ze zijn zo leuk,ze hebben nog wel wiebelende achterkantjes maar wel helemaal af.T zijn 2 witte,1 creme/wit/zwart en een zwart/creme.mamma en kids slapen nu.zo lief
nou, mijn foto's (de beste) op het schermpje leek het heel wat, tot ik ze op de computer zetten. niet super, maar eindelijk eens een keer een foto van garnaal mijn nieuwe mannetje geen goede foto, maar wel leuk, de kennismaking met het vrouwtje.
Leuke vissen foto's, draakje! Het is knap lastig hoor om visje een beetje mooi op de foto te zetten, en in de goede kleuren. Ik vindt dat je het mooi gedaan hebt. je rij foto's zijn ook leuk! Knap paardje heb je
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 09-11-09 18:50
Ik ga ff een weekje in meeleesmodus Beetje druk door alles wat nog af moet voor ik naar München ga en als ik vrijdag terug kom gelijk door naar een familie feest.
maartje wat een geweldig lieve fotos met odin! en je vissen staan er ook leuk op
Induna had kabouters op de veluwe! Neem je ze niet mee naar stal,zullen de paarden leuk vinden haha
Nigel loopt al beter, ik hoop dat hij lekker zo vooruit blijft gaan puck daar gaan we voor!
Angela gespijbeld van de tandarts hihi
hele lieve baby caafjes gezien, en bibi met luier om hihi
Ik heb net heeeeerlijk gereden samen met djoeke (induna) wat waren de ponys weer braaf Pal was super vandaag, kon kleine stukjes doorzitten en hij bleef super ontspannen was echt heel fijn. zadel zit verrukkelijk! Daarna lekker uitgestapt op de dijk, wat waren ze weer braaf
Grit
Geplaatst: 09-11-09 19:02
Denise, succes en heel veel plezier!!! En bewaar al je anekdotes en avonturen om in dit topic te lanceren wanneer je weer tijd hebt.