[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 13:06

Iedereen Prettige Kerst en Gelukkig Nieuwjaar.

Ben even niet actief. Wegens het niet werken van internet thuis.

Knollehollen

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 13:20

Dobbel, we duimen allemaal voor je dat het nu lukken gaat, misschien blijven het er wel 2...., ben erg benieuwd !!

Hij hebt geluk met je vent!

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 13:39

Dobbel : Dat het nu mag lukken!!! Sterkte!

Fijne vakantie voor iedereen die vrij is en niet bokt de komende dagen

Ik ben er wel hoor, kan niet meer zonder En als ik het goed gehoord heb krijg ik een 13e maand!!! *o/* Kan ik ook best gebruiken zoals iedereen volgens mij....

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 13:42

Cora.
Dat gevoel dat je alles alleen moet doen met de dieren heb ik ook vaak, maar dat komt doordat ik het zelf gewoon het beste doe (nee, geen kapsones, het is gewoon zo )
De ervaring leert dat dieren bij een ander net zo gelukkig of gelukkiger kunnen zijn, als ze hun voer en aandacht maar krijgen.
Moeilijke beslissing, dat blijft het.
Relatie of dieren, die van mij weet waar ik voor zou kiezen
Nogmaals
Laatst bijgewerkt door KootMiraDrum op 23-12-05 13:57, in het totaal 1 keer bewerkt

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 13:47

coydog schreef:
*Wordt net gebeld en hij is nu dus wel de stal aan het doen

Mannen............

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 14:01

Zo ik ga de deur afsluiten voor de studenten, pc uit, naar verjaardag in Veenendaal. T doet de paarden en uiteraard vond Peter het nodig om zich nu gepasseerd te voelen, want hij 'kan toch ook voor de paarden zorgen'. Pfff, toen de poes aan het bevallen was en nog niet klaar was, en de paarden verzorgd moesten worden wilde hij NIET bij de bevalling blijven en ook de paarden niet doen...... En nu ineens.........
Nou ja, het blijft apart volk, die hetero mannen.

Luitjes, ik ben er vannacht of morgen weer! Toedels!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 14:02

sandra, hoop dat je dit ff leest, ben nog vergeten op te meten en te vragen en moet nu werken... maar het komt goed!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 14:19

Vasthi, piroplasmose is een besmettelijke tekenziekte. Komt oorspronkelijk uit Italië maar is nu wijder verbreid. Vooral de VS en Australië etc. zijn er superstreng op. Het tast geloof ik de bloedvaten en bloedlichaampjes aan, paard kan er wel van genezen, maar is dan nog drager ofzo.

Pfff.. ben net thuis, wezen tanken en toen de GB in, flink aan het zoeken geweest, loeidruk en alles. Maargoed, ben daar ook weer vanaf, nu even eten laten zakken en dan de stal in

Knollehollen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 14:39

fjordkootje schreef:
coydog schreef:
*Wordt net gebeld en hij is nu dus wel de stal aan het doen

Mannen............

Inderdaad gewoon denken Cora dat dat weer is meegenomen. Ik zou trouwens gewoon elke dag de status opvragen wat hij van plan is. Als hij niks doet, doe jij gewoon alles en daarbij denken het zijn mijn paardjes en ik moet en wil daar gewoon goed voor zorgen.

Ook belangrijk is dat je zelf weet waar je voor kiezen zal als er (meer) relatieproblemen komen. Je 3 paardjes, of Marco of beiden, dan moet je daarin wel een compromis zien te vinden. Als dat duidelijk is voor jezelf weet je ook wat jij wilt en kun je voor jezelf duidelijk de grenzen stellen. Anders blijf je maar in een kringetje ronddraaien en daar wordt niemand vrolijk van, ook je paardjes niet.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 15:11

Coydog, nog sterkte

Flettie, altijd leuk zo'n bonus ik heb zo'n krent van een baas dat ik niet eens een kerstpakket krijg

