[TI] [HK] The gypsy across’diary’s; full of nonsense and serious

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: [HK] The gypsy across’diary’s; full of nonsense and serious

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 13:13

Jep, ben over de helft Marjolein Ja
Heel gedate dus rom!

Ik had vrijdag een Ier aan de haak geslagen ROFL Alleen moest ik hem niet zo, maar hij mij wel ROFL echt, uitgaan hier is hilarisch Huilen van het lachen

Het regent Zij zijn groot en ik is klein!

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 13:14

Ik was ook heel blij met mn 2 proeven, wel echt winstrijden maar ook heel goed zelf beseffen dat er nog een boel verbeterpunten zijn.
Ik was ook nooit van de vaste relaties. Was echt heel goed in scharrels of afkappen voor het serieus werd. Kwam afgelopen weekend een vriendje tegen van een paar jaar geleden. Die was echt stomverbaasd dat ik al 1,5 jaar hetzelfde vriendje had. Het kan raar lopen in het leven als je mij dit 2 jaar geleden had verteld had ik heel ahrd gelachen Haha!

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 13:16

Nagelbijten / Gniffelen zie je wel je bent goed met ieren berdien Tong uitsteken

marjolein zo hoor ik verhalen over oude vrienden die zijn zwanger / getrouwd ed waarvan ik het ook nooit gedacht zou hebben

daar ben ik dus al helemaal niet aan toe he dat weet ik wel zeker Knipoog

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 13:20

maar eh gaat zich fatsoenlijk kleden Bloos (loopt nog steeds in afgetrapte legerbroek die na dit weekeinde eingelijk afzakt Bloos oma sloffen en shirtje wat nogal omhoog waai gevoellig is Bloos kan iedereen tegen mijn anorexia buikje aan kijken Bloos)

en gaat daarna naar paardjes Haha!
dus bye bye

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 13:22

Hoe is het dan met de Ier waarmee je verloofd bent?

Ik kom ook allemaal basisschool vriendinnen tegen met kinderen. Nou mij niet gezien, ik hou het de komende paar jaar wel bij paardenbabies. Hoewel de kriebels bij mij nu wel wat meer is dan een paar jaar terug. Zie mijn vriend echt al lopen met blonde krullebollen (allebei blond en hij heeft echte krullen, ik heb slag dus komt vast goed).
Kwam trouwens een meisje tegen die 1 of 2 klasse lager zat dan mij met al 4 kinderen. Die heeft echt hard geklust...

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 13:28

Mijn verloofde bedoel je? (Tja ik weet niet wat jullie allemaal uitgespookt hebben Clown )
Die heb ik niet meer gezien Verdrietig Etter Huilen van het lachen
Maar vrijdagavond wel weer een nieuwe hottie gezien Kwijl Lang donkerbruin haar (en dan ook echt láng! Wow! ), eyeliner, eyeliner tribal op z'n wang.. oef Vingers aflikken Maar goed, ik dat dus vastgeplakt aan m'n "I've gotta be honest with you, I think you are soooooo hot"-Ier Zij zijn groot en ik is klein! Ook nog een andere jongen gesproken, hij was ook in A'dam geweest enzo. Geweldige gozer, heb compleet dubbel om hem gelegen.
Vrijdagavond gaan we weer Vork

Ik ben absoluut niet van de kinderen, maar om mij heen wordt er ook driftig getrouwd en aan kinderen begonnen *huivert* Ik ben zelf nog een kind, dus mij niet gezien hoor Nagelbijten / Gniffelen

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-07 13:40

Klinkt als een scary-Ier..... Bloos
En je amerikaanse buurjongen? Tong uitsteken Ook nog steeds zo'n ettertje?

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-07 13:44

rommulus schreef:
ik lach jullie toe

als ik arjan zijn hoofd weer voor me zie geweldig gewoon Haha!
jij had lol op m'n knol en arjan stond er bij Rolleyes tja je moet wat Tong uitsteken echt super gewoon Haha!

