Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
karuna schreef:merkwaardige ingredienten zitten erin. Waarom zou je er standaard foene griek instoppen, dat is tegen hoesten en niet eens erg goed om dat zomaar te gebruiken. Een kudde bacterien waarvan bij mensen is gebleken dat ze problemen kunnen veroorzaken als iemand toch al ongezond is (is vorig jaar een onderzoek door gestaakt omdat er mensen waren doodgegaan door dacht ik leverproblemen) en een plasmiddel zo te zien ook (Uretica).
Is dit spul bedoelt voor permanent gebruik?
karuna schreef:Het is dus wel bedoelt als langdurig middel. De werking ervan lijkt me nogal heftig voor de lange termijn. Als korte kuur zou ik het misschien overwegen als alles verder faalt maar voor de lange termijn zou het niet mijn keuze zijn. Er zitten voor mijn gevoel te veel verschillende middelen in die allemaal iets doen. Dan weet je nooit wat nu HET werkende ingredient is wat het beste werkt.
maar ieder zijn keus.
geerke schreef:ik zie ook veel vitamines en mineralen er in zitten,buiten allerlei planten om.
op zich geen slechte zaak maar ik zou dit zeker niet geven in combi met een brok of muslie....wel gemengd met pulp of zo...
teveel kan ook schadelijk zijn....teveel selenium kunnen ze bijvoorbeeld dood aan gaan(24 polo pony's...)
Eleonoor schreef:Bij kruiden is vaak zo dat de combinatie veel beter werkt dan een enkelvoudige kruid. Zo is ook het grote deel van de chinese geneeskunde opgesteld. En als ik de samenstelling zo zie, is de basis ook van de TCM afkomstig. Veel zijn bevorderend voor de spijsvertering. Persoonlijk vind ik het een interessante mengsel en ga er wat studie van maken. Al goede resultaten dus mee geboekt hier?
KootMiraDrum schreef:SuperRoos schreef:Figor is al 8,5 dus als die foto's van 3 jaar geleden zijn is hij daar al aardig volgroeid..
Op de laatste 2 foto's is hij ook al IR waarschijnlijk..
nov 2001 geboren, dan word hij dit jaar pas 8 toch?
Eleonoor schreef:Bij kruiden is vaak zo dat de combinatie veel beter werkt dan een enkelvoudige kruid. Zo is ook het grote deel van de chinese geneeskunde opgesteld. En als ik de samenstelling zo zie, is de basis ook van de TCM afkomstig. Veel zijn bevorderend voor de spijsvertering. Persoonlijk vind ik het een interessante mengsel en ga er wat studie van maken. Al goede resultaten dus mee geboekt hier?
Eleonoor schreef:Bij kruiden zou ik persoonlijk opletten waarbij je het geeft. Elke voer met kruiden toegevoegd, dan zou ik het niet doen. Bij alle andere voer zonder toegevoegde kruiden zou ik met deze samenstelling niet zo het probleem zien.
singasong schreef:Eleonoor schreef:Bij kruiden is vaak zo dat de combinatie veel beter werkt dan een enkelvoudige kruid. Zo is ook het grote deel van de chinese geneeskunde opgesteld. En als ik de samenstelling zo zie, is de basis ook van de TCM afkomstig. Veel zijn bevorderend voor de spijsvertering. Persoonlijk vind ik het een interessante mengsel en ga er wat studie van maken. Al goede resultaten dus mee geboekt hier?
Roos en ik zijn er nu 2 wk. mee bezig, toch Roos?
singasong schreef:Eleonoor schreef:Bij kruiden zou ik persoonlijk opletten waarbij je het geeft. Elke voer met kruiden toegevoegd, dan zou ik het niet doen. Bij alle andere voer zonder toegevoegde kruiden zou ik met deze samenstelling niet zo het probleem zien.
Ik geef het door 'gewelde Wiesencobs'. Niek krijgt helemaal geen muesli of biks.
singasong schreef:Ellepel, 1e week - 2x daags, paard 1 maatschep, pony 3/4 maatschep.
Daarna 1x daags 1 maatschep.
Maatschep = 8 gram.
KootMiraDrum schreef:Is het spul Gluco enz. los te koop?