[TI] [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_janet_

Re: [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 14:10

spannend hoor, hopen dat santa drachtig is.
chev een spikkel volgend jaar, dat is wel heel erg leuk.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 14:11

Ja heb liever ook 4 verschillende kleurtjes, dus een zwarte gaat de verkoop in. Hard he? ....roep ik nu hoor whaha!
Dan heb ik een rooie, een zwarte, en ...., en....
Showtje wil ik eigenlijk niet in het vierspan. Die mag de queen zijn in haar enkelspan, ze groeit dan zo!

Sita, nog gefeli met jullie gele kanjer, had ik nog niet gezegd!

Grid, ja rit was geweldig EN aan huis hihi, nu wel ziek hoor maar das de boete die ik moet betalen Knipoog

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 14:12

Cheveyo schreef:
ohw hihi das nog te vroeg idd Knipoog
Wanneer is ze voor het laatst gedekt? oh hmmm stomme vraag, 11 dagen terug natuurlijk. Laat maar haha, ben er niet helemaal bij geloof ik hihi

Ow heb me vergist, het is zelfs nog maar 10 dagen!
En eigenlijk is ze 9 dagen geleden voor het laatst gedekt, maar mijn gevoel zegt me dat het toen al raak was...
Of helemaal niet uiteraard Clown

Ze was helemaal in de war, wist niet wat haar overkwam heb ik het idee. Ze is tenslotte ook nog maar 3. Maar het zat mij niet lekker dat ze zich zo vaak liet dekken en had een meningsverschil met de eigenaren van Paradiso, dus we hebben haar opgehaald. Ik wil graag dat men afspraken nakomt en ook op de gezondheid/welgesteldheid van de merrie let. Als ze nu leeg blijkt te zijn, gaat ze in elk geval niet terug naar Paradiso.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 14:13

Aj dat meen je niet! Wat naar zeg, ze hebben haar toch wel goed behandeld!?

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 14:18

Jawel... en dan quote ik 'haar': "We zijn helemaal vriendinnen geworden in die twee weken tijd!"
Maar ik kreeg wel een merrie terug vol korsten/plekken... en zoveel 'verplicht' seksen lijkt mij gewoonweg niet gezond Knipoog

Ik had/heb eigenlijk helemaal niet zoveel met Santa, moet ik eerlijk toegeven... maar het is wel onze meid Bloos Knipoog

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 14:21

Ach gut chev da's dan weer een vervelende prijs na leuke dag ... oh was het bij je "thuis" ideaal Haha!

Ach gut Leon da's ook niet leuk

Heb je evt al iets op het oog? er zijn zoveel leukerds Ja hier in Boekel stond een hele gave stoere vosbonte mini Cool (super stoere bouw, mega dikke staart, veel manen en dat koppie Kwijl zo chic) maar nu zie ik steeds een zwart (of donkerbruin) bonte ook heel erg leuk *LOL* maar ben vosje kwijt Verdrietig

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 14:21

Waarom heb je haar dan?
Had al zo'n voorgevoel dat het om een soort van verplicht ging...hoop dat ze inmiddels weer oke is en een volgende ervaring een stuk gezonder en vriendelijker zal zijn voor haar.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 14:33

Wat sneu voor haar leon. Ik vraag me dan ook af waarom jullie haar hebben. Of is het de pony van arjan?

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 14:36

Niet verplicht hoor, hele grote kans dat ze niet opnieuw gedekt word Lachen Was heel erg leuk geweest als het gelukt was, aangezien we er nu makkelijk de mogelijkheid voor hebben.

Waarom ik haar heb... meer uit medelijden voor haar en lage prijs... ik kon toch niet echt iets naar mn smaak vinden (voornl doordat ik nog steeds met Olivia in m'n hoofd zat), dus hadden we wel plek om haar mee te nemen. Ze stond bij een 'boertje' hier in het dorp tussen het oud hout, afval en opgerolde prikkeldraad in d'r eentje. Ze zag er niet uit, maar was wel heel nieuwschierig en vrolijk... Ik val gewoon veelstesnel voor wat 'grofweg gezegd' sneue gevallen Knipoog

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 14:47

ziggy_janet schreef:
Of is het de pony van arjan?

Nee, Chayenne en Santa zijn van ons samen.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 14:50

Nee niet bij jou verplicht, bij die eigenaar van Paradiso Knipoog, nee joh gekkie hihi.

Oh dan snap ik helemaal waarom je dr meegenomen hebt, hier komt ons ook steeds zo'n geval onder ogen...die man wil haar niet kwijt...arm dier....

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 14:55

Hier staan zoveel gevalletjes in de buurt die gewoon te sneu voor woorden zijn. Ik snap ook helemaal waarom je haar genomen hebt.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 14:59

Kom even heel snel melden dat we hier nog geen beeb hebben Haha! Ga vanavond weer even loeren bij Jessie Ja
Nu weer leren, of nee.. eerst even bijkomen met een boekje in de tuin, gezellig bij de caafs, die zitten weer in hun ren *LOL* ROFL

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 14:59

Leon...wie is Olivia...of vraag ik nu iets pijnlijks?

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 15:00

de caavs niet weer laten ontsnappen he. Maar dan hebben de buren wel weer een lolletje

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 17:18

Doei!

