Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Cheveyo schreef:ohw hihi das nog te vroeg idd
Wanneer is ze voor het laatst gedekt? oh hmmm stomme vraag, 11 dagen terug natuurlijk. Laat maar haha, ben er niet helemaal bij geloof ik hihi

chev da's dan weer een vervelende prijs na leuke dag ... oh was het bij je "thuis" ideaal
Leon da's ook niet leuk
hier in Boekel stond een hele gave stoere vosbonte mini
(super stoere bouw, mega dikke staart, veel manen en dat koppie
zo chic) maar nu zie ik steeds een zwart (of donkerbruin) bonte ook heel erg leuk
maar ben vosje kwijt

Was heel erg leuk geweest als het gelukt was, aangezien we er nu makkelijk de mogelijkheid voor hebben.
ziggy_janet schreef:Of is het de pony van arjan?
, nee joh gekkie hihi.
Ga vanavond weer even loeren bij Jessie

Zaterdag wedstrijd, gaat goedkomen! 
Zonde... 

snowdon schreef:Ik moest van de week ook al aan Deborah denken ja!
Bommen, Sita?
Chev, Olivia was die shetmerrie in Belgie.. van de malafide handelaar wat we niet vertrouwden ivm diverse verhalen van onafhankelijken.
Over ontsnappen en cavia's gesproken... Hier is dan geen cavia ontsnapt, maar wel een klein konijntje... en hoe is de grote hamvraag! Ze loopt in de paddock/struikgewas rond. Krijg haar niet te pakken, had haar bijna en toen stormden er twee jolige lompe koeien tussendoorZonde...
T hoort erbij 
Zag vanochtend vroeg nog wel een jonge haas (of konijn, kon ik niet goed zien) aan de weg achter de Stoas. Apart

Is nl bebouwde kom.
) beest gevangen hebben