Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

...kan me er nog flink in verdiepen wat ik wil....(al wil ik het wel LATEN doen, dat weet ik zeker)
)
Ben een stuk ouder en wijzer geworden... 

nathalie2302 schreef:Wat waren de grootste onverwachte dingen waar je tegen aanliep toen je het zelf deed Maya?
Ik was 14, Aman was 2,5 (jaja
). Hoe we haar zadelmak hebben gemaakt? Nou eehmm... 
) En ik stond op een baal stro (grote van 300 kg) op een verhoging waardoor ik vanaf die baal op haar rug kon laten zakken (ik had wel een cap op
) en ging zo zitten. Ondertussen voerde mijn vader haar dus appeltjes. Dat hebben we voor een aantal keren gedaan, en toen heeft m'n vader haar vooruit getrokken om te leren lopen met een ruiter op haar rug. Na een paar weken konden we een rondje over de beton lopen en kon ik het alleen doen.
Niks over te zeggen..
Dus pas vanaf een jaar of 6/8 ergens. Daarvoor kan je makkelijk met een Wintec vzh toe. Jonge dieren veranderen zoveel in hun bespiering de eerste maanden, dan is het zonde om daar een zadel van 1500 euro voor aan te schaffen en het weer weg te moeten doen. Het is zo'n enorme investering, een goed zadel...
En paarden kunnen veel hebben... 
Sita_ schreef:Heb je op Prada gereden ook Leon?
Het hangt van het paard af, de situatie en gewoon alles...
)
En je kan alles naar jouw wensen en believen doen + je weet zeker wat er allemaal mee gebeurt (of juist niet
).
kan het weer niet bijhouden ben nog ergens op blz 38. weet t niet eens precies meer ...
Dit weekend met Sayla weer heerlijk genoten van het mooie weer
en morgen dus echt in nieuwe functie aan de slag
en toen ineens laptop ook niet meer
--> maar da's gelukkig weer opgelost
anders kon ik nu niet op bokt