waaah, jullie gaan veeeeeel te hard leuke foto's komen er weer voorbij, leuke veulentjes, iets té schattige pups en leuke marktplaats advertenties
Zaterdag naar paard&koets geweest, was erg leuk, leuke dingen en shows gezien, én natuurlijk iets gekocht, een dekentje, voor de pup die we in februarie krijgen, echt heel schattig, ga zo even een foto maken
Stap maar weer eens binnen hier.... Gaat wel loei hard en weer aan aantal nieuwe erbij geloof ik! Gezellig....
Ben niet helemaal bij gelezen... Vond het een beetje teveel
Leon druk weekendje gehad en cursus...
Sinterklaas is hier ook gearriveerd... Ze mogen maar 1x in de week hun schoen zetten.... De jongste probeert het elke avond weer, maar helaas heeft Piet het dan te druk met andere kindertjes
oh ja,omdat ik toch wel erg benieuwd was naar Nienke van TK,even een smsje gestuurd,de da is niet op komen dagen,vergeten ik begreep dat ie nu morgen komt,moet ze nog een dag wachten,pffff
Dat ik er weinig ben is omdat ik vorige week te horen heb gekregen dat mijn schoonzus helemaal onder de Kanker zit. En niet meer te behandelen is. En we nu bezig zijn om haar Woensdag thuis te kunnen krijgen zodat. Voor haar het afscheid nemen met haar gezin en familie kan gaan beginnen.
Ik heb totaal geen idee wat er allemaal gebeurd is ivm Leon en Serada en weet ik veel nog allemaal wie of wat. Maar ik hoop dat jullie problemen snel zullen opgelost raken.
Djeezes Peet wat een verschrikkelijk nieuws. Ook van hieruit heel veel sterkte gewenst!
Ik had eigenlijk al wel verwacht dat de ander die zo getrouwd is met het fototoestel al wel foto's had geplaatst, dus ik zit nu ff te twijfelen of ik zal zeggen waar ze staat of dat men mag raden waar ze staat Gewoon om het wat losser te maken en het gezellig te houden