Tsja... *haalt schouders op*

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 13:47

Nee, hij was niet scary hoor *LOL* Gewoon.. aangeschoten ROFL Maar echt, toen ik hem duidelijk maakte dat we a) niet mee gingen naar z'n appartement voor een drankje, en ik hem b) niet zaterdag ging ontmoeten, kijk hij echt als een puppy die flink geschopt is Nagelbijten / Gniffelen Bloos

Mijn Amerikaanse buurjongen is.. zoals altijd ROFL Soms erg aardig, soms ook niet. Ik zie hem niet zoveel meer, ben erg druk Vork

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-07 13:55

ow ik bedoelde die met eyeliner als scary zijnde ROFL

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-07 13:56

Berdien schreef:
Maar echt, toen ik hem duidelijk maakte dat we a) niet mee gingen naar z'n appartement voor een drankje, en ik hem b) niet zaterdag ging ontmoeten, kijk hij echt als een puppy die flink geschopt is Nagelbijten / Gniffelen Bloos

Begin je het Nederlands al te verleren? Tong uitsteken

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 14:00

hmm...vroeger droomde ik altijd van trouwen met een Ier of Schot....alleen dat accent al....*hele diepe zucht*

Gefeliciteerd Marjolein met de eerste winstpunten...super!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 14:04

Bloos Valt het op? Nagelbijten / Gniffelen Vooral NLs praten verleer ik echt Nagelbijten / Gniffelen Het gaat beter als ik (te) veel tijd op Bokt doorbreng, maar na dagen Engels praten, en dan ineens NLs..

Ooohhh, nee de eyeliner Ier was echt niet scary! Hoogstens een beetje vreemd, maar wel lekker *LOL* ROFL ROFL

Ik ken een Schots meisje wat hier ook studeert, en haar accent is nog veel sterker dan het Ierse Ja Maar Iers is echt geweldig Ja je pikt het ook heel snel op Ja Net zoals Amerikaans helaas. Ik hoopte dat ik thuis zou komen met een Iers accent, maar met alle Amerikaanse vrienden zit dat er geloof ik niet in Nagelbijten / Gniffelen Scheve mond

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 14:10

pfft...ik was altijd superblij met mijn Oxford English...maar mijn ex is een Amerikaan (en nog 1 uit Texas ook)..dus je kunt je voorstellen wat dat met mijn keurige accent heeft gedaan...

weet je wat ook zo'n fijn accent is? Dat van de Ozzies....heb een vriend in Brisbane wonen....

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 14:11

@Leon & Berdien - uhm..kan eyeliner soms ook wel waarderen (ligt wel aan het type man hoor)...Edgar zou ik er niet mee willen zien....freaky...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 14:16

nathalie2302 schreef:
Ach qua inrijden heb ik nog alle tijd...veulen is immers nog niet eens geboren... Lachen
Kun je een paard ook makkelijk (laten) omstellen naar western? Dat je de basis engels doet en dan pas rond een jaar of 6 de overstap maakt? Of kun je het beter meteen vanaf het begin doen en dus zorgen dat je van tevoren goed kijkt wat je wilt...

Tuurlijk kan dat Ja Makkelijk Lachen Paardrijden is in de basis toch sowieso hetzelfde Lachen Verfijnen komt later en dan kan je de methode toepassen die jij wilt Lachen

Ik was weer eens op de snelweg aan het crossen Clown Haha!

@ Marjolein (en evt. andere, dit had ik vanochtend nog geschreven
Vandaag dus geen snot gezien, heb haar hele keel en hals mishandeld, ze had zoiets van whateverrrr... Clown Helemaal niks gevoelig, bij poging van opwekken dat hoestreflex, ging ze niet hoesten, dus of ik deed het niet goed, of er was niks. Temperatuur heb ik niet gemeten. Batterijen waren verdomme leeg. Heb dat ding een jaar, 2 x gebruikt, en nou al batterijen leeg? Lips are sealed Gestoord Ademhaling was zeer rustig, dusss Lachen

Ze staat thuis, dus ik heb het aan m'n moeder uitgelegd (die voert nu, want pa is hele dagen op het land) en die zou het in de gaten houden Lachen Op rust staat ze sowieso want het is doordeweeks Clown Ik heb zelf het gevoel dat het eenmalig was en ga het even aankijken... Ik rij haar in principe ook nooit in het zweet, alleen met pittige ritten met anderen samen, en die heb ik voorlopig niet op planning staan Lachen

Aah Leon, het valt hier nog mee hoor met Berdien, heb al veel erger Nederlands / Engels / whatevers gezien Clown Echt heel duidelijk te zien dat ze meer in het Engels denkt *LOL*

Dan ben jij ook lekker internationaal geweest Nathalie Haha!

