@andrea:dat verandert het verhaal van jaron.Als de boer indd heel slecht of niet te eten geeft kan jaron simpelweg niet aankomen.Zeker met deze kou verbruiken ze al veel energie om warm te blijven.Hopen dat de stal die je gaat bekijken bevalt.
@juliekuh:balen dat je paard mok heeft.,aar je bent al bezig het te behandelen en dat is goed.
fijne ouders heb je zeg.Ik zie dat mijn ouders niet doen.Die blijven wel uit de buurt van paarden.gelukkig sta ik vol pension,dus t wordt allemaal gedaan voor mij.ik ben niet bang dat het voeren vergeten wordt(zie ze ook regelmatig de bakkies vullen)en daar ben ik blij mee.
Vandaag ben ik eerst lekker vroeg gaan wandelen met ruana.moest toch vroeg op(7.45)om te gaan zingen.De bijrijder van ruana is gezellig meegeweest(wat heb je toch veel te kletsen als je elkaar 2 weken niet gezien hebt).ruana liep vlot door en had er overduidelijk zin in.ze wilde me af en toe voorbij,maar een rukje aan het halstertouw was genoeg om haar weer te stoppen.daarna weer lekker in de wei gezet.daar ligt nog een heerlijke ijsbaan.vervolgens ben ik nog even de wei in gelopen om haar worteltje te brengen en wat snoepbrokjes.Ik kreeg haar nog zover een stukje te draven achter mij aan(natuurlijk weet ze dat ik koekjes heb),de wei is vlak en dt vindt ze niet zo erg.
vervolgens gaat ze aan de wandel het ijs op(meerdere paarden doen dat),en pardoes gaat ze op haar snuffer.ze wilde iets te vlug aanlopen en daar gleed ze uit.meteen stond ze weer op en wandelde rustig verder.niks aan het handje.