[TI] [HK]Kontengebonk dat is de nieuwe rage Deel 9

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 22:43

rom :(:)

Whis_Serada

Re: [HK]Kontengebonk dat is de nieuwe rage Deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 22:44

Rom dikke knuffies

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 22:58

Goede avond!

Het is weer onbedoeld laat maar gezellig geworden vanavond!
Jeutje, mensen dikke knuffel voor diegene die het nodig hebben.
Veel vervelend nieuws voor 1 avond!
Nathalie meisje.... heel veel sterkte!!
Ohhh Ingrid, zo eng je paardje met koliek, hopelijk voelt hij zich snel beter!
Deborah, heel veel sterkte met alle vervelende drukke zaken.....

Mijn foto's zijn er helaas nog niet, dus heb nog geen leuk beeldmateriaal om jullie een beetje op te vrolijken :(:)

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 23:29

grit succes hoor! hoop dat het goed gaat!

Rom ook knuf!

Nathalie arme caaf, hij heeft gelukkig nu geen pijn meer.

Leon leuke foto's van Arjan's nichtje, ben benieuwd of die meid van mij op Snowdon durft maar dat zal vast wel!

Leo had ik al in pb geantwoord. Silly bloed nog wel wat na, het is gewoon rood en ruikt niet. Verder is ze goed levendig, gaat naar de bak zonder problemen en veegt alles netjes aan (incl. vloer!) Ze loopt gewoon rond en houdt de kleintjes goed in de gaten.

Nou heb ik eindelijk goed nieuws, ik heb weer een autoooooo *\o/* *\o/* *\o/* Hij is helemaal na gekeken en alles is vernieuwd en vervangen aan dat ding. De verkoper (die ons dus heel erg helpt) zei al dat hij er nu gigantisch verlies op draait aangezien er meer aangedaan moest worden dan ze dachten, maar ja daar kan ik niks aan doen :p

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 23:33

Jeeeeeuuuuu eindelijk weer eens goed nieuws voor Bianca!!! *\o/*
Helaas is het hier een beetje stil vanavond, dus volgens mij ben ik nu ff de enige die het met je meeviert!
Ga ook zo naar bed, zit alleen ff te wachten op Ingrid, wil ff weten of het goed gaat met Vince ;(

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 23:38

_Rhiannon_ Ze hebben hier alleen foto's gemaakt en de rest deed ze thuis wel, wat een verschil is dat dan.

Ach Liesbeth je zult heus niet slecht zijn, hier hebben we al hulp van rivas gehad omdat de kinderen onder de blauwe plekken zaten en ze dachten dat ik ze mishandelde, toen ik zei dat de middelste gewoon van zijn stoel viel of tegen een deur aan liep geloofde ze me niet tot ze er zelf bij zaten en hij op een paar cm afstand van haar zo van die stoel viel ik heb toen al geroepen dat hij slecht zag, hij was ook vaak degene die onder de blauwe plekken zat.
Hun gooide het toen zelf op lompigheid, kind zal wel niet zo slim/handig zijn zeggen ze dan. :(

Ben gelukkig niet bang voor onweer, de oudste bij ons wel heel erg.

Boncho Veel plezier op vakantie.

Nathalie83 Wat erg, sterkte meid. :(:)

snowdon Leuke foto's, klein meisje groot paard.

Grit Jeetje dat is k*t hopelijk gaat het al wat beter. :(:)

Biancaa Hopelijk blijft hij het nu wel langer doen. ;)

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 23:44

Jeutje, wat kunnen mensen dan lekker kortzichtig zijn he? Zit je dan als moeder die het allemaal goed wil doen voor de kids, wordt je nog beschuldigd van allerlei wilde dingen..... (van de andere kant misschien ook weer goed, maar als je het beste voor hebt met je kinderen goed vervelend)

Hier een gevalletje van echte lompigheid.... Liep echt tegen de deur aan omhoog en brak daarbij mijn neus.... Zag er op een gegeven moment echt vreemd uit, mijn toenmalige vriend en ik naar het ziekenhuis.... bij het foto's maken zij de verpleegster; wel weggaan bij zo'n jongen hoor! achossie, mijn toenmalige vriend sloeg nog geen vlieg dood.....

