Net even wat heen en weer berichten gestuurd, en ga binnenkort hier in de buurt weer een bokker met tinkertje uit dit topic meeten, en gelijk even bij een mogelijk toekomstige stalling voor Erynn kijken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!!!

Becs schreef:@Oona: Jeeh Oona, wat een verhaal. Ben heel benieuwd wat er uit gaat komen. Hoop dat je er achter gaat komen wie de vader is. Gelukkig is het pas 6 maanden en kan je tenminste nog een hoop informeren en dergelijke.
.

HijadelaLuna schreef:Je hebt geen idee wie haar ge-importeerd heeft? Staat ook niet ergens in haar papieren? (afgegeven aan..)

HijadelaLuna schreef:Maar in het ICS papier staat neem ik aan, net als bij Luna, een naam van aan wie dat paspoort is uitgegeven, is dat de naam van die handelaar? Zoniet, misschien kan je dan via die naam (of zelfs via de administratie van het ICS) wel achterhalen waar ze daarvoor is geweest.
Of gewoon nog een paar maanden geduld, al lijkt me dat wel erg lastig, jemig, ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken. Drachtig is een ding, maar vader onbekend, dat zijn dingen waar ik snel oud van wordt

Bonny is leuk! En wat een luxe, zo dicht bij zoveel natuur, pas op dat je niet verdwaald 

)

. Laat staan als er wat gebeurd, dan zit jij met een geblesseerd paard en nog meer kosten, er hoeft maar een gek te zijn. Daarbij, wettelijk gezien is degene die de onkosten van het paard betaald naar een half jaar eigenaar, dus of het juridisch gezien slim is vraag ik me ook af. 

Sinds ik in de slachterij ben geweest weet ik zeker dat ik dat nooit in grote hoeveelheden aan mn paard ga voeren 
Marian, hoe is het met Zoë? Nog hard aan het groeien?
Welke keuring ben je met Fenore geweest, een paardje dat ik ook nog verzorgd heb is in 2009 NL kampioen geweest bij het NSvT (cobmerrie's). Toen was ze nog te jong om model te worden, dus in 2010 zijn we weer geweest met haar.
Eef
Ze was 2,5 uur later dan ook drijfnat toen ze er weer af mocht, maar t moest maar he. Overigens is zij de dag voordat ze naar de opfok ging afgespeend, ofwel voor een hele nacht gedumpt in een trailer met een boel hooi, 's ochtends overgejaagd naar een andere trailer, en karren maar. Ook nog in de trailer op de boot, arm ding
Maar ze loopt nog steeds erg makkelijk de trailer op, tenminste, de laatste keer viel dat me reuze mee, binnen 5 min 

Terug omdraaien heb ik nog aan gedacht, maar niet gedaan, zou alleen maar een beloning zijn, dus leek me niet zo handig. Maar dan krijg je wel effecten dat mensen ineens hun hond gaan aanlijnen, dat ze van de fiets stappen als je nadert en zo meer. Ze heeft wel weer goed de achterhand getraind, ik was niet van plan te gaan rennen omdat zij zonodig moest draven, en ze mocht me zeker niet voorbij dus ze heeft een behoorlijk stuk in verzamelde draf afgelegd
Daarna nog even Diablo uit de wei gehaald voor een borstelbeurt en wat grondwerk, hij was superlief, oei, Mel geeft haar X-factor door aan haar kids, das wel duidelijk, wel lastig, gezien er dus drie kids van haar rondlopen (alleen die middelste heb ik niet zoveel mee, die is me te lief
)
weltrusten

kan ook wel met Kayleigh in het tweespan.

) Ze zijn dus mijn paarden gaan voederen, water geven én hebben de tinkerpaddock helemaal uitgemest 

Wat voor katten heb je waarmee je meedoet aan de kattenshow? Goede resultaten behaald vandaag?