Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

super tof
hoort er bij 

.
.
.
). De dubbel ging heel fijn en tjah... Het was eigenlijk echt een super rondje voor ons zelfvertrouwen.
.
.
. Ik geloof dat ik nog bijna tegen een auto aan ben gegleden
.
(tjah, zo vaak komen er nou ook geen anderen op hem, en zo leuk vind hij dat nou ook weer niet). Maar het was wel erg leuk om te zien.
.
.
).
. Maar wel een fijn rustig rondje gereden.
. Dus Renske nam veel risico waardoor we een balkje hadden en ik vertrok vanuit het relais met de gedachte dat ik zo snel mogelijk mijn parcoursje moest rijden waardoor ik vanaf 1 startte ipv vanaf 3
.
.
).
) derde met het springen en eerste met de hindernisbaan (ook deze prijs heb ik niet opgehaald, ik had niet verwacht überhaupt met Gil kans te maken op een prijs met dit onderdeel en wij hadden een verjaardag dus zijn meteen na dat ik klaar was weg gegaan
)
soms kan je een paard echt niet peilen he 
was gezellig!! Niene87 schreef:Whahahaha eerst goed de hindernisbaan door en dan thuis "schrikken" van een kat geweldigsoms kan je een paard echt niet peilen he
Had jullie sept '14 al keer gezien maar dit weekend pas echt beetje gekletstwas gezellig!!
.
.
maar dat deed hij wel
.
).
dus dat hebben we nu rustiger gedaan. Femke die hem vast hield, Marianne die eerst de pop tegen hem aan legde (rillingen maar geen hoog stresslevel) en daarna pas bij mij er op terwijl Femke hem vast bleef houden. Dit ging super.
helaas kwam hij er vlak voor het gordijn achter dat dat ook iets aparts was
.

.
.
Leonoor schreef:roosa schreef:Mooi he die nieuwe generatie.
Vind roosje zo.n geweldig knolletje.
Wat een leuk dier!
Alles vond ze ook leuk zag telkens die oortjes er zo vrolijk op.
Welke Roosje![]()
![]()
Hier ook weer aan het werk voor de baas, wel enige vorm van spierpijn en vermoeidheid
cp112 schreef:Haha ja was geen probleem hoor. En dingen aan een touw achter zich aan slepen ook niet

is ze dit jaar weer drachtig Chantal?
mijn nichtje heeft vanaf oktober een startkaart met Juul
.. dus dat gaat helemaal goedkomen! carolina1278 schreef:Het zag er super uit Dees de dressuur, heb wel eens anders gezien.. dus dat gaat helemaal goedkomen!

)