Vanmiddag is Lotje85 geweest, ze is net weg..
Na een hele omweg is ze dan toch aangekomen. Er was een omleiding vanwege de bommen alleen de politie stuurde iedereen het industrieterrein op en daar liep iedereen vast.. Dus naar Charlot gefietst en haar rond Oostburg geloosd..
Daarna even wat eten en drinken en op naar de paardjes..

Amy gevangen, gepoetst en gezadeld.. En toen heb ik even Amy voorgereden. Vond het heel fijn met Charlot erbij, ze vulde me steeds aan met dingen en ik heb van haar zelfs schouder voor geleerd, met dat ging Amy zelfs in de rechtergalop! Go jij! Go jij!
Daarna Charlot er op, zij vond Amy ook wel hele fijn aanvoelen. Alleen Amy is bij vreemden echt niet aan het been. Dus even achter haar vodden gezeten en toen liep ze heerlijk.. Daarna ik er weer op om het schouderbinnenwaarts te voelen, maar dat vond ik nog moeilijk, Amy ook maar het zag er al best uit.. Heb lekker gereden en Charlot ook volgens mij. Heb nog een sprongetje gedaan, 2 weigeringen en daarna sprong Amy weer als de oude.. Lachen Zaterdag wedstrijd, gaat goedkomen!

Toen Shania gevangen, even laten spelen met Collin. Ze liet zien hoe slettebakkerig ze is.. We hebben er weer heerlijk om gelachen! Daarna nog even gepoetst, gevochten met haar om hoeven te krabben en daarna weer even met water gespeeld.

Lekker paardenmiddagje gehad, ik vond het erg gezellig. Zal straks wat foto's van Lot op Amy hier neerzetten. Onder Lot lijkt Amy trouwens echt mega!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 17:24

Klinkt als een gezellige paarden middag!
Ben benieuwd naar foto's.

Weetje wie ik hier een mis, rommulus.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 17:27

Goh ja inderdaad.. Heb ik ook al lang niet meer gezien!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 17:45

Ik moest van de week ook al aan Deborah denken ja!

Bommen, Sita?

Chev, Olivia was die shetmerrie in Belgie.. van de malafide handelaar wat we niet vertrouwden ivm diverse verhalen van onafhankelijken.

Over ontsnappen en cavia's gesproken... Hier is dan geen cavia ontsnapt, maar wel een klein konijntje... en hoe is de grote hamvraag! Ze loopt in de paddock/struikgewas rond. Krijg haar niet te pakken, had haar bijna en toen stormden er twee jolige lompe koeien tussendoor Koe Zonde...

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 17:46

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 18:10

leon: wat jammer dat een klein konijntje ontsnapt is. Hopen dat je hem nog krijgt.
sita: mooie foto's. Amy lijkt inderdaad heel groot onder lotte.
Wat een leuke foto van shania. Dat doet Ziggy ook altijd.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 18:12

snowdon schreef:
Ik moest van de week ook al aan Deborah denken ja!

Bommen, Sita?

Chev, Olivia was die shetmerrie in Belgie.. van de malafide handelaar wat we niet vertrouwden ivm diverse verhalen van onafhankelijken.

Over ontsnappen en cavia's gesproken... Hier is dan geen cavia ontsnapt, maar wel een klein konijntje... en hoe is de grote hamvraag! Ze loopt in de paddock/struikgewas rond. Krijg haar niet te pakken, had haar bijna en toen stormden er twee jolige lompe koeien tussendoor Koe Zonde...

Ze zijn bij ons bezig met een stuk industrieterrein aan te bouwen.
Daarvoor moesten ze een aantal boeren uitkopen en nu zijn ze daar dus druk aan het graven. Dat stuk is een zeer gebombardeerd gebied geweest in de oorlog. Ze hebben nu een vliegtuigbom gevonden een 500 ponder ofzo.. iig een groot zwaar ding..
Die zijn ze nu transportklaar aan het maken om hem op het strand te laten ontploffen.. Ze wilden hem eerst hier laten ploffen, maar hij ligt nog geen 10 meter van de bebouwde kom af dus wat was geen goed idee.. Maar heel Oostburg is wel ontregelt.. De hoofdweg was afgesloten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 19:25

Zoals Sita al zegt idd... Komt toch nog vrij regelmatig voor moet ik zeggen, dat er bommen etc. gevonden worden. Wij hebben ook hopen kogels en granaten liggen. Kan me er niet zo druk om maken Clown T hoort erbij Haha!

Klein grut wat ontsnapt, geen idee wat je daartegen doet... Clown Zag vanochtend vroeg nog wel een jonge haas (of konijn, kon ik niet goed zien) aan de weg achter de Stoas. Apart Clown

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 19:28

Update: Lisa heeft samen met d'r ma en broertje het konijntje gevangen Clown

Een tam konijntje, Maya? Anders is het toch niet zo heel apart?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 19:32

Nee, juist geen tamme aan de kleur te zien, gok een jonge haas, maar dan vind ik het alleen maar gekker Clown Is nl bebouwde kom.

Fijn dat Lisa en broer en ma (heel de familie erop af *LOL* ) beest gevangen hebben Haha!