250 gram Kipfilet in stukjes knippen en marineren in ketjap manis . Bakje Champignons in stukjes snijden. Boter in de pan laten smelten en de champignons daar in laten 'slinken'. Onderwijl de kip lekker bakken. Als de champs geslonken zijn haal je even de pan van het vuur en meng je er een of meer eetlepels bloem doorheen om het te binden. Je maakt een zakje van Honig Franse Champigonsoep aan met een kommetje water Dat doe je bij de champignons en op een laag vuur even roeren. Vervolgens gaat er een liter pak melk bij. Dat breng je aan de kook. In de tussentijd kan je de gebakken kipfilet er in mikken. Uiteindelijk doe ik er altijd een borrelglaasje sherry door heen maar ook zonder sherry is het al erg lekker
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is. Het is iig snel klaar en erg smakelijk. Vooral met een stokje kruidenboter erbij!
valt er niet iets te regelen ofzo??
ze staat nu op ons oude plekje.
Ik heb een schaar die ik speciaal alleen voor vlees gebruik, ideaal. Gaat veel sneller dan snijden 
. Ik hoop dat ze een goed tehuis kunnen vinden.
Moet ik ze toch zelf doen dan ga ik voor dat ik naar Veenendaal toe ga, en geef ze dan maar dubbel hooi, zodat ze steeds genoeg te doen hebben.
). Jammer...