Het is lekker vakantie
2 weken vrij...nou ja, in theorie dan de praktijk leert dat ik gewoon hele dagen weg ben

Kom net van de kapper vandaan, dus mn haar zit weer goed voor de kerst :P
En nu straks even werken, van 17.00 tot 21.00, en morgen dan van 5.30 tot 17.00 uur!
verdient wel lekker, maar het zijn wel onmenselijke tijden maar ja, kerst he, beste tijd van het jaar voor de supermarkten, vooral als je in de supermarkt werkt die bekend staat om zn goede vlees enzo, dus iedereen komt toch wel naar de Plus.

iedereen hele fijne kerstdagen!!

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 16:21

even heel snel hoor, moet het even kwijt, zoooo leuk, ben d'r hyper van!!!

Naast onze kerstpakketten (die m'n collega en ik zo fraai ingepakt hebben, hihiih) kregen wij hier op het bedrijf (de schroothoop) net ALLEMAAL een spliksplinternieuwe mountainbike persoonlijk van m'n "baas" !!!!!!
Omdat we nogal een onzeker jaar achter de rug hebben en dit niet makkelijk was voor het personeel maar iedereen toch stevig aan doorgewerkt heeft en het bedrijf met z'n allen als 1 is blijven steunen. Vindt het zoooo ontzettend gaaf!!

nou dat was het...moet nu ook weer kappen, want heb vakantie en pc moet uit! Maar moest het even kwijt!!

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 16:36

zo ff bijgelezen.
ik ga zo eten en dan peen halen als kerstkado voor de paardjes op stal.

mijn man helpt mee als hij vrij is.
hij vind het heerlijk om te tutten in die stallen.
maar ja wij hebben haar net he hihihi

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 16:57

Prettige Kerstdagen!!

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 17:00

wij hebben samen voor onze (huis) dieren gekozen en verzorgen allemaal met plezier samen. Soms gaat hij niet mee naar de paarden maar hij is zeker weten niet te beroerd om iets te doen. Net als vandaag, ben naar Kitje toe bij Rotterdam en dan is Mark uit zijn werk gelijk naar de stal om voer voor Showtje klaar te maken en haar stalletje lekker te verschonen. Totaal geen probleem hier gelukkig.

Baileys

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 17:54

fjordkootje schreef:
Dat gevoel dat je alles alleen moet doen met de dieren heb ik ook vaak, maar dat komt doordat ik het zelf gewoon het beste doe (nee, geen kapsones, het is gewoon zo )

Ehmmmm ja, dat heb ik eigenlijk ook wel .
Als hij het doet vind ik het stiekem toch net niet goed genoeg. Echt erg!!

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 18:18

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 18:23

Wat een leuke verrassing dan idd IJ!

Sja, ik heb nog geen partner, maar ik heb een vader die zelf ook gek op dieren is. Hij doet doordeweeks veel voor me, en aan de andere kant doe ik al de beesten tijdens oogsttijden of als ze weggaan.

Ingrid, succes met al dat werken!

Ik heb een vreselijk smerige stal gemest, de mesthoop weer verstoken (randen naar midden gegooid) en ben nu moe. Daarvoor ook nog even wezen wandelen met beide dames, ging een klein stukje in draf. En ineens gooit Amanda me daar dr kont een paar keer flink in de lucht, echt 3 keer achter elkaar á la Julius, en daarna weer stukje draven, Dewi en ik beiden tweede stukje in draf weer hetzelfde, maar toen dacht Dewi, Crossen! Dus toen ging ik even op hoog tempo met twee idioten aan het lijntje door de polder, maar verder waren ze wel braaf hoor

Ook met uitmesten, is zo grappig, ik was eerst aan de tweede stal begonnen. Dus Amanda stond pal in het midden, en ze wou niet opzij, dus ik eerst alle mest rondom haar heen weggehaald, zit ze zo af en toe aan je te snuffelen. Dus toen begon ik de mest onder haar buik eruit te vissen, keek ze me zo aan Gevraagd of ze dan toch even opzij wilde gaan, dus dat deed ze dan, en toen stond ze daar onbeweeglijk me aan te kijken. Ook tijdens legen dan steeds verzette ze geen poot

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 18:27

IndianaJones schreef:
dit is 'm!!!

http://www.mijnalbum.nl/Foto=NUW3A8BG

(let niet op de megachaos in onze garage! )

Rommel valt wel mee hoor

Tof kado van je baas, kunnen jullie nog sportiever worden.....

