[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

desillies

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 17:13

Hoi EllyG
gezellig dat je mee komt beppen over onze gezamelijke hobby.
ik vond je IRL een leuke meid dus wat mij betreft ben je van harte welkom!
laat je snel je ongetwijfeld mooie paarden aan ons zien?

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 17:23

Dienie; Kan me voorstellen dat het nu wel stil is bij jullie, nu de paardjes eventjes weg zijn, en de buurpaardjes ook al!

Desillies; nee, het was de Standaarduitvoering die ik had, dus helaas…
Ben wel erg benieuwd hoe de Barefoot jou gaat bevallen!

Kan me voorstellen dat je benieuwd bent naar de reactie van je instructrice, Flettie!

Vervelend, Maya, slopende paarden… ik kan er helaas over meepraten, en dan gaan ze er altijd zo lekker onschuldig bij staan kijken

Fijn dat je toch een oplossing kunt vinden, Peeky, wel jammer dat je moeders paard dan verkocht moet worden. Succes met je beslissing!

Fijn dat de ruzie toch weer opgelost is, Lonneke & Jean!

Jean; wat een leuke vent!! Echt ontzettend leuk dat het allemaal zo goed gaat

Crazy_funky; heel veel sterkte, kan me voorstellen dat je even wat anders aan je hoofd hebt!

Wat ontzettend jammer, Jellie! Je hoeft echt niet op iedereen te reageren, daar heb je een hele dagtaak aan!

Oow klinkt super Roos.. wat een geweldig stel zijn jullie toch. Zo ontzettend veel vertrouwen is dat volgens mij tussen jullie! Geweldig!

Welkom EllyG

Mmhh.. dat van Bart betreft heb ik even helemaal gemist, zal eens bij gaan lezen!
Jummie, klinkt allemaal lekker hoor, frietjes & cake, Chub!

Zo, ben geloof ik weer bijgelezen

EllyG

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 18:14

EllyG

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 18:19

p.s. ben benieuwd wat jullie van mijn tinkerdames vinden!!!!

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 18:27

weer een gezellige prater erbij op tinkerpraat : EllyG
even snel op je msn gekeken,mooie tinkers hoor !

EllyG

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 18:29

dankjewel.......en trouwens bedankt allemaal voor het hartelijke welkom

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 18:32

mooie foto's van dunla, vooral die los in de bak, mooie gangen heeft ze

EllyG

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 18:48

logeer al 3 weken bij jean and i'm having the time of my life !!!!!

denk dat ik hier maar blijf wonen.....heerlijk de hele dag tinkertjes om me heen, knuffelen, rijden, poetsen, kletsen, kortom : GEZELLIE !!! *o/*

EllyG

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 18:54

trouwens bedankt voor de complimenten........het is zo leuk om van tinker-kenners iets positiefs te horen over je trotse bezit

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 19:05

Chubby, nee dat niet, heb mezelf terug en een beetje meer en dat blijft zo.

Coydog bedankt, hij is echt leuk[voor mij in ieder geval]

EllyG had foto's gezien van hem en toen ze hem ontmoet had zei ze, zijn foto's doen hem geen recht ik begrijp waarom je voor hem gevallen bent, haha

Mazzel meid, bedankt, het voelt super

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 19:17

welkom ellyG... haha lijkt op Ali G

ff kort, ik been het ook niet bij hoor;

peeky, imo weer een bijzondere constructie dat je moeders paardje gaat wijken voor jildau??

maya, heb je amanda het hok in geslingerd?? kwistnie dat jij zo sterk was...!!

valt me op dat er zoveel mensen zijn die brok voeren, waarom eigenlijk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 19:38

Peeky, succes met wat je ook beslist

Lonneke en Jean nog een

Ooh Jean.. wat fijn joh! Kan me voorstellen dat je dat even voor jullie zelf wilde houde Succes met alles he!

Crazy Funky, veel sterkte voor jou en je oma...

Jacky, succes en sterkte voor alles!

Jellie, ik snap je volledig, ik heb er respect voor dat je het elke keer doet, maar het moet wel van twee kanten komen, en niet alleen van jou kant. Dus Bok gewoon zoals jij dat fijn vind! Je hebt me trouwens wel geinspireerd om juist meer op anderen te reageren bij het bijlezen savonds

Yarka, ik ben idd ook wel benieuwd naar waar die dealers gaan zitten?

