Mijn vriendje is hardstikke veeboer.. Met zijn 200 koeien en 150 schapen en een shetlandpony thuis. En 100 koeien op zijn werk..
Net heerlijk een avondje naar de paardjes geweest..
Eerst Shania helemaal lekker uitgebreid gepoetst, staartje maar weer eens gewassen en daarna een heerlijke ronde wezen wandelen. Er was een meisje om Ajax te doen en die ging mee.. Shania was heel braaf, er reed zelfs een halve meter van haar vandaan een ongesnikkerde vrachtwagen langs dr en toen kneep ik hem wel, maar na wat dribbelpasjes was ze weer rustig.
Verder nog wat koersers tegengekomen en wat auto's en ze was superbraaf..
Daarna nog Amy gereden en ik heb heerlijk gereden voor die 10 minuten dat ik er op zat.
Weer in de goede galop dmv de schouderbinnenwaarts.. Dus ik ben echt tevreden met die tip..
Daarna Martinique er nog even op, haar nog wat tips gegeven. En we gaan volgende week even een privelesje op de manege boeken..
Jezus ik schrik me net even helemaal dood.. Mijn kat gaat altijd in het raamkozijn op mijn kamer zitten..
Ze was net naar boven gegaan en ineens zie ik wat naar beneden vliegen. Is ze uit het raam gevallen.. Ze heeft gelukkig niks.. Maar ik heb een hartverzakking..