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 18:36

Leuk cadeau van je baas IJ! Mountainbiken is goed voor de calorieverbanding

Sinds Koetjes euforie over nieuwe lover hebben we niks meer gehoord, ze heeft het er zeker maar druk mee

Ik hoef niks te doen op stal en al was dat wel zo dan zou ik het alleen moeten doen. Deed ik vroeger ook, hooi en stro halen en uitmesten. Maar een partner die je dan helpt en ook gevoel heeft voor dieren is toch fijn. Ik zou geen partner willen die niet om dieren geeft.

Gefeliciteerd met je bonus Flettie. Lekker zo'n financiële meevaller!

Ga nu hondjes voeren, en dan douchen. Andere bijrijdster heeft zich ziek gemeld dus voorlopig heb ik mijn bolle voor mezelf. Nu moet het dan nog beter weer worden. Ik hoop op een nieuwjaarsrit.

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 18:54

Coydog sterkte met je beslissing. Hopelijk komt het goed. Tja het blijven mannen he.
Mijn man is absoluut geen paardenliefhebber. Ik doe de verzorging ook alleen. Heeel enkel als we eens extra werk in de stal hebben dan vraag ik hem te helpen. Ik ga uit van nee, dan is een ja een leuke verrassing Ach je leert er mee leven... Vind het wel jammer dat we die hobby niet kunnen delen. Zou zo leuk zijn.

Annemarie wat een gaaf cadeau! Wat zul jij een conditie krijgen zeg!

Dobbel we duimen hoor!
Jellie waar ben je?
Cheveyo, hoe gaat het met Kit??? Al wat gehoord?

Vanmiddag kerstviering van de zorgboerderij waar ik vrijwilligerswerk doe. Een wok met allerlei spul er in gekregen. Even kijken waar ik die moet zetten. Heb zoveel troep nu ivm de verbouwing. Net al even een flinke jankbui gehad doordat ik baalde dat we met kerst gewoon in de zooi zitten. Zal wel februari worden voor alles af is. Bah. Maar goed. Ik heb een dak boven mijn hoofd dus mag niet klagen denk ik dan maar.

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 18:57

sterkte met je kerst midden in de verbouwing Spetter..

OH dobbel 2 stuks terug gezet, de duimen draaien hier al!!

Vandaag ben ik weer bij Kit geweest Spetter, de DA moest er helaas aan te pas komen...verslagje staat hier weer: http://cheveyo.web-log.nl/
1e kerstdag ga ik weer naar hem toe, das overmorgen al gelukkig

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 19:07

Als ik jouw weblog opstart krijg ik iedere keer een foutmelding van IE, Chev. Ben ik de enige hier die daar last van heeft? Ga nu oven aanzetten en soep van gisteren opwarmen.

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 19:09

Hey, ik heb nog even via de link in mijn post gedaan en daar lukt het ook zonder foutmelding. Hmmm

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 19:12

Cheveyo : heb net je verslag gelezen.... Leuk om te volgen hoe het met Kit gaat.....

IJ : tof zeg zo'n moutainbike. Ziet er wel heel stoer uit! Bofferd

Spetter : laat gaan die verbouwing en probeer te genieten van je vrije dagen.... Volgend jaar lach je erom....

Ik heb geen problemen hoor om de web van Chev op te starten...

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 19:14

Ik krijg geen foutmelding. Erg leuk verslag cheveyo! Zal je log eens bij mijn favorieten zetten! Beterschap voor Kitje!