Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Damn, ik mis haar zo gigantisch
Heleen kon dus heerlijk rijden zonder een hyperactieve stuiterbal aan het zadel. Hij vind aan het zadel mee geweldig, maar trekt zo gigantisch

Het liefst liet ik Jes overkomen en ging ik niet meer terug
Maar damn, ik mis m'n paardjes zo. Heb in de afgelopen twee maanden geen paard van dichtbij gezien, laat staan aangeraakt. Ik wil zooooo graag een paard van dichtbij meemaken
het is echt zwaar
Ik wil echt nog niet weg hier, ik mis alleen m'n bontjes zo.
Jessie lijd nou niet bepaald onder het hebben van een veulen
Vetkwabbel

Heleen rijd Jes in de westernlessen, gaat ook super! Echt heel fijn om je paarden in zulke goede handen te hebben
Maakt het missen wat minder moeilijk

Berdien schreef:Jep, het is echt een grappenmaker. Maar wel een knuffeltje, hij is echt dol op knuffelen. Mijn ouders gaan vaak bij hem kijken, en dan knuffelen ze heel wat af
die bruine stip in z'n bles staat heerlijk eigenwijs haha
Dacht dat daar op elke straathoek een tinkermarkt was
Ik vind die donkere stip in z'n bles ook helemaal super...
Gaat echt snel zeg! Is er in Ierland geen mogelijkheid tot een paardje aaien? 

Maya schreef:Rom, die foto's van die honden blijven zo droog...

snowdon schreef:Jaaaa Maya, dat wilde ik ook net typen over die boxers van deborah

Sita_ schreef:Ja die Boxer foto's van Debora.. Geweldig!

Sita_ schreef:Ik zag vanmiddag ook een leuk paard.. En een leuke cowboy..

ik ben alweer gefixt met een date 
Maya schreef:Overigens. Iets heel anders. Wie heeft er ervaring met een snotneus bij paarden? Zag vanmorgen bij Aman wat van dat vieze gele snot uit 1 neusgat komen. Daarbij denkende dat ze gisteren onder het rijden een aantal maal gehoest heeft (deels door het gras vreten en dat niet goed wegkrijgen) deels vermoed ik ook van zichzelf, normaal heeft ze daar nooit zo'n last van. Vanaaf was ze echter weer helemaal schoon in de neus.
Verdere conditie is trouwens wel top, fit, eet goed, vacht is mooi (veel appeltjes) conditie is goed. Maar ze hoest soms wat... toen met LOZ heeft ze ook een aantal maal gehoest, en volgens Nicole (die haalde haar 's ochtends uit stal voor wat grazen) ook in rust. Iemand een idee wat ik kan doen / op moet letten?

ik ben niet zo lenig ed meer als voorheen helaas)

eh eh denk maar zo je ben al over de helft en als je terug bent ben je blij het toch gedaan te hebben 
)
) 

had net een aan de tel van de duitse staatsloterij
dat heeft ze geweten !!!!
ze werd al stiller