hahaha ik had er 14 in totaal lopen nu nog 10 en dan gaan er over een maand Boris en Peggy weg en dan in november Jelle nog als we een nieuw baasje hebben gevonden dus mensen haha
en wilde terug naar 6 waarvan 5 fokmerries en 1 hengst
trusten grid
Chanel_
Geplaatst: 19-07-09 23:28
Hallo ben ik nog even.
Knappe Giula gezien ,heb dr altijd al zo leuk gevonden met de aftekening van dr.
Marleen, gelukkig gaat alles goed met Mirthe en Kai met een coole bal
Grit, dat is zeker een leuk uitzicht wil ik ook wel iedere dag hoor
Annique, lekker op vakantie en honde strandje voor je hondje
Eefje, lekker rust nu kinders liggen op bed
Berdien, leuk filmpje van caviaa's, hou wel van dat soort tekenfilms
Eva, nieuwe flappie toppie, ziet er nice uit
Ellen op zoek naar foto's van eenhoornpaardjes waar je bent geweest
Denise bij oma geweest
Lois zei het al, ik ga inderdaad morgen naar Zakynthos (Griekenland) voor 13 dagen. En morgen voor het eerst vliegen dus ben benieuwd en me vriend ook. Helaas kreeg hij v/d week een oorontsteking, dus mag niet onderwater met zijn oren, hij baalt ernorm hij had graag willen duiken Tot over 13 dagen dan zal het nieuwe topic er wel zijn .
Chanel_
Geplaatst: 19-07-09 23:32
Wat een knapperds heb je Cecile Shak is echt En kleintje worden groot
moggel weinig tijd maar toch even vlug een berichtje
alooo
janet gaar heel simpel je sjokt naar binnen zegt ik wil een baan (oid) en me dus inschrijven (tipje neem je cv mee) dan heb je een gesprekje en klaar is kees tenzij ze al teveel mensen denken te hebben
maar laat je niet afschepen
Grit
Geplaatst: 20-07-09 08:58
Fijne vakantie Chanel!!!
Succes Janet! Het is idd gewoon binnenlopen en je in laten schrijven. Je CV meenemen en voor jezelf op een rijtje hebben wat je wel en niet wilt qua uren/werktijden/soort werk. Enne, niet sjokken, maar bruisend van enthousiasme En verder zoeken op internet, er zijn altijd wel sites die de vacatures in jouw omgeving verzameld hebben. Op http://www.werk.nl heb je de vacatures vanuit het CWI.
TK gelukkig is het allemaal gestut, maar je slaapt voorlopig op de bank, hihihihi ach joh komt allemaal wel goed. Succes ook met Kyana
Janet krijgt al inboedel voor haar nieuwe huisje en ze gaat naar het cwi en uitzendbureaus. Inderdaad CV mee en legitimatie. Succes in ieder geval.
Chant op vakantie, maar die had ik gisteravond al fijne vakantie gewenst.
Nathalie werkse.
Cecile gave kudde hoor! Kleintjes zijn inderdaad groot geworden pfff. Mooie Shak hoor, die van mij ook wel in mijn wei staan (als ik bakken met geld zou hebben...)
Mooie foto's van Banbay en Mirthe.
Voel me behoorlijk rot zeg, ik was afgelopen zaterdag na al het drama van de ringen en jurk (en daarna nog wezen winkelen en eten in het winkelcentrum) helemaal kapot. Ik ben om 20.00 uur mn bed in gegaan, kwam er om 00.45 uur weer uit omdat Mich nog niet naast me lag. Ben nog heel even opgeweest en heb daarna tot 13.30 uur de volgende dag geslapen Hoe bedoel u een duidelijk teken dat ik teveel heb gedaan. Helaas moet ik het dan een paar dagen afzien en is het na 1 keer goed slapen niet voorbij...
Nou foto's van mn trouwjurk want Mich is naar zijn werk: Beetje wazig maar mn schoonmoeder had ze gemaakt.
en dan nog wat leuke foto's van Mich zijn dochter van vorige keer: Samen met mijn dochter Op de glijbaan Op de schommel
En van een keer daarvoor (vond ze erg leuk): Met de waterpistool met een jongetje die in de buurt woont
en deze vind ik zo gaaf: Papa en dochter onderweg naar het huis van oma...
Fijn Marleen Leuke foto's! Niet mijn smaak Eva.. Gee idee ellie.. Leuke foto's TV! Arma Kyana.. Balen TK! Leuke foto's Bianca! En mooie jurk!
Ben ook weer ontwaakt uit mijn slaap, was gister pas 11 uur klaar. Zometeen even rijden, en weer aan de bak. Vakantie is begonnen, moet elke dag werken
timokyana
wauw, mooie guilia, lekkere nek en billen heet ze!
mooi flappie hoor mallow!
hoe vet die kanvia film! ons knaafje lijkt wel een eetje op die "vos kleurige" wij hebben en super cavia (bepaald ras dat heel rgoot word maar weet de naam zo niet)
en mooie foto's van cecille en tv.
jeetje die jurk komt echt uit een sprookje mooi hoor!
zo klaar... Heb me bij 5 uitzendbureau's voor de dierenbranche ingeschreven. en nog bij 1 bedrijf hier in de buurt voor tijdelijk werk (grondmonster en aardappelmonsters nemen en onderzoeken)
Grit
Geplaatst: 20-07-09 12:17
Goed bezig Janet! Hoe lang moet je nog uitwerken? Krijg je eventueel nog een uitkering??
TK; fijn dat het huis nog staat! En op de vorige blz heb ik een link staan naar "eenhoorns". Weet niet of dit ook Ellen's eenhoorns zijn, maar het ziet er sprookjesachtig uit. Kyana
Prada , moet je zoveel werken ?
Leuke foto's Bianca! Fijn dat Mich zijn dochtertje weer geregeld ziet (al zou hij het liever nog vaker willen) en je jurk lijkt zo op de foto in ieder geval niet te kort.
k heb mijn ochtendje modderworstelen er weer op zitten. Maar toen ik ging rijden was het even droog. Lekker getut, kootjes gewassen en zijn manen opnieuw gevlochten. Lief peerd Kan zo heerlijk zijn als er verder niemand op stal is.