gezellig dat je mee komt beppen over onze gezamelijke hobby.
ik vond je IRL een leuke meid dus wat mij betreft ben je van harte welkom!
laat je snel je ongetwijfeld mooie paarden aan ons zien?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
kwistnie dat jij zo sterk was...!!

Kan me voorstellen dat je dat even voor jullie zelf wilde houde
Succes met alles he!

Is echt jouw maatje he? Allebei een beetje gek en jolig.
Maar vanavond leek ze weer op orde te zijn...

Heb een stel leren beugelriemen gekocht (kan je gaatjes in prikken
) en een nieuw bit. Ik rij zelf Amanda met t one-ear en split reins en Dewi met een gewoon kopstuk met springteugels. Hanneke gebruikt echter het bruine hoofdstel, en ik had daar eerst t watertrensje ingehangen, en die blijkt toch te klein te zijn (is 12,5) in one-ear hangt 13,5....
Wintec is echt aan nauwe kant, Westernzadel begint ook wat te knellen...
De website is een beetje verouderd, en de Franse taal is niet volledig. Dus nu mag ik alles wat veranderd moet worden gaan veranderen, zodat diegenen van de website zo alles erop kunnen zetten
Cool! 
Knap peerd heb je!
Geniet van broertjes cake 

*gloei* Lekker naar de ruitersportzaak geweest. Altijd leuk
Goed van je dat je je ondeugende schoenen aangetrokken hebt! Dat soort dingen worden echt gewaardeerd, denk ik. Initiatief is altijd goed.
dus ik ga dan maar vrolijk verder met vertellen wat we vanaaf gedaan hebben 
(Nu nog niet maar dat komt wel na een wasbeurt.)
. Ben altijd zo bang te worden uitgemaakt voor "zo'n moeder die het alléén maar over haar kinderen kan hebben" (diezelfde moeders waar ik vroeger zo'n schurfthekel aan had
(nu nog trouwens).
, maar het cadeautje kregen we gelukkig toch :
! Nu nog een mooi plaatsje zoeken.
jeetje als Dunla morgen al die complimentjes van me te horen krijgt gaat ze volgens mij blozen haha
.........jij hebt trouwens ook een leukerd hoor.....mooi getekend....ik hou wel van apart.....
. Overigens zijn alleen de twee linkse van mij (moeder en dochter) en is de rechtse een logeetje !
) 
! Maar is dit nou een grai ? Lijkt me eerder een cob ? Hoe groot is ze nu ?