IndianLady schreef:Juist als je denkt dat het niet gekker kan worden begint het
Nou idd.
Ik snap er onderhand ook niets van, geeft ook niet maar krijg een beetje het idee dat terpentijn enkel een hele grote mond heeft gehad.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

HijadelaLuna schreef:Hoe dan ook hoop ik dat Jessica een fijn baasje krijgt, en als jij dat bent terpetijn, dan hoop ik niet dat de strubbelingen met de TS of bokt.nl dat in de weg zullen staan. Jij en TS hebben allebei het beste met die merrie voort
En inderdaad, wij bokkers hebben helemaal niks met de situatie tussen jullie te maken. Ik kan me de in blijdschap van TS wel voorstellen dat ze het nieuws over de verkoop wou delen, maar wellicht in dit geval niet zo slim dat nu al te doen...

MiniLoe schreef:Niet dat dit topic daarover gaat maar arabieren als niemand plaatst wat hij of zij heeft meegemaakt, of waar hij of zij advies over wilt of iets kwijt wilt, kan heel bokt en facebook wel sluiten, want uiteindelijk doen we dat allemaal, info delen met elkaar, persoonlijke en minder persoonlijke. Als je er moeite mee hebt lees je het toch gewoon niet, maak je niet zo druk over wat andere doen en houd je druk met je eigen dingen

Ariebren schreef:MiniLoe schreef:Niet dat dit topic daarover gaat maar arabieren als niemand plaatst wat hij of zij heeft meegemaakt, of waar hij of zij advies over wilt of iets kwijt wilt, kan heel bokt en facebook wel sluiten, want uiteindelijk doen we dat allemaal, info delen met elkaar, persoonlijke en minder persoonlijke. Als je er moeite mee hebt lees je het toch gewoon niet, maak je niet zo druk over wat andere doen en houd je druk met je eigen dingen
Ik wordt daar over aangevallen.
Maar ik waarschuw iedereen om niet teveel persoonlijke zaken zo openbaar neer te zetten.
Maar als iemand gaat solliciteren naar een nieuwe baan, zit de HRM afdeling al op facebook te zoeken wat hij of zij allemaal gedaan heeft.
En juist facebook gebruikers hebben geen schuilnaam.
Op Bokt de meeste wel.
Gemmeke schreef:Ts en terpentijn,
Ik hoop dat jullie eruit komen! En dat terpentijn het ons gunt om af en toe nog eens een berichtje over Jessica te plaatsen.
Ik gun het haar zo, ze verdient het om te genieten zonder spanning. Ze heeft veel geleerd van de mens bij TS en nu een stap in haar nieuwe leven bij terpentijn.
Hopelijk mag en kan ze daar blijven.
Voor beide heb ik veel respect, het is altijd weer de vraag of het lukt een paard haar paardwaardig bestaan terug te geven zonder er zelf aan onderdoor te gaan!