Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Berdien schreef:Jep, het is echt een grappenmaker. Maar wel een knuffeltje, hij is echt dol op knuffelen. Mijn ouders gaan vaak bij hem kijken, en dan knuffelen ze heel wat af
Maya schreef:Rom, die foto's van die honden blijven zo droog...
snowdon schreef:Jaaaa Maya, dat wilde ik ook net typen over die boxers van deborah
Sita_ schreef:Ja die Boxer foto's van Debora.. Geweldig!
Sita_ schreef:Ik zag vanmiddag ook een leuk paard.. En een leuke cowboy..
Maya schreef:Overigens. Iets heel anders. Wie heeft er ervaring met een snotneus bij paarden? Zag vanmorgen bij Aman wat van dat vieze gele snot uit 1 neusgat komen. Daarbij denkende dat ze gisteren onder het rijden een aantal maal gehoest heeft (deels door het gras vreten en dat niet goed wegkrijgen) deels vermoed ik ook van zichzelf, normaal heeft ze daar nooit zo'n last van. Vanaaf was ze echter weer helemaal schoon in de neus.
Verdere conditie is trouwens wel top, fit, eet goed, vacht is mooi (veel appeltjes) conditie is goed. Maar ze hoest soms wat... toen met LOZ heeft ze ook een aantal maal gehoest, en volgens Nicole (die haalde haar 's ochtends uit stal voor wat grazen) ook in rust. Iemand een idee wat ik kan doen / op moet letten?