Roos fijn dat Figor zo lief was Is echt jouw maatje he? Allebei een beetje gek en jolig.

Welkom EllyG!

Coydog, sowieso moet Amanda al op dieet... Wintec knelt, en Westernzadel begint ook te knellen.. Je moet nu ook snel zijn met opstijgen want hij schuift naar buik... Maar vanavond leek ze weer op orde te zijn...

Ik rij ook zonder bescherming, gaat alleen maar zand of grond tussen komen wat irriteert....

Eeh Chubby... Dewi heeft daar het lef niet voor, is dus een typische Amanda actie hoor

Whaha Pellie, is gewoon bij wijze van spreken. Ik neem dr vaak een eindje mee aan voorpluk. Dus dan trek ik haar richting de deur (niet hard hoor, voor iemand slecht van me gaat denken), laat los, en geef tikje op dr kont, hop dr'in! Dewi snapt dat nog niet.. of vind zich teveel dame om aan dr voorpluk te leiden..

Over dat FZ-gedoe. Heb klein beetje gelezen (eerste page en page 39 bericht bart en iets verder). Kan er niet mee lachen.

Amanda is wel goed... Ben naar de ruitersportzaak geweest, mocht 1,5 uur eerder weg, en ben dus even naar Maldegem gegaan Heb een stel leren beugelriemen gekocht (kan je gaatjes in prikken ) en een nieuw bit. Ik rij zelf Amanda met t one-ear en split reins en Dewi met een gewoon kopstuk met springteugels. Hanneke gebruikt echter het bruine hoofdstel, en ik had daar eerst t watertrensje ingehangen, en die blijkt toch te klein te zijn (is 12,5) in one-ear hangt 13,5....

Ook nog geïnformeerd voor een boomloos zadel. Zij kunnen er een leveren voor €320,- is wel iets om te overwegen voor over maand of wat Wintec is echt aan nauwe kant, Westernzadel begint ook wat te knellen...

Oohja, heb vlak voor ik wegging op stage nog stoute schoenen aangetrokken, en zelf met een opdracht-idee gekomen voor als ik het wat minder druk heb. Was beetje zenuwachtig, want stel dat ie het niks vond, maar eigenlijk vond ie het een superidee De website is een beetje verouderd, en de Franse taal is niet volledig. Dus nu mag ik alles wat veranderd moet worden gaan veranderen, zodat diegenen van de website zo alles erop kunnen zetten Cool!

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 20:15

Gelukkig Maya dat Amanda er niks vervelends aan overgehouden heeft, aan die schranspartij...

Welkom nog, EllyG, gezellig dat je meekletst. Mooie tinkies heb je !

Hier nog even de beloofde foto van het bling-bling-westernhoofdstel dat ik via MP gekocht heb (althans, ik heb het nog niet binnen, wel betaald maar ik wacht met spanning tot het met de post komt). Ik dénk dat het in het echt wel mooi zal zijn, beetje bling-bling maar niet teveel. Is overigens nieuw, verkoper had het te klein gekocht.

Afbeelding

Nu nog even wat andere foto's uploaden, kom ik zometeen nog even mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 20:17

Ziet er netjes uit Keeva!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 20:33

Elly welkom Knap peerd heb je!

Chubb, ben benieuwd of je vanaaf wel te paard bent gekomen Geniet van broertjes cake

Cindy, lekker bij gekomen

Jean, lekker genieten van je fliefheid

Maya, hihi ik een inspiratiebron *gloei* Lekker naar de ruitersportzaak geweest. Altijd leuk Goed van je dat je je ondeugende schoenen aangetrokken hebt! Dat soort dingen worden echt gewaardeerd, denk ik. Initiatief is altijd goed.

Keeva, prachtig hoofdstel!

Toch wel erg leuk om te lezen dat jullie mijn stukkies wel leuk vinden dus ik ga dan maar vrolijk verder met vertellen wat we vanaaf gedaan hebben

Flan stond nog heerlijk in het zonnetje te genieten van de graspolletjes toen wij aankwamen en haar rust verstoorden. Ze liep lekker actief mee naar stal waar ze even flink geborsteld werd. Dat was nodig want ze zag er niet uit (Nu nog niet maar dat komt wel na een wasbeurt.)
Jan is lekker in de buitenbak gaan rijden en had de bak helemaal voor zichzelf. Flan liep lekker en was ook lekker actief. Jan heeft proefje uit zijn hoofd geoefend en na een uurtje zijn ze lekker uit gaan stappen. Daarna op stal gezet en nog een lekker bammetje gevoerd.