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 23:50

truste!

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 23:53

Onze kinderen zijn wild/rauw/hard.
Laatst viel er 1 van de trap ja wat kan ik daar aan doen niets toch zeker, maar goed meneer staat op komt naar me toe en zegt: dat dee ech nie zeer hoor. :D :D
Ja en dan lachen of ???
Soms kijken ze nergens naar op dat consultatiebureau, maar omdat ik toen zwanger en overspannen was werd er gelijk hysterisch gereageerd.
Ze vonden dat ik te makkelijk was tja wat moet ik dan doen gaan zitten janken als ze vrolijk verder spelen als ze gevallen zijn, ze huilen bij mij nu eenmaal niet zo snel.

ellieellende Wat zei je toen of wist je niets meer uit te brengen?

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 00:30

Weer terug van Vince. Gelukkig is de koorts gezakt en hij stond te schooien. DA voelde flink wat gas op de darmen, maar kon de koorts (39 graden) niet echt verklaren. Buscopan zou zo'n twee tot drie uur werken. Dus zou rond half 12 zeker uitgewerkt moeten zijn. Nog wat rondgehangen en geobserveerd, maar hij was gewoon rustig. De boer zou morgen ook meteen kijken en morgenvroeg gaat Carlo er even voor zijn werk langs.

Ik was zelf tot kwart over 6 op stal geweest. Niks aan de hand, vrolijk bij het rijden enz. En anderhalf uur later een telefoontje dat hij niet wilde eten en de hele tijd ging liggen. Ik meteen in de stress :+ . En toen de DA zei," hm, hij heeft koorts, dat weet ik ook niet goed". Tja, toen stond ik te janken, flash-back naar vorig jaar.
Ik dacht dat dit alweer aardig gezakt was, niet dus. Bert heeft twee keer iets gehad, wat niet te genezen was. Moet het vertrouwen krijgen dat ziektes ook gewoon weer beter kunnen worden.
Het is mij duidelijk. Al heb ik Vince "pas" een jaar, hij is me zo dierbaar, ik ben zo blij met hem en ik wil echt dat hij nog heel lang blijft :+: .

Bedankt voor jullie berichtjes!!!!
Ga nu naar bed, morgen naar Vince en ook hier bijlezen. Want ik was niet de enige met een slechte dag zag ik al.
:wave:

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 06:23

Gm allemaal, pfff moet zo naar mijn werk. Eerste keer dt ik vroege dienst heb, blehhh ben geen ochtendmens. Nou ja ik hoef maar tot 12.30 uur, daarna ga ik wel gelijk door naar Noa. Heb wel een witte broek aan dus zal wel ff andere meenemen _O-

Grit gelukkig maar, hoop dat je deze ochtend geen vervelend telefoontje krijgt. En is toch logish dat je gelijk terugdenkt, zoiets gaat nooit uit je geheugen hoor! Dat geeft ook niet, want het houdt je gewoon scherp en alert! Succes vandaag met hem!

De auto komt nu trouwens bij een echte suzuki dealer vandaan waar Michel zijn tante al jaren komt, dus nu niet bij zo'n louche handelaartje. Dus ik hoop inderdaad dat hij het nu langer blijft doen. Hij heeft in ieder geval gelijk een grote beurt gehad, distributieriem vervangen, oliepomp vervangen, bougies vervangen en nog veel meer dingen. Dat zit gelukkig goed.

Silly gaat goed, was erg actief deze ochtend. Heb nu nog geen bloed gezien, maar ze druppelt dus eens in de zoveel tijd. Dalijk als ik wegga kijk ik nog eens en dan dus als ik terugkom...

