Ach, arme Nigel! Mag hij daarna geen pijnstillers meer? Maartje en Carola lekker aan het uitproberen met de camera... leuk! Lees wel bij jongens, maar weer druk nu, dus overal op reageren lukt niet...
Ravien
Geplaatst: 09-11-09 20:07
grrr schreef:
Ach, arme Nigel! Mag hij daarna geen pijnstillers meer?
met die vraag zat ik ook
grrr
Geplaatst: 09-11-09 20:08
En wie heeft zondag mien peerd uitgestapt? Hee, Eline, je zat d'r toch geen snoepjes te voeren he?????
Hij mag ze wel, maar ik heb ze niet meer Ik heb 1 spuit gekregen met de mededeling dat hij de eerste nacht 12 streepjes mocht, de ochtend 6, dan de avond (gisteravond dus) weer 6 en toen had ik nog 6 over... Maar vanochtend liep ie zo lekker, toen hoefde het niet, maar net kwam hij weer hobbelend naar me toe, dus twijfel. Als hij vanavond nog zo loopt, krijgt hij nog pijnstilling. Hij moet wel blijven lopen nml voor de doorbloeding.
jeetje marleen zou het echt niet weten wie dat is, lijkt me wel een aardig mens
Resi_lover
Geplaatst: 09-11-09 20:28
*Gaat nogsteeds bijlezen*
Maar OMG Enge buurt hier hoor... Op het ROC in Zaandam is er iemand neergestoken... Was er vorigjaar met school nog heen gefietst omdat we daar kookles kregen Maar, wáárom? "t moet niet idioter worden he, hier in Nederland... http://nieuws.nl.msn.com/foto/gallery.a ... 901&page=1
oja enne grrr ze mocht niets van kim maar ze kreeg wel als beloning een extra grote pluk hooi wat ben jij een streng baasje (maar wel een heel verstandige en kim houd zich er strikt aan)