Deze maffe foto nog gemaakt van 2 van mijn 3 grote liefdes.. Lemyteck was er helaas niet bij
Afbeelding

EllyG

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 20:39

pellie, haha je hebt gelijk hoor is ook daarvan afgeleid.......m'n vrienden hadden een link gelegd tussen mij en die film.....god knows what !?.......maarja....sindsdien wordt ik Elly-G genoemd

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 20:42

Ha ha, gewéldige foto Jel, Jan is toch ook maar wat gek op jullie Fantje.

Nou, hier de rest van mijn foto's. Deze keer ook maar een "kind-foto" erbij gewaagd . Ben altijd zo bang te worden uitgemaakt voor "zo'n moeder die het alléén maar over haar kinderen kan hebben" (diezelfde moeders waar ik vroeger zo'n schurfthekel aan had (nu nog trouwens).

Eerst de foto van m'n cadeautje van m'n ouders. Ze zeiden voor de keuring dat ALS Keeva Nederlands Kampioen zou worden, ze een mooi cadeau voor ons hadden.
Nou, dat lukte dus niet , maar het cadeautje kregen we gelukkig toch :

Afbeelding
Het is een massief ijzeren beeld, wat je bijvoorbeeld op zo'n pilaar naast een toegangspoort ofzo kunt maken. Het is een loeizwaar ding, en ik ben er super blij mee ! Nu nog een mooi plaatsje zoeken.

Dan nog gewoon een leuke foto van gisteravond, de drie "ladies" op een rijtje (v.l.n.r. Keeva, Kyara, Muirne). Ik blijf me erover verbazen hoe groot Kyara al is (t.o.v. Keeva) met haar anderhalf jaar ...
Afbeelding

En tenslotte nog even een foto van mijn kleinste sprinkhaan, vind dit zo'n lieve dromerige foto ...
Afbeelding

EllyG

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 20:43

jellie, dankjewel hoor jeetje als Dunla morgen al die complimentjes van me te horen krijgt gaat ze volgens mij blozen haha .........jij hebt trouwens ook een leukerd hoor.....mooi getekend....ik hou wel van apart.....

EllyG

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 20:45

keevagirl, mag ik even zeggen dat je ontzettend leuke tinkers hebt !
en die kleine is om op te vreten

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 20:51

Dank je, . Overigens zijn alleen de twee linkse van mij (moeder en dochter) en is de rechtse een logeetje !

Die kleine met die blauwe oogjes is overigens wel helemaal van mij (en m'n hubbie dan )

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 20:55

Leuke foto's Keeva, en wat een mooi kado!

Moet zo ook nog even op de site van EllyG spieken

Maar eerst wil ik jullie voorstellen aan mijn nieuwste aanwinst
(let op: de foto's zijn niet top, maar jullie krijgen wel een idee zo)
Wat vinden jullie van haar?

Afbeelding

Afbeelding

EllyG

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 21:03

leuke merrie----mooi getekend zeg !!

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 21:04

Dank je:D

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 21:05

WOW Yarka, vind haar super !! Die tweede foto ! Maar is dit nou een grai ? Lijkt me eerder een cob ? Hoe groot is ze nu ?

Enne ... witte staart, dat wordt wassen voor de keuring !!!

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 21:14

Ze is nu zo'n beetje 1.47m. Ze groeit nog wat en zal ongeveer uitkomen tussen de 1.50 en 1.55m. Had liever iets groter, maar het perfecte paard bestaat nu eenmaal niet, haha!
Qua bouw en gangen kan ze haast niet anders dan een Grai zijn. Dat zal volgend jaar op de keuring blijken.
Qua behang lijkt ze een Cob ja. Maar ja, op behang alleen wordt ze vast niet ingedeeld
Yep, witte staart, haha, ik heb me een berg werk op de hals gehaald wat dat betreft.
Zal trouwens wel leuk staan om haar naast Cody in een span te zetten, een zwarte en een witte staart naast elkaar.