Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dat het nu mag lukken!!! Sterkte!
En als ik het goed gehoord heb krijg ik een 13e maand!!! *o/* Kan ik ook best gebruiken zoals iedereen volgens mij....
Cora.
)
coydog schreef:*Wordt net gebeld en hij is nu dus wel de stal aan het doen

en moet nu werken... maar het komt goed!
fjordkootje schreef:coydog schreef:*Wordt net gebeld en hij is nu dus wel de stal aan het doen
Mannen............
ik heb zo'n krent van een baas dat ik niet eens een kerstpakket krijg

de praktijk leert dat ik gewoon hele dagen weg ben 
:P
maar ja, kerst he, beste tijd van het jaar voor de supermarkten, vooral als je in de supermarkt werkt die bekend staat om zn goede vlees enzo, dus iedereen komt toch wel naar de Plus.

fjordkootje schreef:Dat gevoel dat je alles alleen moet doen met de dieren heb ik ook vaak, maar dat komt doordat ik het zelf gewoon het beste doe (nee, geen kapsones, het is gewoon zo)
.
)
tweede stukje in draf weer hetzelfde, maar toen dacht Dewi,
Crossen! Dus toen ging ik even op hoog tempo met twee idioten aan het lijntje door de polder, maar verder waren ze wel braaf hoor 
Gevraagd of ze dan toch even opzij wilde gaan, dus dat deed ze dan, en toen stond ze daar onbeweeglijk me aan te kijken. Ook tijdens legen dan steeds verzette ze geen poot 
IndianaJones schreef:
Ach je leert er mee leven... Vind het wel jammer dat we die hobby niet kunnen delen. Zou zo leuk zijn.