Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Oona schreef:Ik had ook goede resultaten met zupa van equifyt bij mijn bejaarde kwpn merrie. In combinatie met een deken in de winter, was ze vrij goed op gewicht.
Mijn tinkje staat ook niet naar mijn zin nu.. Ik voel haar ribbetjes, maar ze heeft wel een buikje (niet extreem). Ze is ontwormd en ingeënt.
Ze eet en drinkt goed, mest goed en lijkt zich prima te voelen , ook bij het rijden. Ze krijgt equifyt balance en bace en zupa en voordroog. Ze krijgt ook een scheutje maisolie op haar eten en toegevoegde kruiden : gedroogd kleefkruid en gedroogde goudsbloemen.
Maar haar spieren op haar rug en billen zijn wat verdwenen. Ik hoopte dat het in de lente zou beteren, maar deze morgen stond haar uier heel gezwollen en mag er niet aankomen. ik heb haar pas sinds september en ik hoop dat ze NIET drachtig is.
Straks ga ik met haar naar de DA, dan zal ik meer weten.
Snackie schreef:Wat vervelend meis, van je auto zowel als van je vriend, hele dikke knuf.
En oona, wat vervelend! zeker als het zo rauw op je dak komt.
Heeft hij opgevoeld of een echo gemaakt? dan kunnen ze toch wel wat zien? omdat ze een gezwollen uier heeft?