Sita_ schreef:Ik wil ook graag een Berner Sennen.. Maar ook een Frans Buldogje..
Je haalt me de woorden uit de mond

Wij hebben nu een ouwe dalmaat, en een jack russel x york shire. Lief beestje, alleen ontzettend veel energie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sita_ schreef:Ik wil ook graag een Berner Sennen.. Maar ook een Frans Buldogje..

Paintlinger schreef:Franse bullies zijn echt schattig.... alleen om het grote hernia risico zou ik het alleen niet doen...
Sinds ik op de kliniek werk er al zo ontiegelijk veel gezien!

Ieder zijn smaak he..

Paintlinger schreef:@Sita: Over het algemeen zijn ze braaf... tot dat je wat van ze moet..
We hebben ze heel regelmatig (lees: 3x per week ong.) maar er zijn er maar weinig normaal in een vreemde omgeving...
_janet_ schreef:Ik kies liever een hond uit op karakter en op gezondheid van het ras.
Ik vind berners erg mooi, alleen zie ze zo vaak langskomen met allerlei kwalen (vooral erfelijk) dat ik dat ras zowieso niet neem.
Maar ik mag hopelijk wel uitspreken wat ik graag zie en graag zou willen.
kan er zo om lachen
als ie de baas wil spelen over de bal tegenover de Cane Corso dan kijkt ie net als een Gremlin

had dat eigenlijk nog niet gehoord van franse bulls wel van Teckels en die hebben we bij ons in familie genoeg en gelukkig allemaal geen last van Hernia gelukkig! (helaas wel 1 epilepsie en 1 had mystenia gravis
) Maar heb ook wel t idee dat t er aan ligt hoeveel ermee "gezeuld" wordt enzo ... idd moeten wel gewoon Hond blijven ... 
Kan me niet harig genoeg wezen.. 
_janet_ schreef:Ik geef alleen mijn mening over dit ras.
Het is niet de bedoeling om je de grond in te boren. Ik bedoelde het meer om je te waarschuwen, en goed uit te kijken. Dus als je ergens naar zoekt, doe veel recearch over fokkers enzo.
Dit is absoluut geen persoonlijke aanval hoor, zo bedoel ik het helemaal niet.
Sorry als het zo over komt.