[TI] [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

TurboTinker

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 23:54

ahh mira balen! sterkte voor de kleine man!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 00:17

grondwerken ligt er hier ook totaal aan...meestal is het oefenen op t punt dat hij uit mijn zone moet blijven en wanneer hij erin mag komen...
en verder werken we aan braaf mee stappen en draven en stoppen wanneer ik dat aangeef en achteruit.
als dat gewoon goed gaat doe ik er vaak nog beetje v.d achteraan.

daarna ga ik vaak poetsen en rijden of longeren net waar ik dan zin in heb.

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 08:15

Zo mijn nachtdienst zit er weer bijna op :)
Ik wens jullie een fijne dag en ik hoop dat het een beetje droog blijft vandaag

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 11:41

En voor.jou slaap.lekker zo dan

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 11:44

Jolandaa_ schreef:
Wat een leuke fotos zeg. Mooi :D

Spoelwormen, hoe komen die en hoe gaan ze weg?

Ik heb wel wat nodig, maar ik heb helaas geen geld :(

Spoelwormen komen hier in het noorden bijna niet voor. En aangezien mijn shet uit Utrecht komt en ze daar wel zijn hij het daar denk ik heeft opgepikt. Ik heb hem met invermectine ontwormd maar dat is niet goed om ze te bestrijden. Dus ik wacht het volgende mestonderzoek af. Hij staat nu in qaurantaaine en mag niet uit de box.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 11:48

Waarom zou dat niet daar kunnen dan? Vind ik raar. Hoe lang heb je hem.intussen? Ook bijna een jaar denk ik?

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 22:12

heb je niet allerlei verschillende soorten wormenkuren voor allerlei soorten wormen??
en als ze resistent zijn is dat dan tegen 1 soort wormen kuur of alle kuren??

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 22:17

Haaai allemaal,
Ben ik ook weer eventjes.
Hier gaat alles wel oke. Mona doet het erg goed en we hebben alweer 2x grondwerk erop zitten in de bak. Maar 5 min, maar ze doet het erg goed. Ze loopt wel de hele bak door, maar ze luisterd erg goed naar de hulpen, dus prima dan. A.s. zondag heb ik een half lesje en ga ik samen met instructrice de galopknop installeren op dr, zodat ik haar deze winter wat sterker kan maken in de achterhand door kleine stukjes galop erbij te pakken. A.s. weekend zie ik haar weer in de kudde en ben erg benieuwd hoe ze het doet. Ze blijkt het erg goed te doen, maar als eigenaar zie je vaak wel iets meer, omdat je je paardje dan al kent. Maar ik vertrouw er wel op dat het goed gaat, ik merk aan Mona ook geen rare dingen.
Met mij gaat het ook wel goed. Heb besloten het echte afvallen stop te zetten. Ik leg teveel druk op mezelf en daardoor lukt het juist niet. Daarnaast ook de verwachtingen die mensen van mij hebben en het gezeur en afkeurende blikken als ik iets eet wat niet binnen mijn dieet past dat voert de druk nog meer op. Ben ook gestopt met het halen van mijn dieet producten en ga nu weer over naar normaal eten. Wel gewoon naar fruit en brood etc. Ik heb mezelf wel een max gesteld, daar wil ik niet boven komen. Het liefst probeer ik evengoed nog wat af te vallen, maar mijn doel is nu in ieder geval niet aankomen. Ik moet zeggen dat sinds ik dit besloten heb er wel last van mijn schouders af is. Dan maar 5 kilo boven mijn streef doen, maar kijk eens wat ik behaald heb he, richting de 30 kilo.....
Zo, dat was even mijn flinke ego post hahaha...

Ellie, hoe gaat het nu met je?
Al wat van Ruana gehoord? Doet ze het goed?

Jolanda de juiste match gevonden zo te horen.
En met losse manen vind ik ze niet bepaald sloom worden hoor. Wel als je dr manen helemaal netjes uitborsteld etc, dan wel, maar aan mona dr manen doe ik niets en dan word ze dr juist lekker wild van hahaha.