Ik ben trouwens die andere die een date heeft... Clown Vrijdagmiddag met een wannabe-Zeeuw, boer natuurlijk, en donker haar (geloof zwart Haha! )

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 14:26

Ik kan eyeliner niet waarderen, maar ik hou ook niet van lang haar...
Aussie engels vind ik niks, maar ik ben dan ook van het kiwi engels. Kiwi en Ozzie is een beetje hetzelfde als Belgen en Nederlanders Haha!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 14:27

Oeh leuk Maya! Ik wil wel een uitgebreid verslag hoor *LOL*

Marjolein; ik heb Jes omgestyled toen ze ±10 was, zonder enige moeite. Als je basis maar goed is, dus stap,draf en galop, en ze goed aan de hulpen staan. Ging eigenlijk heel makkelijk, vond m'n instructrice ook Ja

Bloos Ik denk inderdaad in het engels ja Bloos Jullie moeten het me maar vergeven als ik vreemde zinnen brouw Nagelbijten / Gniffelen

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-07 14:28

Wat is het verschil tussen aussie en kiwi? Blond
Ik ben nooit zo van de accenten Bloos Vind het allemaal wel best overigens.

Maar eyeliner is echt not done imo Clown

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 14:32

spannend...voor jou ook een blind date Maya?

Ik droom in het engels...en denken soms ook..
Heb zelf in Engeland gewoond (Southampton en Braunston) en in Frankrijk (heerlijk in Grenoble dus elk weekend de alpen in met mijn snowboard...)

Wilde inderdaad pas later gericht iets gaan trainen zo rond de 6 jaar (duurt nog wel heel lang) en voor die tijd alleen lekker basis en op elkaar leren inspelen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 14:32

Aussie : Australië
Kiwi : Nieuw-Zeeland Lachen

Eyeliner vind ik sowieso al niks, en bij een man helemaal zwaar niks... Haha!

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 14:33

Over heftige mannen make-up...Brandon Lee als The Crow vond ik supersexy...niet dat je er nou zo de albert heijn mee inloopt ofzo...maar gewoon helemaal als plaatje.. Haha!

ach kom Leon...we proberen even een lijntje bij jou Knipoog

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-07 14:37

The Crow, ow dat vond ik zo eng hahahaha

Ahhh Kiwi is Nieuw-Zeeland! Ik dacht altijd aan Australië dan Bloos

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-07 14:39

Ik heb trouwens ooit een scharrel gehad.... nou daar durfde ik amper mee over straat Bloos Maar hij was zo lekker verders Vingers aflikken
Hij is ook mee naar stal geweest toen, nou ik heb nog nooit zo hard moeten lachen (wel ingehouden hoor). Die was van de lange jassen, extreme kleuren haar, eyeliner, etc... Een aparte, niet te plaatsen figuur Clown
Vond het wel schattig dat hij helemaal voor mij uit Drenthe over kwam Bloos!
Met stappen ben ik toen iets te aso geweest door hem te negeren Bloos

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 14:41

Oh nee, ik vind eyeliner echt sexy Kwijl Goed, het moet wel bij de jongen in kwestie passen, maar oef.. zoals die emo-kids? Ik vind ze zo schattig met hun schuine pony en eyeliner oogjes. Lovers
Eyeliner zoals dit:
Afbeelding
onweerstaanbaar Kwijl
Goed, ik ben sowieso weg van hem (Tuomas van Nightwish Knipoog Lovers ) maar goed.. dat is weer een heel ander verhaal ROFL