Iets gelezen over Pagella, tsja........
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.

Boerenfoxreu
(jah sorry, dat moest ik ff kwijt
). Mijn ouders zijn er ook helemaal weg van, maar nu moet ik het nog heel goed aan boord brengen dat ik hem wel heel graag zou willen kopen... niemand tips ofzo
Ik ga het zelf betalen. 

Hijs knap hé

Wel foto's maken he.
Beetje met paarden gestoeid enzo. Toen kwam m'n ma ook thuis en was pa bijna klaar met op het land spuiten, dus nog even op het terras buiten gezeten in het donker met wat drinken. Vervolgens m'n oudste broer nog met een trekker en zaaicombi, wou ie hier ff parkeren omdat ie morgen weer hier in de buurt daarmee verder moet. Maar toen zette er ineens een wind op
dus naar binnen gevlucht. Naar een waanzinnige en hilarische aflevering van Top Gear gekeken, een 'trek' door Vietnam. Machtig om te zien.
Was ik al ff mee bezig, paar keer bezichtigd, tijdje zitten twijfelen of ik de stap op zich zou aandurven (financiële verantwoording) maar uiteindelijk toch met twee grote stappen in het diepe gejumpt. Vanmorgen was het met een paar uur bekeken (ging wel snel
) dus ovb van financiering heb ik een huis. Jeetje. *flabbergasted*
!!!! En ook wel een beetje boel spannend, maar vooral leuk
. 
Hij stond binnen 10 minuutjes en is toen geeneen keer meer gevallen. "t Is een ontzettend stevig compact ding en heel volhardend!

!!!!
En wat fijn dat alles zo vlot is gegaan.
waar ga je wonen/staat je huis?
Nou dus een klein beetje moe, maar goed. Echt een gaaf boek