Wat een knapperd Lucy Hij staat er alleen een beetje bij als Bambi, met de beentjes wat wijd
snowdon
Geplaatst: 10-02-10 15:20
Djana
Johnny
Tinkerlady
Geplaatst: 10-02-10 16:12
Evelli schreef:
Wat een knapperd Lucy Hij staat er alleen een beetje bij als Bambi, met de beentjes wat wijd
Die is vast net geland...en dat toch keurig op 4 benen Hoe wijder hoe meer draagvlak toch...vooral in sneeuw en bij gladheid...slimme tink Prachtig dier Lucy!
Had ik net gezegd dat de sneeuw bijna helemaal weg was en nou ligt er weer een laagje. Dan maar een foto van de zomer en hopen dat die dan ook snel komt
aricia
Geplaatst: 10-02-10 20:29
Djana is een erg mooie meid ! Johnny doet bambi na ,nu was het hier ook glad vanochtend Jill groeit leuk uit Een heerlijk zomers kiekje van ikkebenmar foto's van de week ,nu is het ook hier weer wit ,maar alles beter dan regen
even blz 1 lezen, alleen 2 foto's per dag, geen filmpjes. wie weet kan je hem nog verwijderen??
Chay_Flame
Geplaatst: 11-02-10 07:35
Travis aan het wijken?! Mooie varney En de mooie jill, vind haar zo mooi getekend, en val erg op half wit en half zwart hoofd
Flame met haar vriendinnetje de shetlander flame in de zomer
desillies
Geplaatst: 11-02-10 09:18
Flame heeft nu nog een lekker "krab eens ff op mijn rug" vriendinnetje, mar die kan daar over een jaartje niet meer bij Tomtom1, ook al mag het hie rniet geplaatst worden, het is wel een leuk filmpje, nog even en het echte werk kan beginnen. Travis is echt cute, wat een poepie! Hoe ous is Givano? Hij heeft een mooie diep bruine kleur zeg Teuntje, ik heb je bovenste foto nu al een paar keer bekeken maar het is net alsof er een stuk plastic in de voorpluk hangt?? (wacht, nu zie ik het, da's bles, de voorpluk zit met elastiekjes bij elkaar) .... Varney word al een hele brok hè, ppfff was Forrest nou zijn vader? Ik weet het niet meer... IkbenMar, doe mij ook de zomer maar weer! Wat word Jill ook alweer groot zeg, en wat een lange manen heeft ze al Johnny heeft een heerlijk bakkes zeg, echt een om te zien. Djana mag wel hier komen wonen En Patrick steelt alweer de show, lekker ventje is het!
Na het rennen en rollen lekker eten
Scottje op de rem
IndianaJones
Geplaatst: 11-02-10 09:45
ik kwam gisteren thuis van het werk, paarden hoorden het al , joehoeeee we krijgen zo eeeeten
Ik stond stiekum te gluren vanuit de achterdeur, maar ze hadden me al gespot
fantastich als je ze zo aan huis hebt staan!! Ik heb loesje af en toe een dagje aan huis staan maar voor altijd dat gaat niet helaas
IndianaJones
Geplaatst: 11-02-10 10:06
ze staan alleen 's winters bij me thuis hoor. We mogen gebruik maken van een stukje grond achter ons huis van een machinefabriek verderop. Maar dat is maar een 1500m2 ofzo. Dus daar redden de heren zich niet op een hele zomer Maar voor de winter is het inderdaad wel heerlijk zo!
Djana
Geplaatst: 11-02-10 14:52
Wat hebben die van jou een leuk optrekje IndianaJones!! Zo staan ze hier ook altijd te wachten alsof ze uitgehongerd zijn.
Lies Johnny is een knapperd. Moet hem ook maar eens in het echie komen bewonderen...of nee laat maar want ik zou niet dekken dit jaar hihihi.
Knappe Jill, ze kijkt alsof ze de winter zat is.
Stoere steiger foto gezien.
Briesje wordt een knappe dame.
Knappe Varney heeft zich gerold en gaat vervolgens achter Mella aan.
Mooie Flame, hele lieve uitstraling.
Oei Scott wordt wel een hele leukerd en wat hebben ze flitsende halsters.
Mooi getekend die Givano.
Volgens mij vind Travis de sneeuw nog steeds leuk.
Nou Rian hier dan eentje van Babsje die ook naar binnen wil
Djana
Geplaatst: 11-02-10 14:54
En eentje van haar kind niet te vergeten...
daphneM
Geplaatst: 11-02-10 15:08
travis: Ziet er goed uit, lief koppie
ChayenFlame: wauw wat is Flame een mooie tinker!! mooi luxe
desillies: Givano is ruim 2.5 mooie scottie, zn halster staat hem mooi!.
IndianaJones : wauw wat hebben jullie het zo mooi voor elkaar thuis, mooi stel paarden heb je.
Djana: Mooie dame! en het kind is ook zeker niet mis..
Givano is nu ruim 2.5 en meet 1.62 hij is ongeveer nog 5 cm overbouwd dus hij wordt een flinke jongen!..We zijn nu en dan nog wel eens bezig met beetje mak maken van dingen, waaronder het dekje!