Nathalie, ik ga eventjes kijken bij je advertenties.

Mira, heel veel sterkte. Hoe gaat het nu?

Jess, gave foto's!!

Jacky, hoe is de spuit gegaan?

Diaz, ik blijf me echt verbazen elke keer als ik rijfoto's zie, dat jullie zadel niet te lang is...
Maar Diaz ziet er super uit.

Lepel hoe gaat het met jou kanjers?

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 22:24

tamadine wat fijn dat ze t zo goed doet in de kudde...kan je misschien qua afvallen proberen om juist geen koolhydraten te eten(geen brood,aardappelen, pasta,s) daar zit veel suiker in die omgezet word in vet...
verder kan je dan alles eten(b,v een dikke hamburger zonder brood maar wel met sla en saus) dit dieet doet mijn mamma ook..

buh iemand nog de tip om een pad schoon te krijgen....ding meurt echt als een malle maar is een hele dikke wolle pad hij is echt ranzig en stinkt maar wil em niet weg doen daar is hij nog te netjes voor -O-

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 22:35

nathalie, dit dieet deed ik al. Alleen dan een speciaal dieet wat Hippro heet. Is eiwitrijk en KHD arm. Maar ik wil nu gewoon weer over naar normaal eten juist en daarnaast ben ik evengoed rond de 30 kilo kwijt. Maar ben nu even klaar met die producten juist en daarnaast was het ook best een dure grap. Dus misschien krijg ik over een tijdje wel weer de mood en motivatie weer verder af te vallen, maar die druk heb ik nu even geen zin meer in... Ben al vanaf april bezig...

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 22:39

:D ah joh zet je t toch ff op een normaal vuurtje...je kan ook niet altijd en eeuwig maar van jezelf verwachten dat je zin heb om maar t dieet te blijven volgen hoor...

je moet ook doen waar je je zelf goed bij voelt en niet waar een ander zich goed bij voelt want dan doe je t inprincipe niet voor jezelf maar voor iemand anders.
en je moet het doen voor jezelf.

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 23:17

@mara,vanmorgen werd ik eindelijk met een minder lang gezicht wakker voor mijn gevoel.eindelijk voelde ik me wat minder sjago.vandaag ook heerlijk gewerkt en savonds 1 pony (konikspaardje)en een paard gepoetst.Tjonge wat valt dat tegen om zo'n laag ponytje te poetsen.niet goed voor je rug.
ik heb sinds vorige week woensdag niets meer gehoord maar was juist van plan vandaag of morgen weer te mailen met een paar foto's.dus wellicht dat ik morgen weer wat weet.maar ik ga er van uit dat het goed gaat.als je ruana maar kent dan is ze helemaal niet lastig.

w.b het dieeten.Doe gewoon waar je je lekker bij voelt.Voor mij is dat in mijn ritme blijven en dus ook iedere dag naar de paarden.dan fiets ik iedere dag even omdat het moet,en dan ben ik ook ook het meest in mijn hum.
en je hebt al een flinke hoeveelheid gewicht verloren.daar moet je trots op zijn.straks over een paar weekjes,ga je gewoon verder waar je gebleven bent.Gewoon niet teveel slechte dingen eten,maar wel af en toe een keer zondigen.

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 23:27

ik kom even uit mijn meeleesmodus. :+ Ik heb het nogal druk op het werk en thuis.
Nathaliel een 15 inch zadeltje. tot welke broek maat pas je daar dan in?

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 12:15

09-11-2011 - 09-11-2012
1 jaar bij elkaar, it is meant to be!!
*\o/* <3 *\o/* <3 *\o/* <3 *\o/* <3
Afbeelding

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 12:25

Kailonne schreef:
ik kom even uit mijn meeleesmodus. :+ Ik heb het nogal druk op het werk en thuis.
Nathaliel een 15 inch zadeltje. tot welke broek maat pas je daar dan in?

