Wowie Peet, wat goed zeg! En wat is Whisje MOOOOOI Gefeliciteerd!
Oh Mirjam, zo moeten Tinkers er eigenlijk bijlopen. Heb wel heel erg hard moeten lachen om Chabo, wat een clown is dat zeg En kind naar school, is vaak moeilijker voor de ouder, gnagna Maar ach, jij hebt ervaring
Marleen.... is DAT Kascha???? Wat een knappe merrie zeg! Jeetje, wat is die lekker aan het sjouwen! Kim zit er ook heerlijk onafhankelijk op, super om te zien!
Denise naar München, wat doe je eigenlijk voor werk ?
Ik kijk geen TV, dus ook geen BzV hier
Maartje een nieuwe camera, leuk! Kun je mooi de vorderingen in het nieuwe huis vastleggen!
Grid weer bij Hugo geweest, fijn dat hij nu zichtbaar vooruit gaat, en sneu van zijn kamergenoot zeg...
Bianca, ik zou jouw werk niet kunnen doen hoor, heb van de verhalen hier al de rillingen over mijn rug lopen... Respect voor jou.
Kids van Liesbeth al dan niet mopperend naar school, hihi! Leuk joh, maandag
Ooooh spijbelen van de tandarts, stoute Angela! Brengen ze dan geen kosten in rekening? Doen ze bij mij wel altijd...
He jeetje Inge, wat een gedoe op je werk... En dat met rammelende eierstokken..
Ik ga vanmiddag even knuffen, poetsen en even mijn nieuwe Ankydekje 'passen' en foto's maken, hihi! Ben benieuwd of ik m nog te pakken krijg, meneer is echt gepikeerd na 3 keer een spuit pijnstilling (en dat kan ik me goed voorstellen ook )
Eevee
Geplaatst: 09-11-09 14:13
Ik kom even dag zeggen ik kom vrijdag weer terug...... Dus dan zal ik wel heeeeeeel veeeel bij te lezen hebben
Doeiiiiiii
Grit
Geplaatst: 09-11-09 14:38
Veel plezier Eefje!!
Fijn Puck !! *Ah, toe nou Nigel, kom nou, ik wil zo graag mijn Anky dekje passen. Pleasssssse, kom nou* Succes
Inge babycaafs En het is idd de blonde geworden
Het is waterig koud, brr, veel buiten geweest en zometeen komt een collega naar Vince, dus weer de kou in. En mijn bankje zit zo lekker en de verwarming is zo lekker warm. Ach, als ik er eenmaal ben, is het weer goed.
Krijg mijn moeder zometeen nog op de koffie, dan gaan we de overgebleven scones soldaat maken denk ik
Induna
Geplaatst: 09-11-09 15:43
Hoi Allemaal..
Ik ben een weekje op vakantie geweest.. en loop nu heeeelll erugggg veel bladzijdes achter.. oef... dat is een karwei.. Ik ben een weekje naar de Veluwe geweest, erg lekker, wel een beetje nattig. maar ondanks dat toch een fijne week gehad.
Nu dus bij lezen, wat een klus, het gaat wel heel erg hard hier.. Ik ga niet vanaf blz 300zoveel reageren, dan ben ik morgen nog bezig Daarnaast is het wel hele oude koeien uit de sloot halen
Annique: een nieuw zadel, en wat voor eentje, hij is echt gaaf! Geniet ervan
Lois: Nu dan toch helemaal officieel, leuk, ook je je eigen paardje voor een paar dagen in de week! Super hoor Enne mooie foto van Pur!
Broncho: mooie camera heb je gekocht, en wart kan je er al mooie foto's mee maken, vooral die macro's vindt ik erg mooi! Veel plezier met de camera
janet: dat gaat lekker zo het klussen, vooral met wat hulp Die natuurstenen vloer ziet er mooi uit!
enne die marktplaats paarden.. beetje aparte dieren, al zijn sommige foto's best mooi. Ik hou zelf wel van overwegend zwart of bruin.. Maar ja, ik hobbel rot op een pony met overwegend wit..
Tinkervlot: geslaagd voor cursus, hoera! Wat heb je gedaan eigenlijk? En een fijne verjaardag gehad? Leuke kado's gekregen?
Broncho: mooie foto's! die van het kusje van Rianne vindt ik het mooist, prachtig zo'n spel tussen kind en dier.
Whis_Serada, wat rijd jij op een prachtig paard.. dat is flink wassen geweest denk ik? Heel mooi! En gefeliciteerd met de prijzen!
Lucy_1 wat een prachtige hengst zeg, en erg lek dat 1 sok zwart is.. Ik vindt het een pracht beest, en draaf inderdaad heel mooi!
verder nog een hoop leeke foto's gezien, van vooral vieze tinker beesten, gelukkig ook nog een paar schone.. Maar allemaal leuk om naar te kijken.. En nu heb ik geen zin meer.. ik lees nog maar half, en neem het niet meer erg op.. na een pagina of 50 als het er al niet meer zijn ben je het wel een beetje zat.. Ik laat het dus hierbij
Vanaf vandaag ga ik weer m'n best doen om het bij te houden hoor
Hoe is het hier? Ik las dat er goed nieuws is voor Hugo! Heb al best wat shell zegeltjes Ingrid, is leuk als we er best wat hebben als ie weer naar huis mag toch? hihi
Koud ja.... brrrr loop ook met mijn winterjas aan bij klanten naar binnen:-) Zal eens kijken of ik een bietje kan bijlezen vnvd!
ja, zit nog steeds binnen foto's van mn vissen gemaakt, lijkt heel wat, tot je ze op de computer zet, moet nog veel oefenen
Induna
Geplaatst: 09-11-09 15:48
wisten jullie trouwens dat er kabouters leefde op de Veluwe.. Ja echt hoor.. Nou op vakantie hebben wij er een getroffen, mazzel dat hij lag te slapen.. Meestal rennen ze hard weg voordat je ze gezien hebt.. Nu had ik mazzel, gelijk een foto van gemaakt:
Jongens niet zo snel , ik lees wel bij, maar heb echt geen puf om overal op te reageren
Induna
Geplaatst: 09-11-09 15:55
Mallow schreef:
Jongens niet zo snel , ik lees wel bij, maar heb echt geen puf om overal op te reageren
Nou dat had ik net dus ook even.. Moest meer dan 50 pagina's door worstelen.. op het laatst ga je alleen maar foto's kijken, dat is namelijk altijd leuk! Succes
Wij hebben waarschijnlijk lekkage in huis!!!! In de wc lag een plas water en ook langs de muur heen..... Heb vanmorgen gedouchd dus wie weet komt t daar door! Beetje minder! Even kijken hoe het vanavond gaat en anders de woningstichting maar even bellen!