Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Hihi, wat een dag.
Wat begon als een geintje, een uitnodiging om met Merlijn een ibop te gaan doen, en dat we een keer een dressuur wedstrijd zouden mee pakken toen die daar in de buurt gehouden ging worden (zou toch al met Beggar gaan dus waarom niet met 2 paarden), is uitgelopen in het rijden van een L1 proef nadat ik thuis 1 x op Merlijn gereden had.
Tja, gister avond er toch nog even op en dan vandaag meteen de L1 in, hihi
De eerste proef had nog her en der fouten door onoplettendheid van mij (nee, LINKER hand!!!) en wat communicatie fine-tuning die ontbrak tussen mij en Merlijn, maar de 2de proef ging al een stuk lekkerder.
Met de prijsuitreiking waren we nog met Merlijn bezig en heeft de Moeder van Ingrid de prijzen opgehaald.
Met de mededeling van Leonoor dat we toch maar een startpas aan moeten vragen,hihi.
1ste proef 196 en de 2de 206
(en dat bij de 3de keer dat ik op hem zat)
Hmmmm, tja toch maar een gaan door spreken.
De ibop zou bedoelt zijn om een sportpredikaat te halen voor Merlijn, misschien anders toch eens via de dressuur proberen?
WenK schreef:De (voorlopige) uitslagen van de competitie.
Omdat Amersfoort vervallen is hebben we er voor gekozen om alle proeven mee te laten tellen van iedereen. De mensen die Amersfoort wel hadden opgegeven maar door het vervallen van deze wedstrijd niet aan hun 4 proeven komen hebben we gebaseert op de 2 gereden proeven. Ideaal is deze situatie uiteraard niet. Voor volgend jaar staan er dan ook meer wedstrijden gepland.
Steehouder Jantine Paddy B N/O 195
van Kranen Britta Flan B N/O 192,5
Bijl Monique Samba B N/O 189
van Kranen Britta Mella B N/O 184
Huisman Martine Mandy B O 193,75
Gielen Merel Rockstar O'Britain B O 190,5
Vermeulen Tanya Raven B O 183,5
Haak Miranda Tom vd Zanddijk L2 O 192,25
Lenten Renske Bram L1/pony O 191
Heesakkers Claudia Misty vd Zanddijk L2/pony O 187,5
Van Dongen Leonoor Silas M1 O 192,25
van Ampting Anke Blacklight M2 O 175,5