Hee rom! Ziek geweest dus en nog niet 100% beter... beterschap voor het laatste restje dan!
Belsje klinkt idd leuk, maar dat kan grooooter! Ik vind Belgen onder de 1.70m te klein Heb een Belg gereden van ongeveer 1.80m (Lucas) en die was zooo gaaf Ook een keer een shiremerrie gereden (helaas geen galop ), was ook machtig idd!
rommulus
lijkt me echt een geweldig gevoel, ik heb vandaag op en nrps van 1.78 gerden.. njah..alleen gestapt omdat hij niet 100% goed liep.. maar echt heel gaaf beestje
en hoe komt het dat jullie wel een boer aan de haak hebben geslagen en ik niet
Ik val best snel in slaap in de bios (vrienden willen altijd het liefst pas de laatste film ) en dan is het een nogal dure halve film dus meestal wacht ik geduldig tot ik op dvd kan kijken
Ah kijk shakespeare ook ITP
Ennuh Leon Belgen zijn eigenlijk maar tussen de 1.60-1.65m maar ze lijken dan al groot vind ik , die echte groten zijn echt uitzonderingen
hmm bedacht net dat ik nog ergens op wilde reageren/ antwoorden maar nu weet ik het niet meer .... ff terugzoeken
Idd NRPS heb je paarden en pony's SOmmige KWPNhengsten zijn bv ook NRPS goedgekeurd ligt aan hoeveelheid engels of arabisch volbloed zonder dat een van dat bloed kan ie niet in NRPS geloof ik.
Bij ons op stal ook diverse grote NRPSers ook 1 hopelijk toekomstige dekhengst nu ook al richting 1.80m en pas 4 jr
O ja Rom nee die finse stond in wikipedia bijna altijd vos en ook mooi stevig en rond maar ook diverse types met erg leuke ertussen
hmm moet alweer weg ff vriend afzetten --> o ja het is dan wel geen boer kan soms wel erg boers doen maarja wij zijn allebei in boerendorp opgegroeid dus zowiezo best boers als zijn we geen echte boeren
@ resdiray sorry ik weet niet of een van de 50 cm zijn en ze zijn nogal veroest en gezien het witte zijn hij loopt wel redelijk goed he, ziet er mooi uit
Hey Rommulus, ik snapte je stukje niet helemaal. Wat bedoel je met: ik weet niet of een van de 50 cm zijn, en ze zijn nogal verroest en gezien het witte zijn????
Enne, Ray liep daar idd netjes.
rommulus
mijn zusje heeft wilco en mij gekoppeld op de beachparty hier in het dorp. Ik moet eerst niets van hem hebben Maar na een tijdje bleek hij toch wel heel erg leuk te zijn. En nu ben ik alweer 2,5 jaar met hem samen.
rommulus
Die van mij was helemaal geen boer, maar een echte stadsjongen. Ik heb hem omgetoverd tot een echte halve boer!
Wij waren pas 14 toen we verkering kregen, en nu getrouwd! Ik kwam van een boerderij, en dat vond hij toch wel erg leuk. Vandaar dat we hier nu ook samen een beestenbende hebben. En afgezien daarvan gedraagt hij zich soms ook erg boerig!
Ennuh Leon Belgen zijn eigenlijk maar tussen de 1.60-1.65m maar ze lijken dan al groot vind ik , die echte groten zijn echt uitzonderingen
Trekpaarden dan... Andere trekpaardrassen/typen worden wel groter gefokt dacht ik. Wij gebruiken Bels/Belg voor t gemak voor heel veel trekpaarden die je zo'n beetje met elkaar kan vergelijken.... Ik ken er maar een paar in die maat overigens, voornl richting de 1.70m. Lucas was idd een uitzondering met zijn bijna 1.80m
Mijn vriend is wel een boer. Maar geen vee boer, maar akkerbouwer. Dus heel veel verstand van aardappels enzo... Maar als hij met mij verder wil moet hij mijn beeste bende maar accepteren. Hij had helemaal niet met paarden. Maar nu vind hij heel stieken Ziggy wel heel lief.
is het niet zo dat Belsen er in drie maten zijn? Klein, middel en groot? Geloof dat die ' van mij' een middelmaat is. Ze is ook niet zo heel grof gebouwd (nou ja, voor een Bels dan ) geloof dat haar paps Ultimo is
Neee jullie MOETEN echt Pirates 3 in de bios zien! Dat is zoveel gaver dan op dvd! Met al die special effects maar vooral ook de muziek.. Dat moet je gewoon ondergaan Anders bied ik me wel aan om mee te gaan hoor Pirates 2 heb ik ook iets van 3 keer gezien, HP4 net zo en Charlie and the chocolate factory ook zoiets (in de bios dus, wij gaan altijd op AirMiles ). Ik mag films graag vaak zien Pirates 2 (heb ik dus op dvd ) heb ik ook al zo'n 10 keer gezien
Oh, ik heb geen boer Wel een heeeeel leuk semi-vriendje dat ik al 15 jaar ken Hij is 1 dag jonger dan mij en we klikken onwijs, hebben drie keer wat gehad (basisschool en brugklas ) en daten heel wat af Ondertussen zijn we al zover dat ik hem een nachtzoen geef na het uitgaan Hij weet zelfs hoe Jessie heet, en dat ze drachtig is! We zijn dan ook al twee jaar "getrouwd", tijdens het uitgaan (allebei lam) zijn we getrouwd Dat was mijn verder niet gestoorde liefdesleven
Sita, als je de muziek wil (staat op MacBook ) voeg me maar toe op msn! Mogen anderen ook doen hoor PB me maar
hoii ik liep mijn pony naar de wei, trapt ie op mijn teen waardoor ik struikel en val ! krijg je naderhand zo een lief gezichtje zovan: kun je het me vergeven . nouja ik ben ook terug door want ik heb morgen exames