Heel gedate dus rom!
Ik had vrijdag een Ier aan de haak geslagen
Alleen moest ik hem niet zo, maar hij mij wel
echt, uitgaan hier is hilarisch
Het regent
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Alleen moest ik hem niet zo, maar hij mij wel
echt, uitgaan hier is hilarisch

zie je wel je bent goed met ieren berdien 
(loopt nog steeds in afgetrapte legerbroek die na dit weekeinde eingelijk afzakt
oma sloffen en shirtje wat nogal omhoog waai gevoellig is
kan iedereen tegen mijn anorexia buikje aan kijken
)

)
Etter
Lang donkerbruin haar (en dan ook echt láng!
), eyeliner, eyeliner tribal op z'n wang.. oef
Maar goed, ik dat dus vastgeplakt aan m'n "I've gotta be honest with you, I think you are soooooo hot"-Ier
Ook nog een andere jongen gesproken, hij was ook in A'dam geweest enzo. Geweldige gozer, heb compleet dubbel om hem gelegen.

Ook nog steeds zo'n ettertje? rommulus schreef:ik lach jullie toe
als ik arjan zijn hoofd weer voor me zie geweldig gewoon
jij had lol op m'n knol en arjan stond er bijtja je moet wat
echt super gewoon
Gewoon.. aangeschoten
Maar echt, toen ik hem duidelijk maakte dat we a) niet mee gingen naar z'n appartement voor een drankje, en ik hem b) niet zaterdag ging ontmoeten, kijk hij echt als een puppy die flink geschopt is

Soms erg aardig, soms ook niet. Ik zie hem niet zoveel meer, ben erg druk
Berdien schreef:Maar echt, toen ik hem duidelijk maakte dat we a) niet mee gingen naar z'n appartement voor een drankje, en ik hem b) niet zaterdag ging ontmoeten, kijk hij echt als een puppy die flink geschopt is![]()
Valt het op?
Vooral NLs praten verleer ik echt
Het gaat beter als ik (te) veel tijd op Bokt doorbreng, maar na dagen Engels praten, en dan ineens NLs..
Maar Iers is echt geweldig
je pikt het ook heel snel op
Net zoals Amerikaans helaas. Ik hoopte dat ik thuis zou komen met een Iers accent, maar met alle Amerikaanse vrienden zit dat er geloof ik niet in
nathalie2302 schreef:Ach qua inrijden heb ik nog alle tijd...veulen is immers nog niet eens geboren...![]()
Kun je een paard ook makkelijk (laten) omstellen naar western? Dat je de basis engels doet en dan pas rond een jaar of 6 de overstap maakt? Of kun je het beter meteen vanaf het begin doen en dus zorgen dat je van tevoren goed kijkt wat je wilt...
Makkelijk
Paardrijden is in de basis toch sowieso hetzelfde
Verfijnen komt later en dan kan je de methode toepassen die jij wilt 

Helemaal niks gevoelig, bij poging van opwekken dat hoestreflex, ging ze niet hoesten, dus of ik deed het niet goed, of er was niks. Temperatuur heb ik niet gemeten. Batterijen waren verdomme leeg. Heb dat ding een jaar, 2 x gebruikt, en nou al batterijen leeg?
Ademhaling was zeer rustig, dusss 
Op rust staat ze sowieso want het is doordeweeks
Ik heb zelf het gevoel dat het eenmalig was en ga het even aankijken... Ik rij haar in principe ook nooit in het zweet, alleen met pittige ritten met anderen samen, en die heb ik voorlopig niet op planning staan 
Echt heel duidelijk te zien dat ze meer in het Engels denkt 

Vrijdagmiddag met een wannabe-Zeeuw, boer natuurlijk, en donker haar (geloof zwart
) 
Ik denk inderdaad in het engels ja
Jullie moeten het me maar vergeven als ik vreemde zinnen brouw
Vind het allemaal wel best overigens.

Maar hij was zo lekker verders

Goed, het moet wel bij de jongen in kwestie passen, maar oef.. zoals die emo-kids? Ik vind ze zo schattig met hun schuine pony en eyeliner oogjes.

) maar goed.. dat is weer een heel ander verhaal