Net even wat heen en weer berichten gestuurd, en ga binnenkort hier in de buurt weer een bokker met tinkertje uit dit topic meeten, en gelijk even bij een mogelijk toekomstige stalling voor Erynn kijken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Becs schreef:@Oona: Jeeh Oona, wat een verhaal. Ben heel benieuwd wat er uit gaat komen. Hoop dat je er achter gaat komen wie de vader is. Gelukkig is het pas 6 maanden en kan je tenminste nog een hoop informeren en dergelijke.
.
HijadelaLuna schreef:Je hebt geen idee wie haar ge-importeerd heeft? Staat ook niet ergens in haar papieren? (afgegeven aan..)
HijadelaLuna schreef:Maar in het ICS papier staat neem ik aan, net als bij Luna, een naam van aan wie dat paspoort is uitgegeven, is dat de naam van die handelaar? Zoniet, misschien kan je dan via die naam (of zelfs via de administratie van het ICS) wel achterhalen waar ze daarvoor is geweest.
Of gewoon nog een paar maanden geduld, al lijkt me dat wel erg lastig, jemig, ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken. Drachtig is een ding, maar vader onbekend, dat zijn dingen waar ik snel oud van wordt