Ik vind paneeldeuren wat meer sfeer geven dan die saaie gladde deuren.
Ik trap mezelf nu het bed in! Doei!
mnkortleve
Geplaatst: 24-11-09 00:18
draaakje Lekker aan het klussen. Brave Odinn.
Muds Lekker actief geweest en dat al voor 10en. Lekker taart. Apaart kleurtje heeft ze. In folie is het toch altijd voordroog?
Mallow Geen flauw idee wie je bedoel.
Eevee Beterschap.
eefje03 Arme beestjes zeg.
ellieellende Erg werk met dit weer.
Grit Arme hond.
Puchje Jammer dat de clinic niet door gaat. Boek ken ik helaas niet.
Paintlinger Dat is snel dat hij die poot al weer gebruikt, vast toch niet zo ernstig geweest.
Chanel_ Misschien een tip voor vd winter, leg wat droge kleren op stal neer zodat je die aan kunt trekken indien noodzakelijk.
_janet_ Lekker dat het einde in zicht is, hier gaan we nog wel een paar jaar verder. Lekker actief geweest. Geen reiskostenvergoeding het zou er bij mij vanaf hangen hoeveel er verder betaald werd. Ik heb hier ook nog 15 die ik op moet knappen en daar zit helaas een hele hoop werk aan.
TinkerVlot Jammer dat Sofie weg moet.
Calypso2008 Grappig die pietenpetten.
D_Travis Jammer dat het niets geworden is.
Resi_lover Wat raar dat je die foto's er niet op krijg.
_Rhiannon_ Dat is een laat veulen.
snowdon Je heb gewoon gladde deuren en ook deuren met een werkje/vlakken erop en dat noemen ze paneel deuren er is een paneel op gemaakt ter decoratie.
Pavo koeken, na 2 dagen staat Bravour als een achterlijke te stuiteren aan het halster voor hem niet zo'n goed idee dus.
Ik heb vandaag eerst naar de paardjes gezwaaid vanuit de auto, jeetje wat is het vies weer.
Ik ben weer bij de Action geweest ik zag vorige week zo'n leuke douche sproeier liggen met verlichting er in ik dacht nog bij mezelf dat de kids dat wel heel leuk zouden vinden, maar de oude doet het nog dus niet kopen ik had er niet naar moeten kijken want juist van het weekeind ging onze sproeier kapot. Ik ben hem wezen halen, nou je jongens vonden dat gekleurde licht erg leuk.
Vanavond toen het droog was even wezen knuffelen in het donker, ze lopen nog steeds 24/7 buiten.
Verder lekker aan de schoonmaak, klussen, opruiming geweest.
Mag idd stoppen met regenen. Kou kun je, je op kleden veel beter dan die regen
timokyana
Geplaatst: 24-11-09 06:58
morguh
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 24-11-09 08:33
Goedemorgen!
Lucy_1
Geplaatst: 24-11-09 08:38
Moggeh....
Paneeldeuren... Je had ook kunnen googlen Leon Douchekop voor Mirjam...
Verder weinig te melden. Van mij mag het weer droog worden en veel en veel en veel minder wind....
mnkortleve
Geplaatst: 24-11-09 08:59
Goedemorgen.
Kunnen we niet wat naar buiten stralen met z'n allen...droog weer...drooog weer...droog weer.
Calypso2008
Geplaatst: 24-11-09 09:26
Goedemorgen op de mooie ochtend (en ik hoop ook de rest van de dag)...
Mooi hoor paneeldeuren wij hebben ook bijna antieke paneeldeuren in huis met de ouderwetse sluiting er nog op alleen zonder glas, zat in het huis toen we dat anderhalf jaar geleden kochten. Erg sfeervol en weer eens wat anders.
Komt er bij tinkers vaak mok voor? Komt dat door de sokken? Afkloppen die van mij heeft het nog niet, misschien te jong of is het niet leeftijd gebonden? Sorry hoor voor al die vragen
Heb net lekker met de honden gelopen en ga zo richting de paarden, tis vandaag een drukke dag, eerst helpen op school met overblijven, dan naar de tandarts die een afgebroken kies gaat proberen te maken, een boodschapje doen ook voor mijn oude buurvrouwtjes en dan schiet de dag aardig op.
Fijne dag allemaal
Groetjes Anja
Eevee
Geplaatst: 24-11-09 09:52
Goeiemorgen
Wat een top samenvatting Mirjam!! Je bent geweldig Leuk zo'n douchekop, krijg je ze nog wel onder de douche vandaan....???
Anja succes bij de tandarts..... Bij Tinka (verzorgpaardje) komt mok snel voor....moet het goed in de gaten houden. Ik heb het nu nog niet ontdekt trouwens.
Ik ben nog steeds ziek, lekker snotteren en lichte koorts. En nog steeds rijd die trein constant langs me hoofd Net me werk weer gebeld, ik moet ze altijd erg overtuigen dat ik ziek ben......maar ik hoef morgenavond gelukkig me nachtdienst niet te draaien. Misschien donderdag weer......ffies aankijken.
Hier schijnt de zon en waait het niet meer zo hard
Anja mok komt niet door de sokken. Maar meestal door voer wat te rijk is of te veel suikers bevat. Sokken beschermen de kootholte juist tegen vuil en water, door een natuurlijke vetlaagje tussen de haren.
t moet idd maar snel droog vriesweer worden! Beter voor onze paardjes! Niamh gelukkig geen last van mok oid, Enya daarentegen wel best erg... hihihi ik ga zo ook ff naar de action! disco douchen is de nieuwste rage! wacht wacht, een schuimparty! hahahaha Hoop dat ze ze nog hebben!
Goedemorgen... Wat een draak van een sollicitatie net
Muds
Geplaatst: 24-11-09 11:43
Goeiemoggel
De kids van Mirjam aan het discodouchen Succes bij de tandarts Anja Eevee nog ziek Knap oog van Milo Ellen een schuimparty Hier droog met een zonnetje Puch, vertel
Poooh, ik zit nog helemaal bij te komen Het was een hele positieve ervaring, dat wel, maar ze gingen érrug diep Doorvragen en doorvragen en jawel, nóg meer doorvragen
Het was een geweldige school, heel klein dus en het Jenaplan principe wordt daar echt geleefd. Er zijn ook Jenaplan scholen die roepen dat ze het zijn en je ziet er ook wel wat van terug, maar deze school ádemt gewoon Jenaplan, heeel erg tof om te zien en te voelen. Wat dat betreft voelde ik me geweldig thuis, echt een school en een sfeer waar ik me helemaal in kan ontplooien. Maar het gesprek zelf, hihi, dat was echt ontzettend lastig. Ik moet nu nog een sollicitatiebrief schrijven, nu ik de school heb gezien, wat ik hun te bieden heb. Een soort samenvatting van het gesprek, eigenlijk. Ben enthousiast, maar het was wel heel lastig
Puchje
Geplaatst: 24-11-09 11:58
Eef, inderdaad een nummer om samen met je vriendje in de auto naar Groningen keihard mee te bleren (Laura Jansen - Use somebody, zie hieronder )
Laatst bijgewerkt door Puchje op 24-11-09 12:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Eevee
Geplaatst: 24-11-09 11:59
Zwijmel nummer
Eevee
Geplaatst: 24-11-09 12:01
Filmpje van net deed het bij mij niet, daarom opnieuw geplaatst.....
Wel fijn dat je zo enthousiast bent Puck!! Veel succes.......