Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vasthi schreef:Gefeliciteerd Leo en Pollo! M1 startgerechtigd nu dus!

coydog schreef:Gefeliciteerd Leo en Ilona!!
Waar is de wedstrijd volgende week?

M1 startgerechtigd
Hier kan ik zeggen dat we weer een ervaring rijker zijn
--> was ook pas 2e x starten binnen en daarvoor ook maar 1x buiten en 1x tinkerwedstrijd gestart, dus we moeten zowiezo nog VEEEEL ervaring opdoen
KIJKERIG niet te zuinig en omdat het een 20x60 ring was die afgezet was naar 20x40 en we dus niet langs het stuk konden rijden wat ze eng vond, meestal is het dan nl oké
! Maar nu bleef ze daar dus enorm op kijken en stressen dus al haar gangen waren kort en snel en kon dus veel oefeningen niet fatsoenlijk rijden 
daarna gelukkig weer buiten, geloof dat we dat fijner vinden
en dan kunnen we ook weer 2 proeven starten

Lowara schreef:En.. komen er onderussen al meer Tinker wedstrijdruiters naar de Almelose ruiterdagen na een paar dagen nadenken?
Formulier is ingevuld, moet alleen nog even op mijn nieuwe coupons wachten

WenK schreef:Lowara schreef:En.. komen er onderussen al meer Tinker wedstrijdruiters naar de Almelose ruiterdagen na een paar dagen nadenken?
Als jij vervoer voor me hebt...
ik heb al na veel bedreigingen een extra Tink in mijn trailer. een zekere *tequila* wenst vervoerd te worden 
) 
)
Dobbel jij nu ook officieel LEUK
Leonoor schreef:Vanmiddag rond 17.00 en 17.30 Baggio zijn M1 debuut! Duimen please!