Fijne dag allemaal :wave:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 08:15

Ach Grit toch.... :(:) We duimen voor Vince hoor :j Kan me voorstellen dat je dan toch wat heftiger reageert met Bert in achterhoofd... :)

Felies met je auto Bianca, hopelijk heb je er weinig pech mee :j

Mijn knol staat ook weer op de camping bij het strand :j Vanmorgen om half 6 de wekker, 5 minuten zitten denken waarom ook weer :+ Toen eruit, aangekleed, ff wat gegeten en pony geborsteld en opgezadeld. Ze keek erg verbaasd, die andere twee ook :+ Dus om vijf over zes het erf af. Toen vrij pittig doorgereden, was er uiteindelijk na 55 minuten op de camping. (Normaal rij ik er een uur en een kwartier over als ik het op het gemakje doe. Tis een goeie 9-10 km). Pony op de wei gedumpt die gelijk op het gras afvloog :D en met emmers water gaan zeulen, de slang komt niet ver genoeg ^) Enfin, daarna weer opgehaald door m'n pa, naar huis gereden, omgekleed, brood klaargemaakt en weer naar werk. :+ Nu nog een dagje werken en dan hopelijk om 17.00/18.00 u klaar, vanavond lekker op het strand rijden :#

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 08:28

Nathalie.. wat sneu van je caavje zeg

Grit hopelijk gaat het goed met Vince!! Duimen draaien!!

Bianca fijn zeg van de auto!!!

Maya al vroeg opgestaan! wel lekker zon rit in de vroege ochtend :)

heb vandaag een lange dag moet vanavond weer koopavond draaien.. en ik heb zooooon zin :+

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 08:41

Fanatieke Maya! Werk ze nog vandaag!

Grit, fijn om te lezen dat het beter gaat! Kan me je gevoel goed voorstellen, is heel logisch!

Ik ga vandaag de route van de puzzelrit rijden en daarna door met stalgenoot naar de pubers. Varkentje proberen te wassen wellicht }>
Maarre ik moet wel bekennen dat ik spierpijn heb van het rijden met Snowdon gisteren :oo Dat wordt nog wat! Was ook maar twee uurtjes, ben niets meer gewend dus :')

Bianca, weer een auto, eindelijk!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 08:49

:oo Grit dat was schrikken :(:) hopen dat ie nu weer helemaal fris en fruitig is zonder koorts enzo!!

Nathalie :(:)

Rom :(:)

Bianca weer auto *\o/*

Leon spierpijn van gister :(:) wel gezond om vandaag weer te rijden dan is het vaak het snelst weer over :)
Ben nu al benieuwd naar puzzelrit 8-) Gister ging Say weer binnen 15 min de trailer op :):) dan is het goed te doen :D

Idd Fanatieke Maya zo vroeg al op pad :oo en daarna meteen door naar werk ~~}> en dan vanavond heerlijk genieten aan strand :z

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 08:49

Moggeh....

Mirjam :(:) Gewoon rauwdauwers.... Die heb ik nog niet echt, maar ik heb altijd 1 motto gehad :

pijn is fijn
bloed is goed
zolang mams niet naar de huisarts moet......

Hier ook altijd kids die onder de blauwe plekken zaten hoor... Zeker die oudste.... Die moest en zou fietsen zonder zijwieltjes... Hoe vaak die wel niet op zijn giechel is gegaan... En al die kapotte benen en armen :x

Biancaa... Gefeliciteerd met je nieuwe kar! :D Fijn dat Silly het goed doet... Wie was nou ook alweer de paps?

Vince gelukkig weer wat opgeknapt... Hoe is het nu met hem? Snap echt wel dat je angst hebt om hem te verliezen hoor :(:) :(:)

Rom :(:)

Wow Maya... Da's vroeg je bedje uit :P

Leon spierpijn.... :D

Fijne dag.... Wordt druk hier, dus waai wel weer een keer aan vanavond denk ik... Of tussen de middag....

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 09:00

Mirjam dat lijkt me echt erg als je daarvan beschuldigd wordt :(:)
en zowel bij jou als Lies dus lekker "lomp" en niet zo snel huilen :) pff +4.75 da's best veel :(:) wat zul je je toen l ullig hebben gevonden :(:)

Hier ook niet snel huilen en daarbij ook nog erg lomp dus gelukkig voor mijn ouders in een tijd dat men nog niet zo snel dacht aan mishandeling anders waren mijn ouders vast de pineut geweest :oo :')
Mijn halfbroer dus wel die dochter is sprekend mij en krijgt daarbij ook nog eens héél snel blauwe plekken terwijl ze dan dus nieteens weet waarvan := en die ouders moesten dus op gesprek komen :oo en dat zijn zo'n lieverd ben soms zelfs beetje jaloers op hun gezinssituatie :o

