Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SIEMxFUNNY schreef:Jolanda: staat goed dat dekje (nooit gezien zo'n dekje bij een tinker, maar moet zeggen dat het beter staat dan ik had verwacht ! )
Knappe Pride![]()
Andrea: ondanks de kleine foto maakt het wel al een leuke indruk.
---
Ik heb waarschijnlijk leuk nieuws.Stap die ik eerder niet gemaakt zou hebben. Heb de stoute schoenen aan getrokken en gevraagd of ik de tinker op stal zo'n 1x in de week mag rijden. Eigenaresse helemaal positief (zelf heeft ze er altijd even veel tijd voor, dus ze vindt het lekker als hij er wat vaker uitkomt.)
Zaterdag ga ik het kort even uitproberen of het klikt. Heb er maar een keer eerder kort opgezeten.
Even alvast showen.
Ik heb wel weer zin om te rijden.Heb al ruim 4 maanden niet meer op het paard gezeten. Na het overlijden van Ti Amo. Hoop echt dat het wat wordt. Ook wel een beetje dubbel, maar ga het positief benaderen.
Leonoor schreef:Snackie, als je hem wat vetter wilt krijgen:
1 schep zemelen
1 schep maismeel
1 schep pulp
In een emmer gooien, flinke scheut olie erover, dan aanvullen tot 3/4 vol met heet water. Dan welt het op en heb je een emmer vol. Verdelen over 2 voerbeurten per dag.
Becs schreef:@Andrea: Oh wat zou ik dat eng vinden, andere mensen op mijn paard. Ik heb Cait expres als onbeleerde puppy gekocht omdat andere haar nog niet hebben kunnen verpesten.
@Sandra: Toen mijn trailer omging waaide het helaas niet, het had waarschijnlijk te maken met een kapotte koppeling in combinatie met verkeerd geplaatste lading.
@Ellie: Irritant he die slankie honden, mijn border zit tegenwoordig aan de sledehondbrokken om een beetje volume te houden, daar verdwijnt wat in op een dag.
@Jolanda: Staat Dana in Ooijen of in Berlicum op de zorgboerderij?
@Heidy: He westernjack, ben benieuwd naar de grotere foto..
@Simone: Wat moet dat heerlijk zijn, eindelijk weer rijden. Ik verlang ook zo en vind het idee dat ik op een ander paard moet gaan zitten ook wel erg spannend (Debiel he, durft wel op groene Cait maar niet op een ingereden onbekende)
@Andrea: Keek even in je profiel (na de tekst van Leonoor) en wat een ontzettend mooie katten heb jij en die ogen van Blue
@Hilde: Jeetje Hilde, dat is echt ***nieuws. Dat is schrikken!