Ja, ook dom van mij hoor, ik dacht ach hij is lager in het voer gezet dus zal wel gaan. Maar had toch echt even moeten longeren. Ja ben wel blijven zitten, ben erg veel gewend van die clown. Was wel even geschrokken, dacht nee he eerste keer erop kan echt niet alweer vallen...
Ja stom van mij, morgen eerst lekker longeren en dan erop
Nessa
Geplaatst: 12-12-15 20:00
Gefeliciteerd met je aanwinst juul. Lief koppie
Wat jammer dott. Maar weer verder zoeken.
Oef dat is schrikken shelly. Gelukkig ben je blijven zitten zeg.
Vandaag is mijn bollie verhuisd! Ze is ook gelijk gespeend. Ze is redelijk rustig. Maar roept veel, en dan weer grasjes eten, haha. Ze staat nu nog veel alleen. Maar dat is logisch. Even aan elkaar wennen.
Ik ben echt kapot. Sinds kort help ik mensen die met een 4span mennen als groom. Moet nog onwijs veel leren en ging vandaag mee op wedstrijd. Eerst om 10u zac gedaan en om half 12 daar, was daar gister ook al van 1 tot 5 geweest om tuig te poetsen ed. Ik was vanavond om half 11 weer thuis.. man wat een dag. Wel heel leuk, maar eigenlijk nog wat te veel van t goeie voor mn hoofd..
Wel leuk dott. Maar klinkt inderdaad als een lange vermoeiende dag.
Veel plezier nientsje.
Zo naar bollie. Eens kijken of ze de nacht overleefd heeft. Gisteren naar de overburen gelopen en uitgelegd dat we daar staan met de paarden. En dat de mijne best best veel hinnikt (roepend naar haar veulen). Ze vond het heel fijn dat ik even langs kwam om voor te stellen en het uit te leggen. Ze wilde de paardjes wel in de gaten houden (altijd). Dus mijn nummer heeft ze. Echt super lief.
Dott
Geplaatst: 13-12-15 11:09
Shelly21 schreef:
Hadden die mensen een advertentie staan Lianne? Dan heb ik die waarschijnlijk ook gezien.
Ja klopt.
Pff. Mn hersenschudding vind nog dat ik te veel gedaan heb. Koppijn!