Citaat:Lien, dan ben je er zo af, heb ik ook gehad en met spuiten kon de reumatoloog het weg krijgen hoefde niet geopereerd, is volgens hem ook niet nodig, dus niet te gauw ja zeggen hoor op operatie is best een ingrijpend iets, dat hebben ze bij mijn moeder gedaan, vraag om de optie spuit.
mogge Jean,vroege vogel! (hoewel ik ook aardig op tijd ben
)1 februari moet ik naar de neuroloog,ik neem aan dat we dan eest gaan bespreken hoe en wat,op zo'n injectie zit ik rechts niet te wachten,daarvoor zijn de klachten te hevig en duren ze al te lang (jaar of 5!)
links heb ik geen last van,tenminste,heel soms maar,dus daar zou zo'n injectie nog weleens kunnen werken.
ik heb ook de ervaring van de injecties al eens meegekregen,ik heb er al een paar gescoord in mijn schouder,met wisselend succes.....
ik ben benieuwd hoe en wat er de 1e beslist word.
mijn moeder is hier overigens zo'n 20 jaar geleden ook al aan geopereerd en die heeft er heel veel baad bij gehad.
mijn vader mankeerd ook iets aan zijn polsen/handen een of ander syndroom waardoor de pezen aan de huid vastgroeien,hij heeft dus ook ervaring met een polsoperatie,gaat lekker zo hahahhahahaa

Daarna lekker met Lisje rijden en dan lekker helemaal niets meer.. 
Maar heb net wel lekker de stal uit gemest en de paardjes eten gegeven.... Als het lukt vanmiddag een stukkie rijden en zo eerst hondenbrokken halen en melk voor onszelf.....
Nou ja, wie weet

en heeeeeel veel spullen afgevoerd naar een rommelmarktverkoper.