Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hij is helemaal na gekeken en alles is vernieuwd en vervangen aan dat ding. De verkoper (die ons dus heel erg helpt) zei al dat hij er nu gigantisch verlies op draait aangezien er meer aangedaan moest worden dan ze dachten, maar ja daar kan ik niks aan doen :p 

. En toen de DA zei," hm, hij heeft koorts, dat weet ik ook niet goed". Tja, toen stond ik te janken, flash-back naar vorig jaar.
.

We duimen voor Vince hoor
Kan me voorstellen dat je dan toch wat heftiger reageert met Bert in achterhoofd... 

Vanmorgen om half 6 de wekker, 5 minuten zitten denken waarom ook weer
Toen eruit, aangekleed, ff wat gegeten en pony geborsteld en opgezadeld. Ze keek erg verbaasd, die andere twee ook
Dus om vijf over zes het erf af. Toen vrij pittig doorgereden, was er uiteindelijk na 55 minuten op de camping. (Normaal rij ik er een uur en een kwartier over als ik het op het gemakje doe. Tis een goeie 9-10 km). Pony op de wei gedumpt die gelijk op het gras afvloog
en met emmers water gaan zeulen, de slang komt niet ver genoeg
Enfin, daarna weer opgehaald door m'n pa, naar huis gereden, omgekleed, brood klaargemaakt en weer naar werk.
Nu nog een dagje werken en dan hopelijk om 17.00/18.00 u klaar, vanavond lekker op het strand rijden
Dat wordt nog wat! Was ook maar twee uurtjes, ben niets meer gewend dus 
Grit dat was schrikken
hopen dat ie nu weer helemaal fris en fruitig is zonder koorts enzo!!

wel gezond om vandaag weer te rijden dan is het vaak het snelst weer over
Gister ging Say weer binnen 15 min de trailer op
dan is het goed te doen
en daarna meteen door naar werk
en dan vanavond heerlijk genieten aan strand
Gewoon rauwdauwers.... Die heb ik nog niet echt, maar ik heb altijd 1 motto gehad :
Fijn dat Silly het goed doet... Wie was nou ook alweer de paps?
pff +4.75 da's best veel
wat zul je je toen l ullig hebben gevonden
en die ouders moesten dus op gesprek komen
en dat zijn zo'n lieverd ben soms zelfs beetje jaloers op hun gezinssituatie
Ellen lief vriendje zomaar van jou gebroken neus beschuldigd
waarom ik dat toch iedere keer weer doe "I don't know"
denk haastigheid en lompigheid samen
(en tja brede schouders hè
) 
!!!!!
. Hopelijk vind Ruud een leuke baan, de 28e wordt dus een spannende dag. En hopen dat het ook goed blijft gaan met je zoon.
. Mijn ervaring is ook dat als caviaas ziek zijn, ze moeilijk weer genezen. Het zijn wat dat betreft zwakke beestjes. Dus ik vind ook dat je een goede keuze hebt gemaakt. Maar het blijft toch verdrietig.
en leuk om je vriendin zo te kunnen helpen.
(en 's avonds ook thuis door de regen)
??
Maar goed dat er autorijlessen zijn
Pff, zou toch lekker zijn als zoiets gewoon goed gaat.
Je kunt hier altijd je hart even luchten...
Dus nog even afwachten.