:oo Ellen lief vriendje zomaar van jou gebroken neus beschuldigd :(:)

Over lompigheid gesproken ik loop regelmatig zo snel door een deur en pak dan dus de bocht te kort en knal vervolgens met mijn schouder tegen deur :') waarom ik dat toch iedere keer weer doe "I don't know" := denk haastigheid en lompigheid samen :+ (en tja brede schouders hè :=)
Zo heb ik ook al vaker goed hard mijn kleine teen gestoten aan bed of deurkozijn :o
en toen ik jong was nog nooit benen zonder wondjes/ blauwe plekken gehad dus dat stond altijd erg mooi in zomer met korte broek of rokje _O-

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 09:04

Goeiemorgen!!

Ben zo labiel als een vaatdoek. Gelukkig vandaag vrij, moet ik wel morgen werken. Maar wilde vandaag toch erg graag naar stal kunnen.
Vince stond vanmorgen te eten en zijn temp was 36.3. Ik denk dat dit komt, omdat hij s'nacht buiten staat en ze dan veel stil staan. Hij had toen nog niet gegeten. Ik ga er zo weer heen, maar het lijkt erop dat het gewoon een lichte koliek was.
Erg bedankt voor jullie lieve berichtjes, dat doet me goed :j !!!!!

Ga bijlezen...

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 09:05

Bianca gefeliciteerd met je auto!

Maya al vroeg aan de slag!

Vince gelukkig weer aan de betere hand.

Leon is niet meer zoveel gewend :D

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 09:25

Gelukkig goed nieuws van Vince +:)+

Frats

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 09:27

Het is voor het eerst dat ik nu mee lees. Ik was een beetje nieuwschierig. Maar zo snel kan ik het niet volgen. Voordat ik de tranen uit mijn ogen heb geveegd zijn het al 43 bladzijden. Mooie herinneringen maar ik word er zo verdrietig van. Daarom ga ik zo van mijn tinkerbeest genieten. Sterkte iedereen. :(:)

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 09:53

Denise begint de dag met een vrolijk katje.
En dat maakt Bianca verder af door fotootjes van haar lieve kittens. Wat een frummels :+:
En Janet blijkt ook een ware kittentemmer/katjesvriend.

Dagmar met de fiets door de regen :\

Berdien staat afgestemd op het "onweer-alarm". Gelukkig viel het mee :D
Hier gisterennacht flink onweer, dus we hadden weer een wit shakend hondje op bed.

Fijn Janet, dat Peter samen met jou wil mennen. Hij zal het ook leuk vinden om met Ziggy op pad te zijn.

Petra nog steeds zorgen :(:) . Hopelijk vind Ruud een leuke baan, de 28e wordt dus een spannende dag. En hopen dat het ook goed blijft gaan met je zoon.
Gelukkig wel nog steeds veel plezier bij Whis en Serada :+:

Nathalie :(:) . Mijn ervaring is ook dat als caviaas ziek zijn, ze moeilijk weer genezen. Het zijn wat dat betreft zwakke beestjes. Dus ik vind ook dat je een goede keuze hebt gemaakt. Maar het blijft toch verdrietig.

En veel gelezen over slechte ogen en oren.
Jemig Bianca, 28 keer geopereerd :(:)
Ochgossie Ellen; tekeningen maken in de hoop dat....... :(:)
Denise; een kinderbrilletje. Ach, die kunnen ook mooi en stoer zijn *D

Ik heb ook buisjes gehad. En dat heeft indruk gemaakt, want ik kan het me nog herinneren. Ik kreeg toen zo'n masker op voor de narcose. Ik zag ineens iedereen draaien en ben gaan worstelen om het masker los te maken en toen ik wakker werd waren er veel huilende en spugende kinderen :\

En wat betreft ogen en oren. Ik heb bij de GGD gewerkt en dus de vierjarige getest met de piepjes en plaatjes. En het kwam echt vaker voor dat ouders echt niet hadden gemerkt dat hun kind erg slecht kon horen of nog geen kerstboom van een poes konden onderscheiden.
Moest wel even lachen om je verhaal Lucy :D

Oogplakkers zijn er nog steeds, maar dan met kleurtjes en plaatjes idd.

