Ook in regenton model blijft het een ontzettend knappe merrie met een hele lieve uitstraling Moeders-in-wording staat haar goed zeg! Weer mee op weekend.. afstand en Jessie heeft artrose...
stalnijmegen
Geplaatst: 22-11-10 14:18
he berdien, is geen kletstopic he doet me nu wel deugd dat jezelf ook merkt dat je snel geneigd bent even iemand antwoord te geven, moet ook gewoon kunnen in mijn ogen.
paar weken terug.. wie zou het hier voor het zeggen hebben??
starjo
Geplaatst: 22-11-10 14:52
Wat een heerlijke vretende ,, mooie , lieve, zwangere, tinkies komen er weer voorbij. Ik vind Yentle zo'n leuk veulen, die vraag ik voor mijn En wat een leuk idee van Pallieter zijn tandje En wat is hij beeldschoon
Afgelopen mei, strak in het haar (en d'r buikje was ook nog iets strakker )
En twee weken terug, lekker harig en modderig
Muds
Geplaatst: 22-11-10 20:32
Hé, opfokmaatjes Nevi en Clover May komt even gedag zeggen
Dribbelkont
Geplaatst: 22-11-10 20:42
he allemaal oud opfok genootjes!!! hier de laatste behaarde fotos´s van kleine Zoë Zoë zal donderdag middag geschoren worden wegens 2 de keer luis afgelopen lente had ze ook luis gekregen en nu heeft ze het weer maar ondanks zeer dikke wintervacht kan ik haar zo niet behandelen dus moet ze helaas helemaal kaal ook de sokken wegens allemaal kleine plekjes bij koten en enorme jeuk in achtersokken gezondheid gaat voor heb al lekkere warme dekens gekocht voor haar en zal jullie zeker foto's laten zien als ze geschoren is. gaat voorlopig kaal de winter door.
wat een mooie tinkers komen er voorbij ga van de week maar weer eens foto's maken met balou aan de lange lijnen!! (Vandaag voor het eerst gedaan en hij deed het super braaf) grid@ wat is het toch een knappe merrie!! ga je volgend jaar eigenlijk weer naar de keuring?
Stephannie7
Geplaatst: 22-11-10 22:51
Dribbelkont balen zeg dat ze weer luis heeft!! Maar aan de andere kant dat haar groeit wel weer aan als ze maar weer luisvrij komt!
Farasha
En de dames samen
Caily
Geplaatst: 22-11-10 22:59
Thigor Hij gaat bij mij wel een paar kilo's aankomen