Jan of Shencie? Jan mag ook nog wel even door de wasstraat
Angeliekje
Geplaatst: 21-04-13 12:32
Succes met Shenco!
Gisteren met mijn stalgenootje en de paardjes het bos in geweest voor een "fotoshoot". Dus alles in de vlecht/knot, portugese/spaanse setje erop en het resultaat
SIEMxFUNNY
Geplaatst: 21-04-13 12:40
Die van mij is gister door de wasstraat gegaan, voor een kur op muziek.
Muds
Geplaatst: 21-04-13 12:58
Wat is ze wit, SIEMxFUNNY En een mooi uitgedoste wagen
Anouk mooi uitgedost
Shenco straalt
Knappe Spirit
Mooie Binck met z'n halve witte hoofd.
Mooie foto's van Denzel!
De mannen van Calandra in het avondzonnetje
Panda lekker aan het crossen
Ben als bosmakmaakpony
Vandaag een wandelingetje wezen maken met Janey, dinsdag wordt ze alweer 2 jaar.
Sandra1984
Geplaatst: 21-04-13 18:07
mijn trots! Vandaag lekker gewassen, aangezien we 3-4-5 mei natuurlijk er wel mooi uit moeten zien op animal event, dus in de voorwas vandaag
lekker rollen
en toen gauw weer weglopen
babettes
Geplaatst: 21-04-13 18:51
Mijn lieve 3 jarige Daisy !
Ladyloe
Geplaatst: 21-04-13 19:44
Wat een knapperds komen er weer voorbij!
Vriendin heeft van Bonnie en mij een paar foto's gemaakt toen aan het werk waren.
Mooie foto's komen er weer voorbij. Dit ras gaat nooit vervelen
Sandra ik kom je knapperd zaterdags bekijken op Animal Event
Sinds gisteren staan alle paardjes (6 stuks) bij elkaar op de weide. Zijn dit nu rustig aan het opbouwen en hopelijk kunnen ze snel dag en nacht buiten staan.
Shenco is er helemaal klaar voor! Superknap dier! Leuk resultaat van je shoot Ageliekje Anouk is erg knap! Hihi, en bij die losgooi foto's, effe galopwisseltje ertussen door Kayleigh is netjes opgeknapt, knap paard! Lieve Janey Zij wordt ookal groot zeg! Die gaat erg mooi uitgroeien. Hip hip hoera, met 2 jaar! Propere Mercury! Wat gaan jullie doen op Animal event? Daisy is ook een leukerd zo te zien! Bonnie aan het werk, ziet er goed uit zeg Oh, dat zal Sally leuk vinden, zo lekker lang op het gras. Ze ziet er ook super uit! Wings functioneert prima als kinderpony zo te zien! Leuk duo zijn ze Blije Tinkers die op de wei mogen! Knappe Spirit met zijn nog knappere manen zijn ook weer van de partij! Wat enorm schattige foto's van je kindje en je paard, xWhitneyx Smelt je echt bij weg!
Tinky en ik op het strand (na de sokkenwasrit) Saampjes met Oona, Cheyenne & Evi, Dotje!
Bellabeerx
Geplaatst: 24-04-13 11:09
Laatst weer wat foto's gemaakt, sinds lange tijd weer een keer zonder zadel rond gehupst! Wat zit dat toch lekker op zo'n tankje
Trouwens, de DA is gister langs geweest voor de entingen en heeft gelijk een blik geworpen op Panda haar buik. Hij verwacht toch dat ze drachtig is aan haar buik te zien Het gaat een verrassing worden