Mooie IJslander Grid :)) en leuk om je vriendin zo te kunnen helpen.

Wilco druk met zijn werk. Gelukkig mocht hij even met zijn meisje naar de beddenzaak :D (en 's avonds ook thuis door de regen)
Gisteren is er bij ons ook het stro binnen gekomen. 18 grote ronde balen, alles staat tjokvol.

Angela; hoe was Woodstock en wat is Woodstock :o ??

Oei Japielover :o Maar goed dat er autorijlessen zijn :D

Grid moet aan de dressuur, omdat de bak overwoekerd :D

En Bianca trouwjurk pech :( :( Pff, zou toch lekker zijn als zoiets gewoon goed gaat.

Gabriel zich als een echte voorbeeldige vent gedragen +:)+ en het vrouwtje is terecht trots :):)
En ook Max en Luna zijn opgenomen.

Leuk verhaald over een van de twee scharrels. Klinkt goed, kom maar op!

Carola; dat klinkt als een leuke vakantie *\o/*

Bravour loopt niet helemaal lekker :\

Eva :(:)

Hele leuke foto's van Snow, Arjan, nichtje en Sierra :z :z

Rom veel tegenslag :(:) Je kunt hier altijd je hart even luchten...

En Ellen nog geen fotoos :\ Dus nog even afwachten.
En vriendje aangekeken voor die met de losse handjes, dat is ook wat }:0

Ik heb ook een keer mijn neus gebroken.. Door een honkbal. Bloed gutste eruit en ik heb een week lang als een pandabeer met brede neus rondgelopen.

En her en der wat "lompe" kids en rouwdouwers. Lijkt me wel erg als je dan wantrouwend aangekeken wordt.

Biancaa; gefeliciteerd met je auto *\o/* *\o/*

Jemig Maya, je bent een echte die hard!!!! Maar je gaat dit weekend dus lekker veel op het strand rijden???

Werkse Dagmar.

Succes met je tocht en spierpijn Leon +:)+ .

Is niet altijd zo hoor Frats. Het kan hier ook erg gezellig en vrolijk zijn :j

Ik ga zo eens naar stal :evaw:

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 09:58

Goedemorgen allemaal!

pffff gelukkig gaat het alweer beter met Vince!
Dat klinkt toch allemaal zeker wel de moeite waard Maya!
Succes Dagmar vandaag!
achossie Leon! en idd weer flink aan de bak vandaag, dan is de spierpijn het snelst weg!
En lompigheid..... dat is bij mij ook al voor mijn geboorte onstaan..... Ik ben nog nooit blauwe plekken vrij door het leven gegaan....
Ik zei tegen die zuster toentertijd dat ze beter met hem kon gaan praten, hij had het met mij toch echt zwaarder dan andersom! hihihihi

En Ingrid lekker rustig aan vandaag! Niamh heeft 1x koliek gehad, heb de dag erna ook vrij genomen en heel de dag als een vlieg om me pony gezwermd.... Komt allemaal goed!
Ga snel werken, des te sneller is het weekend!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 10:02

Grit Dicky Woodstock is een festival hier in de buurt.
http://www.dicky-woodstock.com/

Ziggy heeft nog nooit koliek gehad (klopt even af)
Alleen hij heeft wel een keer een flinke slokdarmverstopping gehad. Toen zijn we om 1 uur s nachts nog naar de kliniek met hem gereden.

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 10:03

Vince en koliek!! Bah! Maar gelukkig nu weer wat beter.

Maya het ochtend mens!! Dapper hoor!

Leon nu al spierpijn en hij moet nog een lange rit maken!!

Bianca weer een auto!! Lekker zeg! Weer een stukje vrijheid terug!

Rom en Eva een dikke knuffel!

Zo, volgens mij ben ik weer een beetje bij.
Nu even wat boodschapjes doen voor de vakantie! Vanmiddag vriendlief ophalen op het werk na zijn vakantie met de jongeren daar en dan effe langs de papa's en mama's om gedag te zeggen! Heb er zo'n zin in!!
Als ik jullie niet meer spreek, dan zeg ik tot over ruim 2 weken!!!