Nu moeten ook niet klagen ik toch niet is toch een eindje droog geweest, alleen jammer dat ik nu dat restje zand nog moet scheppen. Dus dat gaat extra zwaar zijn
sweetsox
Geplaatst: 21-03-14 12:43
je hoor mij niet klagen, vind het wel fijn voor de wei. hahaha. hoop wel dat het in het weekend lekker droog word.
Ach joh sox, komt goed je bent een super baasje voor Misty dus daar zal de oude eigenaar heel blij mee zijn Als mijn kleintjes zo'n goed baasje krijgen ben ik ook heel blij! Vooral Castiel ga ik erg vinden, dat is zo'n ontzettend lief veulen dat ik bijna jaloers ben op wie hem gaat kopen. Maar ik kan hem gewoon niet houden. Van de andere kant ben ik blij dat ik iemand heel blij kan maken met een veulen dat zich netjes gedraagt. Dus dat is ook iets fijns. Tot nu toe ook nog contact met iedereen waar we aan verkocht hebben dus is altijd leuk zo nu en dan eens een foto te zien en te horen dat het goed gaat met ze. Ik praat te veel weer he!
Ik kom niet op de homepage van bokt, echt bizar. Moet ik steeds naar eigen berichten link gaan en daar de topics zoeken om te reageren. Zal wel aan mijn laptop liggen weer.
En klopt, voor de wei is regen echt eens goed. Wij hebben het hard nodig gras mag wel eens gaan komen!
heel het weekend word het regen. dus de wei word door en door nat. en ik vind je niet te veel praten hoor. ben zelf ook een kletskous. ik weet ook wel dat ze mij een goed baasje vind en ik vertrouw om de een of andere reden ook haar. Anders maak ik niet veel geld over toch. maar dan nog ik weet hoe het voelt, en ja ben een gevoelsmens. Dus ja ik verheug me heel erg op zondag maar zij zal er toch tegen op zien. En ik wil ook nog dingen vragen aan haar maar dat doe ik denk ik maar vandaag over de mail. zondag is het al moeilijk genoeg voor haar.
Ik kan er wel gewoon op, vast je laptop zijn inderdaad. Nog eventjes volhouden en het is weekend. Dat komt terug op een volledige dag achter de laptop doorbrengen met als bezigheidstherapie bokt.
Wat een leuk getekend veulen Chimello! Wat is zijn naam?
Hier ook heel de dag regen, maar nu schijnt het zonnetje.
Ik vind wassen met koud weer zelf geen pretje. En ben liever een keer te voorzichtig dat dat mijn paard verkouden wordt, wat dat betreft ben ik echt overbezorgd. Maar ik vind wassen vaak zowiezo onzin, snap het als ze echt een smerige staart ofzo hebben wel.
Ik wilde pas foto's van Wes maken en hij was zoooo vies maar toen heb ik hem nat gefotografeerd en toen kwam hij uiteindelijk nog niet zo mooi op de foto dus Hij heeft nog geen naam, wilde hem Rococo noemen maar vind het niet zo passen nu. Ben nog aan het zoeken.
lastig hoor namen vind ik wel moet echt bij het dier passen dat heb ik namelijk echt nodig helaas heb je wel eens dieren dat dieren al een naam hebben die je niet vind passen. en soms vind je het geweldig.
hier nu ook zon.
gisteren was het ook geen pretje hoor maar helaas moest het echt voor de jeuk ze schuurde zich.
en bij mijn nieuw paardje denk ik aan een kat. maar dat komt omdat mijn vriendin haar kat zo heet. niks mis met de naam maar ik denk dus dan al heel wat jaren aan een kat
tinker_sally
Geplaatst: 21-03-14 20:25
Paar jaar geleden ooit een keer een belg gewassen in februari met koud water. Dat vonden mijn handjes niet zo fijn. Paard gaf er niet zo om volgens mij.
Ik slaap nog wel maar ben zo eentje die zich nu al druk maken o. Of ik zal gaan rijden die dag of week. Moet maandag namelijk gelijk na mijn werk zadel passen en aan meten. Maar durf ik dat wel als ik zondag er niet op gaat.
Ja weet ik. Zo ben ik eenmaal. Geef me kinderen en dat loop vanzelf. En heb niet de makkelijkste.
maar hierbij heb ik de kriebels, ook om dat ik er zoveel zin in heb, dat ik bang ben het fout te doen. Trek me soms iets teveel aan wat andere denken. Denk dat ik zondag avond er misschien even een rondje in stap door de bak maak met haar kan ze gelijk ook dingen bekijken.