Mijn contract loopt 22 september af, maar heb ook nog meer als 3 weken aan vakantie dagen. Dus die neem ik allemaal op.
Het liefste wil ik geen uitkering, maar gewoon aan het werk. Voordat je alles rond hebt voor een uitkering, ben je ook al een paar maanden verder.
ringelberg
Geplaatst: 20-07-09 12:32
Je hebt gelijk Janet,dat had ik ook.Ik heb vandaag naar mn contact persoon gebeld over mn niet kloppende salaris..zegt ze ,oh,nou ik geef t door en dan wordt je waarschijnlijk vandaag terug gebeld....WAARSCHIJNLIJK???eh..je...vandaag.nou..ze moeten nog bellen.
Grit
Geplaatst: 20-07-09 13:19
Bij een collega van wie waar contract niet werd verlengd was de uitkering binnen een paar dagen geregeld. Vanaf haar eerste werkeloze dag kreeg ze uitkering. Werken is ook beter, maar mocht het niet snel genoeg lukken, heb je in ieder geval iets.
Resi_lover
Geplaatst: 20-07-09 13:34
Gelukkig gaat 't met Mirthe goed, leuke foto's nog
Kai met bal, hihi, die bal is leuk
Cecille, wat zijn je veulies groot geworden En knappe Shakira Ze heeft iets wat 'r zo ontzetten leuk maakt
Janet, succes met zoeken van een baan
Kyana dik been Maar wel weer veilig slapen
Janet krijgt van papa en mama een droger en wasmachine, lief
WAUW Bianca, wat een prachtige jurk
Joyce elke dag werken in de vakantie
Grit gemodderworsteld
Hier weer uitgeslapen tot half 12 Elke ochten kijk ik hoopvol naar buiten om te kijken of Perfect al een veulen heeft..... Maar nee En net even met mambo naar stal gelopen
Resi_lover
Geplaatst: 20-07-09 13:35
Ooh, trouwens, ik ga zondag op vakantie, en heb dan waarschijnlijk 2 weken geen internet, dus over eigenlijk 5 dagen moetten we 't topic hebben volgekletst, dan kan ik 't nieuwe topic neerzetten Dus, hup doorkletsen en vooral véél foto's plaatsen
Morning!!! Kyana met dik been Gelukkig kan je wel weer normaal slapen Pfoe wat een gedoe janet! Hopen dat het snel allemaal beetje rustiger wordt voor je! Wel heel lief van je schoonouders Laatste foto's van mirthe! En kleine kai gezien! Leuk hor, en fijn te weten dat ze het zo goed heeft op dr nieuwe stek! Bianca, wat een super mooie jurk zeg!!!! Echt heel mooi! Staat je prachtig! Joyce, elke dag werken, achja, brengt weer geld in het laatje, ik ga ook elke dag werken. Vind het heerlijk Lois zondag op vakantie, zou leuk zijn als we het topic dan vol hebben En zelf heb ik weinig te vertellen Heb net vriendinnetje gesmst of ik mee mag naar haar paardje, want mis de paarden om me heen echt heel erg!
Resi_lover
Geplaatst: 20-07-09 13:47
Jemig, da's Kl*te CP
Leuk Eva
Nou, ik ga eens opzoek naar leuke foto's
Grit
Geplaatst: 20-07-09 13:49
Pff Lois, dat wordt spannend. Zo druk is het nu even niet. En volgens mij gaat het niet om de lengte van de berichten, maar bepaalt het aantal of de blz. vol is. Dan dus juist veel korte berichten.
Chantal; dat is een vervelend verhaal. Ik zou de DA meteen even naar zijn gebit laten kijken en misschien kun je bij het Fjordenstamboek navragen wat daar voor geb.datum bekend is?? Degene die het tweede paspoort op hetzelfde chipnummer heeft aangevraagd is dan bewust illegaal bezig geweest. Ik weet verder ook niet hoe dat werkt. Succes!