A_Pallieter schreef:welke pezen aan welke spieren hechten
alle gewrichten in de voor en achterbenen van het paard
wat Synovia is en wat het doet
Ha!
Dát weet ik!
Hihi, succes Annique
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
als het meezit komt hij vanaaf! Heb je nog even? eefje03 schreef:oh,een antagonist weet ik,dat is in de tandheelkunde de tegenhanger van een kies,dus bv als je een kies boven hebt is de antagonist dezelfde kies onder,ff simpel uitgelegd

, lees wel dat het weer iets beter gaat, en nu weer een terugvalletje! Hopen dat die er snel bovenop komt hor!
En gefeliciteerd met het officiele leasen van perfect natuurlijk 

, foto’s zien er ook goed uit! Gaaf jo 
Haha en betrapt door je moeder
, succes met je huiswerk meid 
, opzoek naar een kat voor in het nieuwe huis! En geboden op een camera, ben benieuwd
Lees dat je m gekocht hebt! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst
En lekker op odin naar buiten geweest! Leuke foto’s 
En lekker bij gaapje langs geweest! En veel succes in München 

Gaaaf filmpje van Johnny!! En naar de keuring met m! Leuk leuk leuk 

, en wat een leuke foto’s van Kascha zeg! Zit er echt super goed uit 

En varkens voor in de vriezer, heb daar altijd beetje dubbel gevoel bij.. Maar helaas zijn alle slachtbeestjes zo lief!
En travis die niet mee mag eten van z’n vriendinnetje hihi. Wel goeie oplossing bedacht! 
Gave foto’s van je kudde! Leuk
haha dat jeukfilmpje :’)
En lees dat je de afdeling zo heftig vind, snap ik heel goed. Ik werk in het ziekenhuis, en heb ook al meer dingen gezien dan ik zou willen. Maar het is ook altijd mooi om mensen dan weer aan de beterende hand naar huis te zien gaan. Helaas gebeuren er ook veel nare dingen 
Inge, hoe is het met je? Leuke schattige caafs geboren 

Ellen
en een lekker weekje op de Veluwe gehad!

, ze was ZO braaf, wel beetje dribbelig, maar ze bleef keurig bij me
, 1 keer een wielrenner gehad die weigerde aan de kant te gaan, terwijl ik toch echt netjes aan de kant liep, dus clover beetje over de zeik, en rende de zijkant op, maargoed, ook toen kon ik haar netjes gerust stellen. JONGENS WAT HEB IK TOCH EEN TOPKNOL

en resi
*Knufft lois*