idd ik denk ook zeker wel dat er topruiters enzo meelezen! zou ik zlef ook doen :0 al was het alleen maar voor de leuk om lekekr iets over paarden te lezen
Anoniem
Geplaatst: 09-04-09 22:34
Probeer aan die positieve reacties te denken in dat soort situaties Joyce En echt.. het betert, in hoeverre je er tegen bestand raakt.
lekekr voorverwarmd bedje Janet! Helaas ben ík vanavond hier de voorverwarmer.. maar kan ik lekker nog wel even zappen naar wat ik leuk vind hihi
Grit
Geplaatst: 09-04-09 22:35
Zoeken op Anky en Sjef. Komen ze nu in ieder geval ook in dit geweldige topic terecht. Maar kan me voorstellen dat het niet gaat werken als ze ook daadwerkelijk zouden gaan reageren.
Truste!! Probeer vanavond ook eens een keer op tijd te gaan slapen.
Muds
Geplaatst: 09-04-09 22:36
Ik zou ook wel meelezen denk ik, gewoon eens kijken wat er bij paardenminnend Nederland speelt. *En natuurlijk toch stiekum ook wel even lezen wat ze over jou te zeggen hebben.*
haha wilco ligt al vanaf 8 uur op bed. Hij moet er om 3 uur weer uit, om zijn collega af te lossen op de mesthaspel. Ze zijn in ploegen aan het werken omdat het zo druk is deze week. De boeren zijn helemaa gek in de kop. 1 voordeel hij is we weer op tijd thuis, 1 nadeel als ik net thuis ben van het werk gaat hij aweer naar bed.
I hope so .. Ik dacht dat ik al wat zekerder was, maar zulke opmerkingen doen iets.. Het is toch nog 0.0... Dan ben ik echt in staat, gewoon een muur om me heen te bouwen.
Leest: mesthaspel... mestha-spel Net zoiets als bommel-ding enzo. Maar het is dus een mest-haspel. Joyce, ik zou daar ook zo vreselijk onzeker van worden, zeker als er vaker van die opmerkingen gemaakt worden. Maar inderdaad niets van aantrekken hoor. Ik ken je verder niet natuurlijk , maar je komt op mij over als iemand die gewoon helemaal gek is met en op d'r paardje, (en het paardje op het baasje) dus ik kan me niet voorstellen dat die opmerkingen terecht zouden kunnen zijn.
Edit: Ben naar m'n bed, 'trusten
D_Travis
Geplaatst: 09-04-09 22:49
trusten bedgangers.. ik ben me mentaal aan het voorbereiden, heb nog geen zin om naar bed te gaan haha
Ik ook niet eigenlijk, maar ik ga maar. Morgen weer een lange dag, waarom zijn kinderdagverblijven niet dicht op goede vrijdag
Nathalie83
Geplaatst: 09-04-09 22:55
Haha ik moet morg ook aan het werk op kdv maar ik werk altijd alleen op vrijdag (met stagiare tot 16u) dus hebben maar 6 kids die het heerlijk vinden om buiten te spelen.. En laten wij nou net een mooie tuin op het zuiden hebben
grrr
Geplaatst: 09-04-09 23:00
Nou, mijn mannetje zit nog in Duitsland, dus die komt ook laat thuis, ga nu dus ook maar naar bed. Heb even de paarden gevoerd en Kascha op stal gezet, en baal dat haar uiers nu weer minder lijken... Geduld Marleen!
Arjan is bij de film in slaap gevallen en ligt nog op de bank... Ik heb Tobias er maar uitgelaten in zijn beurt en nu ligt Tobias weer lekker te ronken