heb een heel erg gezellig weekend gehad, zondag gemend met het tweespan (ik zelf niet hoor, zat er naast op de bok) Nog wel heel even de lijdsels aangevoeld was erg gaaf!
Dit was weer op het erf, toen we terug waren van ons rondje:
Daarna mocht ik nog even rijden, op 1 van de merries. Heb heerlijk genoten daar na 3 bokken was ze erg braaf maar wel klein als je normaal wat groter rijd!
Rijden:
Daarna toch nog doorgegaan naar vriendin, en daar samen met nog een vriendin geslapen want moest gisterochtend vroeg op school zijn, en zo kon ik langer slapen haha. (we lagen pas om half 3 te slapen pfff). Toen praktijk examen gedaan ging super was erg tevreden en heb het als het goed is, voldoende afgerond. Gisteravond lekker naar de bios geweest, en weer bij vriendin geslapen we waren naar de film waar ik de naam alweer van ben vergeten maar heb wel erg gelachen we gingen met z'n 3en en zaten met z'n 7en in de bios, haha lekker rustig!
Vandaag fotoshoot gehouden van shetXwelsh van me vriendin, komen nog foto's van zijn erg gaaf geworden!
Vanmiddag weer even gereden met lord, was weer braaf maar het was mij wel iets te warm!
Hier nog steeds geen babe's?
Heb globaal bijgelezen maar heb net even iets teveel gemist, maar heb veel gelezen over ontnapt grut, en gedekte merries.
Uhm titel bedenken ook nog voorbij gekomen, kan even niets bedenken dat komt miss nog wel!
( Iets in de richting van:
Retteketet naar tinkerpret :'' Tinkergeklets #2 '' )
Ook nog nieuwe paardje van prada gezien! Leuk beestje!
Mijn exuses dat ik niet op iedereen heb gereageerd......
Sita en maya last van bommen. Hier gelukkig niet. Lijkt mij niet prettig als er een giga bom naast je huis ligt. leon, wat fijn dat de nijn weer gevangen is. lordj: klinkt als een geslaagd weekend. Ik heb trouwens nog een hantekening van je grote vriend herman. En leuk beesie is die shet x welsh
Jessica, Dobbel op bokt is vanavond hier geweest. Was weer een gezellig avondje. Ze heeft Ziggy mogen bewonderen. En hij was gigantisch aan het slijmen, hij wilde heel graag geknuffeld worden.
Timokyana: nog steeds geen beeb, maar het zal er vast een keer uitkomen , wachten duurt alleen erggg lang.
Ziggyjanet: een gezellig avondje gehad dus. Is ziggy altijd zo'n slijnmbal?
Lordj: Wat een leuke pony zeg, hij lijkt wel veel groter op de foto dan hij in werkelijkheid is. Echt mooi dier (lijkt wel wat aan de dikke kant, hihi).
Ik heb gisteravond op Ray gereden en het ging in 1 woord geweldig. Sinds ik hem heb heb ik niet zo lekker gereden. Ik ben super tevreden, en hij deed heeel erg zijn best
Hier nog even een foto van gisteravond, helaas een beetje wazig:
timokyana
Gefeliciteerd met het veulentje! Mooie foto's van Ray! Las iets over bommen, oei! Ontsnapt konijntje.. onze cavia's gister ook weer Had ze weer eens in de ren gestopt, nou met 'haalzeeruitplanB'. Helaas helaas, onderschat nooit een cavia, wat ze raceten alweer door de tuin. M'n moeder krijgt er nog eens wat van, compleet in de stress
Gisteravond bij Jes op bezoek geweest, en weer wat foto's gemaakt: Zo trok ik haar uit de wei:
Ik ritselde met een zak met brood, en dus trok Jessie haar allerallerallerallerallerallerliefste hoofd:
Nou ja. Toen er maar eens een borstel over gehaald Inclusief barbiepoownie krullen en charmante schaduw van mij
En Jessie wil ook nog even laten zien dat ze ook normaal kan kijken als er eten op het spel staat:
Dat begint te komen! Het hangt al wat meer, en haar uhm.. tepels? Nou ja, die zijn niet meer opgefrummeld, maar dat staat al parmantig in de 'veulenstand' Maar ik denk dat als het in dit tempo door gaat, we nog wel 1-2 weken onder weg zijn
rommulus
Hallo iedereen ik vlieg even snel voorbij, moet zo weer naar stage.
Rom, je leeft nog, alles goed?
resdiray: Bij vreemden wel. Dan moet hij even laten zien hoe lief hij is, en dat hij echt aandacht tekort heeft. chev: nee geen foto's gemaakt. Zal binnenkort wel weer even foto's maken. berdien: dus je buren hadden weer lol. Wat ziet jessie er lief uit! TK: hoe staat het ervoor met Kyaan?