Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maschke schreef:Hier ook vol in voorbereiding. . Bijna klaar zelfs.. vanavond caravan inladen en donderdag paarden wassen. Gisteren Lilly al in de voorwas gezet.. Gelukkig zijn die andere 2 zwart hahaha...ow ja nog wat zadels poetsen. . En er komt toch een " kleine" verassing mee... kan alleen zeggen dat de groepsknuffel door kan gaan...geen namen noemen.. normaal moet ze ergens wezen op dat tijdstip als wij vertrekken. Hihi
remco1999 schreef:maschke schreef:Hier ook vol in voorbereiding. . Bijna klaar zelfs.. vanavond caravan inladen en donderdag paarden wassen. Gisteren Lilly al in de voorwas gezet.. Gelukkig zijn die andere 2 zwart hahaha...ow ja nog wat zadels poetsen. . En er komt toch een " kleine" verassing mee... kan alleen zeggen dat de groepsknuffel door kan gaan...geen namen noemen.. normaal moet ze ergens wezen op dat tijdstip als wij vertrekken. Hihi
ik denk dat ik het al weet,,hihi...
destiny88 schreef:maschke schreef:Hier al de hele dag koud en nat... brrrr.. neem mn wollen deken mee als t zo is dit weekend. ..
Hier is het heerlijk mascha!vooral net even dat zonnetje erbij! Heb al 20:graden zien staan voor het weekend
ik neem mijn Mexicaanse hoofdstel weer even mee wil jij nog even kijken of hij goed zit?
nog vergeten vorige keer in Bunschoten :p