De meeste Beagles zijn niet alleen dikker maar ook ronder en lager, die niet?
Zag er laatst met een meetingkje ook 1 in de Duinen, maar niet zo gek dan als dergelijke hoogbenige vierkante Beagles in de buurt worden gefokt haha
ellieellende
Geplaatst: 02-01-10 00:11
tobias is een heel mooi modelletje idd de beagles die ik ken staan ook een stuk lager op de pootjes en de staarten zijn ook anders... minder flexibel lijkt
grid
Geplaatst: 02-01-10 00:13
hier ook een paar hoogbenige gezien maar meeste idd lager/ breder...
Tobiasje idd MOOI
O was op homepage van postcodeloterij maar nu naar prijzen weer niet gelukt
Brrr zit nu te kijken naar beeldmateriaal van de nieuwjaarsduik, stelletje gekken.... dat is ook echt niet 'normaal' meer hoor, brr Zie veel reclame voor worsten, zou dat ter compensatie zijn?
Tobiasje vind ik ook prachtig idd
Postcode prijzen vind je vanzelf op je rekening toch?
Laatst bijgewerkt door snowdon op 02-01-10 00:17, in het totaal 1 keer bewerkt
ellieellende
Geplaatst: 02-01-10 00:17
Leon speedo's aan het checken??
snowdon
Geplaatst: 02-01-10 00:17
Nee, SBS6 staat op, wacht op uitslag van Popstars. En dat komt voorbij bij Hart van NL
ow jullie kijken naar de reguliere maandelijkse trekking volgens mij.... kweenie of dat hetzelfde is eigenlijk.... teletekst kan ik wel zien...
grid
Geplaatst: 02-01-10 00:32
huh Chantal dat zie ik op de site niet ?!
Ja idd weer bijna het gewone leven geloof dat ik zo maar eens naar bed ga anders komt het maandag geloof ik ook niet goed steeds tussen 3-6u naar bed en dan dus tussen 10-12u eruit denk niet dat de baas dat een goede starttijd vindt
Ik heb ze horen zeggen dat er 1 uit ging, even later keek ik weer en begon HvNL, dus ik braaf wachten.... komt er niets en kan ik er niets over vinden Er is geen sing -off