Wat een prachtige hals heeft die fries! Hugo, schitterend plaatje zo! Wat een leuke kudde met Fintan en Helios en ik gok op die O'Malley-zoon daarachter? Fintan valt wel op tussen al dat donker
Kga ook zo maar naar bed. Morgenochtend om 7 uur/half 8 de wekker.. We gaan maar weer eens naar Tarzan, deze keer met een stel vrienden.. Eerst lekker shoppen in Scheveningen zelf..
Janet, gevallen, oei meid, erg geschrokken? Hopelijk gaat je zere rug gauw over! En hele leuke foto's van Leons paarden en van Lies d'r opfok!
Ik had vanavond/vanmiddag vrijgezellenfeest van m'n zusje, was wel heel leuk! Paintball, had ik nog nooit gedaan, erg gezweet!
En de bekapper is geweest, Kascha was drama, ging echt gericht trappen, terwijl Mees zelf al wat onderhoud heeft kunnen doen zonder problemen. Het lijkt wel of ze, nu ze zich wat meer thuis voelt steeds meer gaat puberen. Geeft niets, komt wel goed. Ze is niet gedaan, want Neeltje deed ook erg moeilijk, dus de bekapper had het al zwaar. En Mirthe schijnt braaf geweest te zijn! Mijn lieve grote knollie!
Morgen weer een klein stukje voor de wagen oefenen, heb er nu al zin in!
Valt wel mee hoor Angelique.... Ten eerste heten ze hier allemaal Dirk.... Ten tweede zit er wel heel veel verschil in bouw, vorm hoofd, ogen, hals etc etc etc... Maar deze fries (flemend) op de foto is Pabe.... Een prachtig mooie hengst, 1 van de mooiste in de groep vind ik zelf....
Klinkt wel gezellig Marleen.... Paintballen... Ben je niet een beetje beurs?
Heet ie nu Dirk of Pabe Gaan ze ook allemaal naar de hengstenkeuring straks?
Van deze ene weet ik dat hij Pabe heet
En deze zijn dus allemaal Niet door de keuring heen gekomen van sperma en afkeuring op opgelijke ballen
Tk... ben benieuwd naar je foto's....
Hagel bij jullie Leon? Hier is het prachtig weer, beetje benauwd geweest vandaag...
Leonoor is Lynn en King op wezen halen. Ze wilde King graag ook een pasjes zo graag aan huis hebben, dus heb haar gezegd : haal ze dan op... Deed ze nog ook dus Kreeg net sms-je dat hij super braaf was op de trailer.... Gelukkig maar... Ga hem missen mijn kleine knulletje... Maar vind het heerlijk dat Leo ook zo een pasjes van hem kan genieten....
Ow deze hengsten worden dus geruind en verkocht als rijpaard?
Zal ik hier foto's neerzetten van vanochtend? Ik heb bij Tinkers ITP al 2 foto's van Robin neergezet.
Hier was vanmiddag hagel en onweer, eventjes.. en verder wind en regen afgewisseld met beetje zon. Vanochtend was wel heerlijk weer, 's middags maar benauwd.
SOrry niet bijgelezen, heb gister de hele dag geen internet gehad, dus kon niet bijlezen, en vandaag een erg lange dag achter de rug. Ben naar brabant geweest, met naadje24 naar de Bull mastiff vanclub dag, was een lange dag maar wel erg gezellig!
Wel gelezen dat amy zwanger is, sita gefeliciteerd het is je zoooo gegunt!