:j ik pas er in :o met mijn maatje 36/36 maar nieuw gekocht maar lag niet goed op giz.
en aangezien t anders alleen maar kast ruimte in beslag neemt verkoop ik t zadel voor klein prijsje want kan wel de hoofdprijs vragen maar dan raak ik t niet kwijt

ow tamadine wat een prachtige foto vergroot aan je muur zou ik zeggen :j

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 12:28

@Tamadine ik moet volgende week woensdag mest afleveren bij de kliniek hier en hopen dat daar geen eitjes meer inzitten. Hij staat nu in een paardenbox tot we meer weten en ik duim dat alles goed komt met mijn kleine ventje

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 12:29

zo ff hondjes uitlaten dan giz rijden en daarna door naar mijn ijslander les....erg veel zin in weer

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 12:32

Rij jij Ijslanders? Heb een keer op ene gereden geweldig vond ik het niet :P

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 17:33

wat een gave foto mara,levensgroot laten printen voor op de muur.gefeliciteerd met je jubileum

patrick1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 19:23

Ik ben ook even weer aan het mee lezen....
Zal de aankomende dagen genoeg tijd hebben om mee te lezen want ik ben even uit de running...

Ben gister tijdens mijn toneelles afgevoerd met de ambulance...
Al drie dagen lang last van stuiptrekking en verkramping van spieren...
Gister tijdens toneel is dit helemaal door geslagen complete kramptrekkingen aan de rechterkant van mijn lichaam, mijn hele lichaam trok hierbij krom, ook was ik heel zweterig en viel ik telkens weg....
Heb nu spierverslapers en mag even niks ondernemen...BALEN!!! |(

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 19:29

Mira283 schreef:
Rij jij Ijslanders? Heb een keer op ene gereden geweldig vond ik het niet :P

haha ja rij ook op ijslanders :j :D
pfoe zo nu na 2 paarden gedaan te hebben ben ik bek af....mijn les was vermoeiend hoop overgangen moeten rijden wat echt zwaar was...
zo ff mijn zoontje op bed gooien en dan douchen en daarna met dekentje op de bank hangen onder t genot van een glaasje limo

morgen meeting als t doorgaat zo niet ga ik maar es in de regen naar buiten naar t strand dan is er niemand en heb ik heerlijk t strand voor mij alleen :o :))

Patrick heb je geen epelepsie??daarbij kant ook 1 kant gaan hangen of moeilijk doen ....dat weet ik want me moeder heeft zware epelepsie :j

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 19:51

Zo ik ga straks Jack opzadelen en gaan rijden. Ben nu terug aan het opbouwen (m'n pommel was er vorige week, maar die heeft 2maand stil gestaan) met rijden zodat ik over enkele weken terug m'n oude niveau kan aanemen van 15-30km ritten :).

Die staat nu in de stal het gaat tot nu toe erg goed en ja de killo's gaan er wel afgaan met rijden (die heeft een redelijk ruime grasbuik) :)... ga dan eens foto's maken van meneertje binnenkort.

VandeMol

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 20:39

Patje , hier even een hele dikke internetknuffel .....
Ben me rot geschrokken van je berichtje vanochtend op FB....

Hoop dat ze snel weten wat je nu hebt gehad...
Ik hoop zo geen epilepsie , want dan zit autorijden er ( volgens mij ) ook niet meer in ....

Nou , vooruit , nog een dikke knuffel en lekker rustig aan doen nu ....

xx

Woensdag komt mijn nieuwe bijrijder kennismaken met de paardjes ....
Ben heel erg benieuwd , ze heeft er erg veel zin in , ze lijkt me ook zeer geschikt...
Als ze het is , dan zullen er ook wel foto's komen !

nu , snel kamer nog in orde maken , Marick , onze oudste is jarig vandaag....... Dus huis vol visite vanavond !

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 21:01

autorijden mag je als goed is als er epelepsie is geconstateerd niet meer....
Hoop ook voor patrick dat t geen epelepsie is...ben je ook out geweest in de ambu??want dan hebben ze vast wel een uitdraai van je.

lepel gefeliciteerd *\o/*

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 21:06

Chantal gefeliciteerd!!

Jemig Patrick :oo Das is wel schrikken!! Sterkte!!

Verder vooral in meeleesmodus, solly