Staart wassen moet wel kunnen hoor met dit weer. Desnoods even een paar flessen/thermofles heet water meenemen, en dat mengen met koud water. Ook lekkerder voor je eigen handen
Gefeliciteerd! Was het een vlotte bevalling?
De eerste lentedag begint inderdaad goed, heerlijk dat zonnetje!
Acharme, de tandarts is nooit leuk! Ik stel ook alweer uit, vulling is stuk afgebroken maar ik wil niet...
Denk het wel, ze liep met haar veulen vanmorgen in de wei en ze maken het goed dus ik denk dat het goed gegaan is. Morgen komt de DA enten, was volgeboekt voor vanavond dus morgen maar niet naar de les
Oh das kalote idd. Ik van de week ook doorbraak bloeding ineens, zou het in de lucht zitten?(en t was pas2 weken geleden dat ik loops was, en nu weer? en een hoop? snap er niks van!)
Zou even naar de dokter gaan als je tussendoor zo bloed.
hier vandaag weer wat beleefd haal je sox uit de wei, komt een nieuw paardje haar achterna deed dat heel de dag wil ze heb weg bijten zit ik ertussen. Grr bont en blauw gelukkig niet door omdat mijn bot in de weg zit.
daarna haar gewassen met speciale shampoo tegen jeuk. Losse haren irriteerde haar en zat heel veel stof in. Dus den kdat het over is nu. Deed ze wel braaf voor de eerste keer in haar leven. Daarna een deken om beet ze me weer bijna nu echt expres twee keer willen knauwen heb goed duidelijk gemaakt dat ze dat niet moet doen toen de deken maar afgedaan en op stal gezet. Deken was iets te groot maar zal misty goed passen. Ook voor haar gekocht hahaha maar kwam van pas.
Nee joh, ik hoef niet naar de dokter voor het bloeden tussendoor, ik weet dat het komt van de spanning en stress van de tandarts. Zodra ik in de stoel lig voel ik de samentrekkingen al gaan in mijn onderrug. oliebol happens
Ja, spanning stress zijn goeie voor doorbraken. Lang leve de tampon.
Mira283
Geplaatst: 20-03-14 20:50
Geweldig om te zien. Mijn shet speelde met Emi die ging op dr knieën geweldig nooit eerder bij dr gezien ze is altijd een chagrijnige tante normaal
@Chimello gefeliciteerd met een veulie! Knappe knul hoor! @Sweetsox bijten gelijk aanpakken mogen ze ook niet van mij. Onderling prima met andere paarden maar niet bij mij of andere mensen
Ik denk dat ik heel duidelijk was, ze had een rotdag en dit was pubergedrag duidelijk en dit pik ik niet. Net als bij mijn kinderen en oppaskinderen
Jess_vH
Geplaatst: 21-03-14 04:08
Wat een leuk veulen zeg
Ja als paarden mij bijten, daar ben ik ook niet zo'n fan van. Gewoon consequent optreden. Moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat ik nog nooit gebeten ben.
Gijs is leuk!
Wandelen met Vlindertje is heerlijk!
Nog 2 maandjes en is ze alweer 3, de tijd vliegt zeg!
Bah ik vind die tanden trekken zo eng... tandarts zei al ja die moeten er ook binnenkort uit en ik meteen met watjes nog in m'n mond neeeeeee Ik vind de tandarts sowieso een grote marteling, ik heb een vorm van smetvrees en dan vind ik mn eigen speeksel al eng en bij de tandarts maak je extra veel aan en dat kan ik niet doorslikken dan. Ik heb al vaak moeten overgeven bij de tandarts /: