ik had ook altijd een ijsbeer Maartje! in twee groottes, de één volgde de ander op hihi... heb ze allebei nog! Staan boven op de kast hihi Later werd de ijsbeer mijn lievelingsdier als ik iets in moest vullen in van die vriendschapboekjes hihi
was ook altijd mijn lievelins dier. hij heet lars, naar lars de ijsbeer, maar het is hem niet. wou dat ik er nog zo een zou kunnen vinden, maar ze zijn natuurlijk nergens meer te vinden. hij wordt alleen steeds platter en platter
Grit
Geplaatst: 28-01-10 23:27
Ben na mijn twintigste de knuffels ontgroeit. Op mijn 19e heb ik er mijn huisgenoot nog mee tot wanhoop gedreven.
Hihi mijn ijsbeer heeft een gat in zijn oor, ben alleen vergeten hoe dat is gekomen... is een brandgat En de kleine ijsbeer heeft een hoedje en een shawl Had de shawl zelf aangegeven hihi, iets in mij zegt dat er toen al iets duidelijk had moeten zijn
Ik heb een beer die net zo oud is als ik. Ik zie er wel beter uit, heb allebei m'n ogen nog en m'n neus blijft nog zitten zonder lijm. En er komt geen vulling uit m'n nek. Kan er wel uit kletsen overigens...
snowdon
Geplaatst: 28-01-10 23:29
Puchje schreef:
snowdon schreef:
Ik zat aan een voorbrenger te denken die wellicht bekend was bij jullie
Erikmodus: 'bij jou is ook ALLES paarden '
Niet ALLES! Maar wel bijna alles
Grit
Geplaatst: 28-01-10 23:30
Leon, weet je nog dat je niet teveel privedingen wilde vertellen