Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maya schreef:Sita_ schreef:Inderdaad vreemd.. Maar ach wees blij dat het zo is en niet dat ie bij iedere klapscheet wegspurt..
Mijn vriendin haar paard is overal bang voor.. Dat is echt niet prettig rijden.. Bij iedere trekker oid moeten we ver in de berm gaan stilstaan.. Amy vind daar geen hol aan en dan word ze juist opgefokt. Ze snapt niet waarom we niet gewoon doorlopen..
Doe ik bij Dewi ook altijd, die is absoluut niet te vertrouwen voor landbouwverkeer. En ik wacht dan op een dam waar zij in het rond kan springen en stuiteren op een veilige wijze zonder tegen het verkeer aan te botsen. Gewoon doorlopen is langs landbouwverkeer bij haar levensgevaarlijk, want dan gaat ze aan de kletter. Als ik alleen rijd dan, is er een ander paard bij, dan gaat het een stuk beter. Gewoon verkeer geeft ze weer helemaal niks om. Wellicht dat ze ooit wel geheel verkeersmak wordt, het is nu een stuk beter dan 2 jaar terug
wisky schreef:JIPPIE,IK MAG MARCEL ZO OPHALEN UIT HET ZIEKENHUIS!!!!!!!!!
Ook krijg ik vandaag weer een nieuwe Tinker erbij en eentje gaat weer naar huis terug.
Sita_ schreef:Rommulus.. Hotze kent wel jus..Het is namelijk van afkomst gewoon een hollander..
Een Fries..
rommulus schreef:Sita_ schreef:Rommulus.. Hotze kent wel jus..Het is namelijk van afkomst gewoon een hollander..
Een Fries..
jammer was waarschijnlijk wel een leuk gezicht geweest
mischien brutaal he maar waarom komen ze terug uit denemarken ??? ik zou dr blijven (heerlijk land)
l0rdJ schreef:Pallieter is nu 9 maanden,
hij is van 29 mei
Sita_ schreef:rommulus schreef:jammer was waarschijnlijk wel een leuk gezicht geweest
mischien brutaal he maar waarom komen ze terug uit denemarken ??? ik zou dr blijven (heerlijk land)
Hun vinden het niet zo'n heerlijk land.
Nee.. Ze hebben een groot melkveebedrijf, maar voor Deense begrippen is het te klein.
Waardoor ze dus niet veel verdienen zeg maar. En het is een wreed duur land.
En zijn broer en hij ook hebben heel erg veel heimwee terug naar Nederland.
Dus zodoende hebben ze een boerderij in Friesland gekocht en komen ze per 1 Maart terug naar hier..
flettie schreef:@ snowdon: leuke foto's van Daphne d'r verjaardag! Leuke lover van je trouwens ookHad hem nog niet eerder gezien
@ snowdon: gefeliciteerd met je nieuwe weide! Maaruh... is het nou driekwart ha of 3 tot 4 ha?
Maya schreef:Sita_ schreef:
@ IkbenMarije, mocht je weer eens naar Cadzand op vakantie gaan, dan moet je seintje geven, ik sta op 7 km oid van Sita's stal vandaan met de ponies