pff Whis dus misschien blijvende schade duim voor je dat het snel weer OK is en ze evt ook gewoon weer lekker bij Leon kan staan
Auwie die spijker
Marleen genoten in Schotland maar weinig paarden gezien Ik heb ook meer koeien en schapen dan paarden gezien maar waren wel diverse mogelijkheden om te rijden in omgeving en daar hadden ze meestal Highlandpony's, die zijn ook leuk Mooie sfeerfoto's zou er zo morgen weer heen willen
Leon zie die "sluipende" koeien al voor me en ook hoe de paarden reageerden en daarna de jeeps enzo, gelukkig goed afgelopen! pff boer niet bereikbaar meeste boeren zijn er toch wel meteen als er zoiets is ...
Prada weer kaal en niet eerlijk jij hebt altijd actiefoto's
Grit
Berdien bijna vliegles van Jessie en Genoten bij Marleen en leuke sfeerfoto's al zijn ze niet allemaal even scherp
Janet druk met werk maar wel LEUKK nu misschien ff wat minder tijd voor paardjes maar is voor een goed doel en straks weer meer tijd!
TK
Arjan in airco gekoelde tent
PFF Teuntje enorm veel STERKTE toegewenst!!
Lies Samen gelukkig en samen té paard wat wil je nog meer
ben nu op 410 ff pls pauze dus dacht druk maar vast een keertje op verzenden
hahahaha niks janet.....snap je ook helemaal....normaal ben ik zeer serieus met fokken bezig en nu ben ik gewoon lekker stout... het scheelt dat ik de pups al een prima plek kan geven en als er 1 achterblijft dan is die welkom hoor....
Ik ben echt benieuwd wat er uit komt.. Ik me alleen af bijv. hoe ze zich gaan ontwikkelen qua groei enzo.. We zullen vast en zeker wel op de hoogte gehouden worden denk ik zo!
ik weet wel dat jij zorgt dat ze allemaal goe terecht komen. Het was niet mijn eerste keus geweest. Maar misschien komt het ook wel dat ik helemaal niet van kleine en middelgrote honden houd. Ik ben een grote honden mens. En met Chihuahua's heb ik nog al nare ervaringen gehad op het werk. Dus niet mijn hondje (betekend natuurlijk niet dat ze allemaal zo zijn)
pff Lies kan goed begrijpen dat je je zorgen maakt ivm de ziektes op t eiland... maar hopelijk is het nergens voor nodig... dat maar snel overwaait...
en over mannen met paarden/ mennen: John vindt mennen ontzettend leuk alleen is Say niet beleerd voor de wagen kan soms wel ander tinkie voor wagen "lenen" maar nu is de kar niet goed dus komt er al lange tijd niks van best jammer ...
knuffels aan Peet
Oh Siet idd welsh Cob is ook gaaf (heb ik ook nog een tijdje gewild , maar vind ook zoveel leuk )
ik hou jullie zeker op de hoogte! ben zelf ook heel benieuwd.... gelukkig heeft de eigenaar van de reu al gekruist met jack russel dus kanje al een beetje zien wat het doet en die waren zeer leuk gelukt
maar waarschijnlijk ik hans ook 1 van de weinige mensen die ze wel meer als hond, dan als mens behandeld.
We hadden laatst een Chihuahua en de eigenaren waren er zelfs bang van, ze durfden hem niet meer op te tillen en amper aan te raken, want dan begon hij al te grommen en te happen.
Dat is ook zo! Hij heeft er 3, allemaal familie van elkaar Dat optillen is echt funest voor dat soort hondjes. Oh trouwens, de Berner Senner van mijn buurman begint ook gestoord gedrag te vertonen...beest krijgt die typische inteeld Berder-trekjes.... niet best!!
Door al die hondenverhalen wil ik nu nog meer een hond.. Ik wil echt al heel lang een hond.. Maar dat mag ik nog niet van mijn ouders, dus moet ik wachten totdat ik samenwoon.. Heb er al zoveel zin in..
We waren daar om de trailer te halen maar dat beest doet echt psycho-waaks...heel raar.. Constant vuil naar je blaffen, je kan hem niet aanraken dan dienst ie terug en begint ie weer te smerig te blaffen. Hele vreemde blik in de ogen... Ik vind hem echt eng nu... vertrouw hem niks!
Cane Corso's zijn ook cool! Als ik ooit nog iets wil dan is het een Bull Mastiff...