Rommulus.. Hotze kent wel jus..Het is namelijk van afkomst gewoon een hollander..
Een Fries..
jammer was waarschijnlijk wel een leuk gezicht geweest
mischien brutaal he maar waarom komen ze terug uit denemarken ??? ik zou dr blijven (heerlijk land)

Had hem nog niet eerder gezien
Had toen ook nog willen rijden maar heb dat idee tegen een uur of 3 maar opgegeven.
Na flinke regenbuien ligt er nog steeds wel een laag water op maar het trekt sneller weg en het meeste water ligt nu in het weiland van de buurman
leuke foto van je vriend en Prada!

En je kunt haar ook het geld opsturen per post.
Kortom, hij heeft gewoon een dikke kop 
l0rdJ schreef:Pallieter is nu 9 maanden,
hij is van 29 mei
dat betekent dat Dunla al 10 maanden is! Ooooh, moet echt weer eens binnenkort bij d'r gaan buurten. Ben er al iets van 3 maand niet meer geweest 
Mooi is dat he?
Allart van de Asheuvel. Schat van een beest en is nu goed gekeurde dekhengst in Duitsland.
Rijbak bij ons was weer eens compleet verregend maar ik wilde perse met Fayette rijden dus uiteindelijk de stoute schoenen aangetrokken en d'r opgezadeld en haar 'behangen' met d'r reflecterende uitrijdeken, beenbescherming en reflecterende teugelgevallen en mezelf mijn reflecterende hesje + lampjes aangedaan, cap op de kop en hup in het (pikke)donker naar buiten. En ondanks dat ze wel kijkerig was en af en toe wilde omdraaien terug naar huis liep ze toch steeds erg braaf door
Sita_ schreef:rommulus schreef:jammer was waarschijnlijk wel een leuk gezicht geweest
Hun vinden het niet zo'n heerlijk land.
Nee.. Ze hebben een groot melkveebedrijf, maar voor Deense begrippen is het te klein.
Waardoor ze dus niet veel verdienen zeg maar. En het is een wreed duur land.
En zijn broer en hij ook hebben heel erg veel heimwee terug naar Nederland.
Dus zodoende hebben ze een boerderij in Friesland gekocht en komen ze per 1 Maart terug naar hier..

(kwijl zever zever
)

flettie schreef:@ snowdon: leuke foto's van Daphne d'r verjaardag! Leuke lover van je trouwens ookHad hem nog niet eerder gezien
@ snowdon: gefeliciteerd met je nieuwe weide! Maaruh... is het nou driekwart ha of 3 tot 4 ha?

Maya schreef:Sita_ schreef:
@ IkbenMarije, mocht je weer eens naar Cadzand op vakantie gaan, dan moet je seintje geven, ik sta op 7 km oid van Sita's stal vandaan met de ponies

Ik sta precies aan de andere kant van Oostburg.
) gaan idd het pinksterweekend op vakantie naar LoZ, is dat dichtbij jou dan?
Ze zijn altijd vrij laat.