Ze zeggen het vaak over vrouwen, maar mannen kunnen ook heel wispelturig zijn. Dat blijkt wel weer. Heb je het men hem besproken, dat verkopen?
Ik ga even e.e.a. archiveren...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)
voor die het nodig hebben.
Bleeegh, heb geen zin meer vandaag.. wil naar huis toe en lekker Kerst vieren.

flettie schreef:Vasthi: zuigen? Hoe moet ik dat gaan opvatten?
Dat je de goede keuze mag maken!
Dat geeft meestal een snauw en grauw naar mij toe en een grote mond naar de hond, want al die beesten is mijn "schuld"
's Avonds knuffelt hij wel even met de hond, want die komt dan toch even aandacht vragen die hij dan ook krijgt....
) dan mest hij ze voor me uit. Doet hij ook als ik ziek ben overigens.... Dan voert hij ze ook....
Ik verlang zelf niet naar een andere man hoor, maar kijk nooit de andere kant op als ik een lekkere vent voorbij zie komen
Gaat dat huisje nu nog door? Ik heb je antwoord volgens mij misgelopen, maar las dat je wel dingen moest veranderen voor de KPN of PTT?
Krijg al een beetje het gevoel van een tinkerboerderij, maar dan met te weinig wei
Moet nog wel heel veel doen, rekeningen overmaken en verslagen maken, dus ik ga denk ik maar eens aan de slag.....
voor Tinkermuts. Gewoon omdat je zoveel voor je kiezen heb gehad de laatste dagen wat niet in je koude kleren gaat zitten.
errug leuke eindejaarsbonus gestort gekregen
flettie schreef::wow:![]()
![]()
flettie schreef::wow:![]()
![]()
.NikitaGoGo schreef:Maar een echte vent houdt nu eenmaal niet van al dat getut met paarden, die sleutelen liever aan auto's, of kijken liever sport of een goeie film met een lekker flesje bier erbij enzo.
NikitaGoGo schreef:Coydog - ik heb dus ook honden en paarden. Nu is het zo dat mijn partner tegenwoordig alleen maar knuffelt met de dieren en daarbij blijft het bij. Ik kan me niet herinneren dat hij ooit mijn honden eten gegeven heeft, ja wel lekkere tussendoortjes dat wel. Van mij hoeft hij ook helemaal niks, want het is mijn keuze om deze dieren te hebben en dat is mijn zorg. In het verleden heeft hij weleend goed meegeholpen om stallen te mesten. Maar ik vraag helemaal niks meer tegenwoordig, want het is tenslotte mijn hobby.
Cora nu reageer je vanuit een emotionele bui volgens mij. Daarom moet je voor jezelf de keuze stellen, wat zou je doen als je zonder Marco zou zijn. Zou je dan de tinkers toch verkopen of zou je toch 3 paardjes willen blijven houden? Alleen dan kun je een objectieve keuze maken voor jezelf. Je moet er in de toekomst gewoon van uitgaan, dat alles wat Marco doet meegenomen is, dat je in principe in de toekomst er alleen voor staat en het is mijn hobby, zo zou ik denken en handelen.
Sterkte ermee !!
. Als ik er een keer niet ben, doet ie ook wel van alles, maar ik moet het 's ochtends wel even zeggen, anders heeft ie er gewoon geen erg in. Echt mannen dus! Stiekum vindt ie het wel heeeel gezellig, die beesten